ZX7R meeting 2006

rondje ijsselmeer is toch prachtig,vanuit amersfoort stelt dat toch niets voor,als je eerst naar belgie wou ,is dit maar kortbij
 
rondje ijsselmeer is toch prachtig,vanuit amersfoort stelt dat toch niets voor,als je eerst naar belgie wou ,is dit maar kortbij

Kawahenrie, als jij deze week (vóór woensdag i.v.m. publicatie op website) een "rondje ijsselmeer" route aan kan leveren en voorop rijdt (zonder de weg kwijt te raken ;) ) vind ik het prima. Als dat niet gaat stel ik voor om bij de huidige Utrechtse Heuvelrug route te blijven, deze route doe ik deze week uitwerken zodat we hem zaterdag zonder problemen kunnen rijden.

CheerZ :P
 
rondje ijsselmeer is toch prachtig,vanuit amersfoort stelt dat toch niets voor,als je eerst naar belgie wou ,is dit maar kortbij
full
 
als je de route al bijna klaar hebt,mooi zo laten.er komen nog meer dagen





NIET GEFLITST: :]
 
Ik meld me af. Heb nog eens naar de website gekeken en zie daar tot mijn verbazing dat de meeting op een zaterdag wordt gehouden. Ik ben er blindelings vanuitgegaan dat de meeting op de een zondag zal zijn. Zaterdag roept de baas.
 
Ik meld me af. Heb nog eens naar de website gekeken en zie daar tot mijn verbazing dat de meeting op een zaterdag wordt gehouden. Ik ben er blindelings vanuitgegaan dat de meeting op de een zondag zal zijn. Zaterdag roept de baas.

Jammer B| , volgende keer beter, zal ff de deelnemerslijst aanpassen. Kan je de baas niet gewoon lekker laten roepen :Y , dat is af en toe best goed voor bazen
 

ik ook ik heb ook geen regenbanden.. geen profiel aan de zijkant en midden ook minimaal.. '( hopen maar dat de weersvoorspelling nog veranderd :}
 
Laatst bewerkt:
De goden voorspellen het volgende


http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

Gaat de meeting door met 90% kans op onweer en regen + winkracht 5-6 -O- ?

Heb zelf namelijk zowat opgesneden slicks achter!!! Absoluut geen regenband dus

Voor mij persoonlijk gaat de lol er ook wel van af als het regent. Een spatje is niet erg maar de voospellingen op dit moment zijn iets meer dan een spatje. We moeten het morgen en overmorgen nog maar ff aankijken en dan beslissen of we de meeting uitstellen.

Los Ballos
 
sorry, maar ik moet zowiezo voor zaterdag afzeggen.....

dus ik hoop stiekum dat deze verzet wordt.... O-) O-)

maar mocht de meeting doorgaan = have fun :] :] *O* *O* :] :]

greez leduke :W
 
JE hebt je gisteren aangemeld en nu al weer afgemeld :?

ja sorry ben iets te enthousiast geweest want ik zou het wel toppie vinden met ZX7rrrrrrrrren.
maar ik heb er niet bij stil gestaan dat het zaterdag is en dan ben ik leider van een selectie elftal.....
motor rijden vind ik leuker maar ja.....

greez leduke :W
 
volgend seizoen mei....dan hebben (jij) we meer kans op meer motoren en beter weer!!

in oktober gaan er al verschillende in de winterstalling of uit de verzekering!

maar goed ik hoor het wel 8-)

het zou wel tof zijn als we er een aantal bij elkaar krijgen :]

zx7r in baksteen formatie is natuurlijk de limit :] :] :]

greez leduke :W
 
hoi jongens,

zit het weerbericht eens te bestuderen bij de knmi, maar dat voorspelt weinig goeds. Is er een mogelijkheid om de rit naar een ander weekend door te schuiven of gaat dat niet lukken. Heb geen zin om mijzelf te laten natregenen.
 
ja sorry ben iets te enthousiast geweest want ik zou het wel toppie vinden met ZX7rrrrrrrrren.
maar ik heb er niet bij stil gestaan dat het zaterdag is en dan ben ik leider van een selectie elftal.....
motor rijden vind ik leuker maar ja.....

greez leduke :W

No problemo leduke!

Je bent niet de enige die niet doorhad dat het op zaterdag was, hé Ebbe ;)
 
hoi jongens,

zit het weerbericht eens te bestuderen bij de knmi, maar dat voorspelt weinig goeds. Is er een mogelijkheid om de rit naar een ander weekend door te schuiven of gaat dat niet lukken. Heb geen zin om mijzelf te laten natregenen.

Jajaja, verplaatsen die handel :Y . Dan kan ik misschien ook mee :W .

Goed initiatief Fruitdude. Hopelijk gaat het lukken, ondanks de weersvoorspellingen.
 
Gisteren was de regenkans 90procent vandaag 80 dus laten we de goede hoop niet kwijtraken. Zondag is trouwens meer zon met 40procent kans op neerslag. en nee ik ga niet bij de knmi werken en word ook niet de nieuwe piet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan