ZX7R Meeting 12 sept. 2010

ja zwaar kut, had best een rooie bij mogen staan!
ging mij niet om het weer, maar kon geen motorpak vinden voor die kleine van me in zijn maat! haha
 
Hey Bikkels!, het was gezellig om de hardcore ZX7R club te ontmoeten. Jammer van de spatjes af en toe maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. Veel tips gehad om de 7 nog mooier te maken, toch een produktieve dag geweest zo. Henrie thanx voor de "gadget" ik zet 'm morgen tijdens het poetsen gelijk er op.


was weer een leuke dag mensen sorry voor de late reactie,eerst moest de 7 weer schoon gemaakt worden,jammer van de lage opkomst, 4 1/2 superseven dankzij edraket zijn inbreng,goed kijken mensen op de plantenbak naast mijn 7 staat nog een hele mooie *D ,toppie dat je geweest bent ed,hoop voor je dat het er volgende keer toch 16 zijn,misschien volgende maand als we nog een mooie dag hebben en als dan iedereeeeeeeeeeeeeen komt :}
 
Als het droog was gebleven was ik er absoluut bijgeweest... Maar motorrijden is een hobby en ik haat in de regen op de motor zitten...

Wel klote dat jullie nog maar met 4 over waren. Hebben jullie t droog gehouden?
 
Als het droog was gebleven was ik er absoluut bijgeweest... Maar motorrijden is een hobby en ik haat in de regen op de motor zitten...

Wel klote dat jullie nog maar met 4 over waren. Hebben jullie t droog gehouden?

yep,in breukelen onder de luifel ff lekker ouwehoeren,rest van de dag aardig drooggehouden,in a'foort scheen zelfs de zon,dus dat maakte alles weer goed,wellicht volgende maand nog eens wat regelen,oktober heeft vaak leuke dagen,mooie herfstrit :]
 
Laatst bewerkt:
afbeelding010.jpg


afbeelding009.jpg


afbeelding012cd.jpg


afbeelding005x.jpg


afbeelding003i.jpg
 
Ben vanmorgen om 7 uur opgestaan,meteen buienradar gevolgd en het beloofde helaas NIET veel goeds :S ;( ;( ;(
Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij was,uiteraard had ik er graag bij willen zijn.
Ik ben gewend om door slecht weer te rijden aangezien ik alleen over een motorrijbewijs beschik maar met deze weervoorspellingen vond ik het eigenlijk te zonde om met mij 7 door de regen te kachelen.
Voorheen had het me geen reet uitgemaakt maar de motor heeft meer dan een jaar uitelkaar gelegen en na al die honderden uren customizen,aanklooien,pimpen etc etc vond ik dit wel erg zonde!!
Als er volgende maand een nieuwe data wordt geprikt en het is redelijk droog dan wil ik HEEL graag erbij zijn. *O* *O* *O* *O* :j

Leuke foto's trouwens *D
 
Laatst bewerkt:
Ondanks het weer een prima zondags besteding en het kan iig alleen maar beter de volgende keer.

Ik ga dromen over mooie droge bochtige wegen met een hele stoet 7'ns
 
zo eindelijk weer tijd om te reageren, zeker jammer dat de opkomst zo laag was.
ik baalde er wel van dat me bandjes er niet op tijd waren want ik had het een leuk begin gevonden voor me vakantie.
maar als het goed is dan kan ik vanaf volgende week weer gewoon rijden want dan is ook me kettingset vervangen en dan nog een rit voor hij in winterslaap gaat lijkt me wel gaaf.
ik hou het iig in de gaten
 
zo eindelijk weer tijd om te reageren, zeker jammer dat de opkomst zo laag was.
ik baalde er wel van dat me bandjes er niet op tijd waren want ik had het een leuk begin gevonden voor me vakantie.
maar als het goed is dan kan ik vanaf volgende week weer gewoon rijden want dan is ook me kettingset vervangen en dan nog een rit voor hij in winterslaap gaat lijkt me wel gaaf.
ik hou het iig in de gaten



moeten gewoon ff kijken of er nog animo voor is,je kunt nu toch niet meer ver vooruit plannen,als er een mooi weekend is in oktober,gewoon een zaterdag of zondag prikken.
en idd we houden het in de gaten,ff zien wie er nog belangstelling heeft voor een superseven meeting,wel meer dan 4 graag,hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan