ZX6R, YZF R6, CBR600RR of toch een GSX R-600

stupid

MF veteraan
27 mrt 2006
9.620
54
Zuidland
:] Beste mede bikers... :]

:? I need your help... :?

Ik ben op zoek naar een leuke, betrouwbare en sportieve motor.
De modellen waar ik naar kijk zijn van rond het jaar 2001, 2002
Maar wie kan wat meer vertellen over deze bikes.
Misschien persoonlijke rijervaringen of een tip of een afrader.
Ik wil van alle motoren zoveel mogelijk weten, want ben er naar 1 op zoek, kan alleen geen keuze maken...

Hoop hier wat meer te weten te komen...

Groeten Peter :W
 
1. proefrijden
2. kijk eens verder dan je neus lang is, dit zijn ongeveer de meest standaard motoren op aarde. er zijn heus wel meer leuke motoren :9

en echt geen voorkeuren? ik bedoel merk dat je aanstaat of welke is de mooiste? verder zit er zo weinig verschil tussen dat het in principe geen hol uitmaakt
 
Eeehhhh......

Suzuki GSX-R 600 :Y

Wacht ,MAC D is partijdig })

Gewoon eens een proefrit gaan maken met ieder van die motoren
Je komt echt wel een favoriet tegen :Y
 
Al zelf informatie ingewonnen? Tests gezocht op i-net? Bekeken? Proefgereden? Kan tegenwoordig niemand zelf meer een mening vormen? Voor hetzelfde geld vind je het ruk rijden.
 
:X Ok, miss te vroeg gesproken, maar vraag alleen om jullie mening, en dit zijn mijn 4 favorieten, met name de GSX-R600 K1 of K2.
En op internet lees ik specificaties en en rijeigenschappen, maar zelf ken ik nog ff geen proefrijden, heb woe pas examen.. maar was gewoon nieuwsgierig, jullie zijn tenslotte ervaren motor rijders
O-)

Lol...

Maar iig al bedankt voor de reacties

Ps: stel dat ik een CBR600RR neem laat ik hem invoeren, scheelt aanzienlijk... in is idd van mei 2003 ;)
 
Kijk niet alleen naar de Triumph Daytona 650, maar ook naar de nieuwe 675. Betrouwbaar en eveneens een hoop motor voor je geld!
 
Waarom maar een 600tje... die zijn niet vooruit te branden joh, k zou voor de 2006 R1 gaan... of as je nog ff geduld hebt de 2007

|(

zit niet zo te zeiken gelijk joh, die jongen vraagt toch gewoon om een 600.
misschien nog wel 25kw ook, je mening klaar hebben is makkelijk. maar laat die jongen mooi een motor uitkiezen.600cc is een prima eerste motor ;)
 
Volgens mij is hij al 21 hoor wtf eerst kijken voor je loopt te zeiken :?
Als die jongen een Hayabusa als begin motor wilt gun ik hem een Hayabusa simpel :)
 
Volgens mij is hij al 21 hoor wtf eerst kijken voor je loopt te zeiken :?
Als die jongen een Hayabusa als begin motor wilt gun ik hem een Hayabusa simpel :)


ja daar heb ik inderdaad niet naar gekeken, .. maar vond het zo'n rare reactie als hij gewoon vraagt naar een mooie 600 , om gelijk weer iemand voor gek te gaan verklaren.. iedereen wil toch een mooie motor. :]
 
:] Beste mede bikers... :]

:? I need your help... :?

Ik ben op zoek naar een leuke, betrouwbare en sportieve motor.
De modellen waar ik naar kijk zijn van rond het jaar 2001, 2002
Maar wie kan wat meer vertellen over deze bikes.
Misschien persoonlijke rijervaringen of een tip of een afrader.
Ik wil van alle motoren zoveel mogelijk weten, want ben er naar 1 op zoek, kan alleen geen keuze maken...

Hoop hier wat meer te weten te komen...

Groeten Peter :W

Volgens mij was er toen nog geen cbr600rr :?
Jammer, de mooiste valt dus af O-)
 
Heb vorig jaar op de gixxer 600 en de r6 proefgereden beide 2001 modellen.
Het is de R6 geworden omdat die qua rijden 10 jaar jonger aanvoelt dan de gsx-r600 vond ik.
Voelde veel lichter aan, rijdt mooier en remt beter.

Rijd er nu een jaar met veel plezier op! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan