ZX6R (ook) geschikt voor woon/werk?

Vroem vroem

Rookie
28 mrt 2003
9
0
Nijmegen
Ik ben een jaar lang met een CBR600F naar m'n werk gereden, maar helaas is hij eergisteren voor mij deur gejat. Nu wil ik een ZX6R kopen, maar is deze ook geschikt voor deze klus, of alleen voor het echt jank-werk?
 
Ik heb een zx-6r '01 en gebruik hem ook voor woon-werk verkeer.
Ook voor het snelle werk :)
Hij heeft niet zo'n extreme sporthouding.

Hij is dus goed te gebruiken voor woon-werk verkeer.

Welk modeljaar zoek je :?
 
Klote natuurlijk dat die andere gejat is, maar zo te horen vind je het niet zo erg :? Ach... je wilde natuurlijk toch al een ander.

Waarom zou een SS niet geschikt zijn om mee naar het werk te rijden? Onzin!
Veel plezier met het uitzoeken van een andere!


CAT
 
Tja die nieuwe 2003 lijkt mij daar wat minder geschikt voor, alle voorgaande model wel.
Maar voor het zelfde geld vind jij het 2003 model ook erg confortabel rijden :?
 
Mooi kl*te dat je CBR gejat is!

Ik heb ook een '98-er en heb er geen probleem mee om er mee file te rijden.
Ik heb hem juist gekocht omdat ie meer het midden houdt tussen een tour en een sport fiets.
 
ook met mijn 2003'er rijd ik elke dag op en neer hoor! (als je polsen eenmaal gewend zijn, is het enige nadeel een vierkante achterband...)
 
Je mag gerust bij ons langs komen voor een proefrit op een ZX-6R, we hebben meerdere 98-ers staan. We zijn ook op zondag geopend. Op www.vfroem.nl staat alle info (plaatjes, motorinfo en tel. nrs.).
 
Helaas heb je de enige echte (groen/paars :} ) net verkocht. Ik moet nog 27 dagen wachten voordat de verzekering uitkeert :( . Laat even weten of je er nog een binnen krijgt

(27 dagen :z , anders houd ik het niet vol)
 
Terug
Bovenaan Onderaan