ZX7R club part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze week word supermooi weer, alleen mijn kawa gaat wel binnenkort even naar de spuiter. Dat paarse kontje word helemaal groen. Moet hem nu een beetje verwennen, hij was bijna verkocht.


wordt idd superweer en wat voor een snode plannen hadden jij en je broer toch...allebei de zeven verkopen pfff ik keek er wel even van op hoor :?
maar ik begrijp nu dat je de zeven voorlopig houdt :?

en je broer(tje) O-) :X O-)
 
Geem snode plannen helaas. Voor mij is het zo dat ik bijna aan het afstuderen ga. Ik wilde misschien naar het buitenland. Kan het geld dan goed gebruiken en rijd dan toch geen motor. na mijn studie zal ik voldoende geld hebben om een motor te kopen die ik wil. Mijn zeven blijft gewoon bij mij. Ik rijd er gewoon mee denk ik totdat ik echt iets anders kan betalen, en dat kan wel even duren. Mijn broer die heeft de knoop denk ik voor hem weten door te hakken. Is niet de eerste keer namelijk dat ie hem in de verkoop doet. Het is ook heel erg moeilijk voor hem, met name omdat die motor van hem perfect is, stuurt zo lekker, merk echt verschil met de mijne. en ja die extra R. Maar ik denk dat hij gewoon nu zonder zorgen een tweezitter wil. Ik weet het allemaal niet, ik in elk geval hou de mijne nog. En ben er blij om hoor.
wordt idd superweer en wat voor een snode plannen hadden jij en je broer toch...allebei de zeven verkopen pfff ik keek er wel even van op hoor :?
maar ik begrijp nu dat je de zeven voorlopig houdt :?

en je broer(tje) O-) :X O-)
 
Hehe moelijk he verkopen die motors.

Maar ja ik heb hem nu al zo lang en alles erop is gedaan wat gedaan moest worden.
Dan kom je erachter dat ie klaar is en dat je niks meer te doen hebt.

Maar ja ik rij stiekem ook op iets anders (vertel ik niet wat het is)
Ik kan alleen zeggen nooit proberen want mijn 2de motor is net zo gestoord als zx7rr.
Alleen niet zo zeldzaam.

Je moet het zo zien. Ik heb een lekkere blondje in de garage staan met een super body etc

En dan komt er in een keer Beyonce op je deur kloppen. Black beauty and very dangerous. Maar als je haar eenmal doorhebt wil je de blondje niet meer. Blond is opeens saai. Kan het niet uitleggen.

Zal altijd wel een groene hart houden trouwens en een zx7r zal in de toekomst waarschijnlijk weer komen..

Maar eerst moet de ZX7rr verkocht worden.
 
Hehe moelijk he verkopen die motors.

Maar ja ik heb hem nu al zo lang en alles erop is gedaan wat gedaan moest worden.
Dan kom je erachter dat ie klaar is en dat je niks meer te doen hebt.

Maar ja ik rij stiekem ook op iets anders (vertel ik niet wat het is)
Ik kan alleen zeggen nooit proberen want mijn 2de motor is net zo gestoord als zx7rr.
Alleen niet zo zeldzaam.

Je moet het zo zien. Ik heb een lekkere blondje in de garage staan met een super body etc

En dan komt er in een keer Beyonce op je deur kloppen. Black beauty and very dangerous. Maar als je haar eenmal doorhebt wil je de blondje niet meer. Blond is opeens saai. Kan het niet uitleggen.

Zal altijd wel een groene hart houden trouwens en een zx7r zal in de toekomst waarschijnlijk weer komen..

Maar eerst moet de ZX7rr verkocht worden.

psssst ik weet wat het is.......heb je een keer verteld ;) en idd ook mooi en zeker ook een eigen karakter :9~

succes met je verkoop :W


@ Kawi ZX7R succes met je studie en als je hem bij je kunt houden de 7 zou ik het zeker doen (persoonlijk) :W

hoop dat jullie 11 of 12 mei naar de kawa dagen bij motoport zelhem komen zie ik jullie weer eens *O*
 
snel iets organiseren mannen ..alleen al de zevens zijn het waard om elkaar weer een keer te zien :Y *O* *O* *O* :W

ja moet wel binnenkort weer eens gebeuren ,hoop wel dat er meer komen dan vorig jaar, slechts 6 of zijn ze zo zeldzaam dat hier de laatste 6 staan,
full
 
Als het aan mij ligt, ik ook! Als er maar een beetje centraal afgesproken word..
Enne.. als ik er tijd voor heb ivm m'n werk. B|
 
Even terugkomend op de remproblemen. Die van mij zijn opgelost, na aantal keer te hebben ontlucht en geen resultaat heb ik even verder gekeken. Bij mij is het probleem dan ook bij de hendel. Als je de standen 1-2-3-4 op de hendel wilt veranderen moet je de hendel iets naar achtertrekken om te kunnen draaien aan de draai knop. Daar tussen zie je dan zo n pinnetje uitsteken, die stak er dus bij mij toch een hele stuk minder uit dan die hoort. Ik heb tijdelijk even de pin vast weten te zetten en nu krijg ik hem dus echt niet meer tot aan de gas. Ik heb vandaag even een nieuwe besteld, morgen heb ik hem en kan hem meteen op zetten. Apart dat zo n pinnentje hier de oorzaak van was. Misschien verstandig om deze eens na te checken bij jouw zx7r.
Ik weet niet hoe ver jij bent hiermee??
Greets

Rem weer proberen te ontluchten afgelopen weekend.
Toen ik de remklauwen eraf haalde viel me echter op dat mijn nieuwe remblokken (500km) vreemd waren versleten.
Aan 1 kant was het remblok al voor meer dan de helft versleten terwijl aan de andere kant het remblok nog zo goed als nieuw was (in dezelfde remklauw), sommige zuigers komen niet goed meer naar buiten.
Volgende week gaan de remklauwen dus gereviseerd worden , en grote kans dat het probleem dan is opgelost.
 
Even terugkomend op de remproblemen. Die van mij zijn opgelost, na aantal keer te hebben ontlucht en geen resultaat heb ik even verder gekeken. Bij mij is het probleem dan ook bij de hendel. Als je de standen 1-2-3-4 op de hendel wilt veranderen moet je de hendel iets naar achtertrekken om te kunnen draaien aan de draai knop. Daar tussen zie je dan zo n pinnetje uitsteken, die stak er dus bij mij toch een hele stuk minder uit dan die hoort. Ik heb tijdelijk even de pin vast weten te zetten en nu krijg ik hem dus echt niet meer tot aan de gas. Ik heb vandaag even een nieuwe besteld, morgen heb ik hem en kan hem meteen op zetten. Apart dat zo n pinnentje hier de oorzaak van was. Misschien verstandig om deze eens na te checken bij jouw zx7r.
Ik weet niet hoe ver jij bent hiermee??
Greets

Die van mij breng ik a.s. woensdag weg.
Moet toch nog één en ander gebeuren aan de motor.
Draaischijfje bij de hendel is bij mij wel in orde, ik krijg de rem ook wel op druk, maar raak het snel weer kwijt.
Ik ben er na het zien van de remblokken in de remklauwen 99,9% zeker van dat het probleem aan de remklauwen ligt.
Als na de remklauwrevisie de rem nog steeds niet goed werkt, dan moeten ze er maar net zo lang aan blijven werken tot de rem wel helemaal in orde is.
De koppelingsplaten, de banden en de kettingset worden ook vervangen, dus kost al genoeg, en als ze wat extra werk aan de rem hebben, dan zal ik dat op zo'n bedrag ook niet echt meer voelen, haha..
 
Naja kost wel even maar wat zal die hierna lekker rond gaan karren :]


Die van mij breng ik a.s. woensdag weg.
Moet toch nog één en ander gebeuren aan de motor.
Draaischijfje bij de hendel is bij mij wel in orde, ik krijg de rem ook wel op druk, maar raak het snel weer kwijt.
Ik ben er na het zien van de remblokken in de remklauwen 99,9% zeker van dat het probleem aan de remklauwen ligt.
Als na de remklauwrevisie de rem nog steeds niet goed werkt, dan moeten ze er maar net zo lang aan blijven werken tot de rem wel helemaal in orde is.
De koppelingsplaten, de banden en de kettingset worden ook vervangen, dus kost al genoeg, en als ze wat extra werk aan de rem hebben, dan zal ik dat op zo'n bedrag ook niet echt meer voelen, haha..
 
hey ff vraagje jongens

ik vroeg me af of de linker remschijf ook gemonteerd kan worden aan de rechterkant of dat deze echt niet uitwisselbaar zijn
 
hey ff vraagje jongens

ik vroeg me af of de linker remschijf ook gemonteerd kan worden aan de rechterkant of dat deze echt niet uitwisselbaar zijn

Er zit geen verschil tussen de linker en rechterschijf, echter is het slijtagepatroon wel verschillend, je kunt ze dus alleen straffeloos verwisselen als je gelijktijdeig de brake pads vervangt.

Maar waarom zou je ze om willen wisselen, of weet je niet meer welke links en rechts zat......... :X
 
Nee een vriend van me heeft schade van een schijfremslot. dit is waarschijnlijk al voor de aankoop gebeurt, en zagen we toevallig vandaag.
Voelt nu niet echt lekker met hoge snelheid natuurlijk, want als er iets gebeurt met de schijfrem... sja ...

het is me wel bekend met zwevende schijven dat die echt voor links en rechts gekocht worden maar bij oem parts had ik er nog nooit van gehoord. vandaar dat ik hier even check :)
 
Laatst bewerkt:
@ZX7-aRnold

Scakelstangetje past perfect!! Thanx! :+

Hoe gaat het met de bouw van je '07 bike?!?!


Mooi! *O* *O*

Tja... ben en blijf druk bezig... nu eerst bezig de nieuwe bak voor accu en elektronica te maken.
Vanmiddag en morgen vallen al weer af om bezig te zijn, dus tijd te kort -O- -O-
 
hey arnold, twijfel nog een beetje met die remschijven...
wat denk jij?
kan ik die linkerschijf ook rechts monteren?
 
Ik heb net Sandberg zijn nieuwe bike gezien. En voor een 9 is het zeker niet verkeerd :P. Het heeft natuurlijk niet de look van onze 7 maarrrrr het kan er mee door, haha. Veel geluk ermee Sander :Y en hou deze wat langer heel :+
 
Ik heb net Sandberg zijn nieuwe bike gezien. En voor een 9 is het zeker niet verkeerd :P. Het heeft natuurlijk niet de look van onze 7 maarrrrr het kan er mee door, haha. Veel geluk ermee Sander :Y en hou deze wat langer heel :+

Niet de looks nee ;) , maar toch niet verkeerd hoor. Moet ook nog 't 1 en ander aan kebeuren. :9

Kga dees maar eens wat langer heelhouwen ja. :Y

:W
 
@sandberg

Ik heb de demper binnen!! Ga 'm d'r morgen opschroeven, ben benieuwd!!

Het word nog wel een mooie fiets!

Mooi dat het zo geregeld kon worden :+ :+
Bedankt nog!!
 
@sandberg

Ik heb de demper binnen!! Ga 'm d'r morgen opschroeven, ben benieuwd!!

Het word nog wel een mooie fiets!

Mooi dat het zo geregeld kon worden :+ :+
Bedankt nog!!


No problem, veel plezier dermee. :Y

:W

P.S. m'n vriendinnetje vond je er wel leuk uitzien, zei ze. ;)
 
hey mensen ff een vraagje voor de kenners onder ons: :+

zoals jullie weten heb ik laatst het bochtensetje ( uitlaat ) van ronnie gekocht, daar zaten , gewoon 4 pakkingen bij,
maar kon de oude pakkingen niet zien of vinden, dus heb ik de bochten maar zonder pakkingen gemonteerd in de veronderstelling dat de oude er gewoon vast inzaten.
dus heb ik ze maar gewoon laten zitten.

alles weer gemonteerd, en ja hij liep *O*
maar sindsdien komt er een raar getik vanuit de motor, had ik die orginele pakkingen moeten gebruiken ?

en is het erg als ik nog even zo blijf rijden ?
( i.v.m. het mooie weer zodat ik volgende week die orginele pakkingen kan gaan monteren )
en het getik blijft op het zelfde level ( niet minder en niet meer )

p.s. rij er nu ook al meer als een week zo mee
maar toch zit je zoiets niet echt lekker.
 
hey arnold, twijfel nog een beetje met die remschijven...
wat denk jij?
kan ik die linkerschijf ook rechts monteren?

er zit geen verschil tussen links of rechts, dus dat is geen probleem! Remblokken kan een probleem zijn, maar hoeft natuurlijk niet ;) Kan zijn dat er een ander model remblok ingezeten heeft bij die andere motor, maar die kans lijkt me klein en is anders ook zo weer bijgeslepen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan