ZX7R meeting 2006

Nog geen kleine Mr."ik doe ff een burnout bij het stoplicht ;) " ???

Volgende meeting volgend seizoen wat mij betreft, mijn schatje gaat nu de schuur in voor onderhoud en meer mods. Volgende meeting moet ik ook een andere uitlaat hebben, schaamde me diep met als enige een standaard demper :(

nope nog geen kleine :N :N

Enne achterbandje moet op O-) O-)

Enne ik wil toch op je aanbod in gaan om je dop 27mm te gebruiken :Y :Y :Y

Buurman had em toch niet B|

Maar eerst de kleine en dan hoor je 't wel tezijnertijd :Y :Y

als 't aanbod nog geld tenminste :X :X
 
Ik wilde erg graag op de DynoBank, anders had ik me zx7r wel even in het rijtje aangesloten })

Dit topic heb ik wel in de gaten gehouden, en het leek me leuk om met jullie mee te rijden, maar meestal gaan mijn vrienden ook rijden zodra het een beetje weer is.

Tussen al die honda's van hun val ik veel meer op met mijn Ninja :9

Ik was een van de kawas in het rijtje en heb jou zien staan op de DynoBank, en???? hoeveel peekaatjes aan het achterwiel??
 
Ik was een van de kawas in het rijtje en heb jou zien staan op de DynoBank, en???? hoeveel peekaatjes aan het achterwiel??
121,5pk })
Heb je hem ook nog horen brullen?

dynobank.jpg


Hoe heb de jouwe ut gedaan? Dan heb ik jou ook nog gezien btw.
 
nope nog geen kleine :N :N

Enne achterbandje moet op O-) O-)

Enne ik wil toch op je aanbod in gaan om je dop 27mm te gebruiken :Y :Y :Y

Buurman had em toch niet B|

Maar eerst de kleine en dan hoor je 't wel tezijnertijd :Y :Y

als 't aanbod nog geld tenminste :X :X

Tuurlijk geld het aanbod nog :Y , als je zover bent geef je maar een gil, kom ik die dop ff brengen :] , heb ook een momentselutel mocht je die willen lenen als je de boel weer vast gaat zetten.

Suc6 alvast met jullie bevalling die nu wel snel zal komen. En het eerste woordje wat je die kleine leert is natuurlijk kawasaki, toch O-)
 
Haha jaja een standdaard demper die herrie pijp zeker ,he dennis alles goed is de kleine al op komst ,alvast sterkte, ik hoor het wel wat het is geworden ,ik denk het eerste wat hij/zij zegt is KAWASAKI ZX10
nope nog geen kleine :N :N

Enne achterbandje moet op O-) O-)

Enne ik wil toch op je aanbod in gaan om je dop 27mm te gebruiken :Y :Y :Y

Buurman had em toch niet B|

Maar eerst de kleine en dan hoor je 't wel tezijnertijd :Y :Y

als 't aanbod nog geld tenminste :X :X
:W :W :W :W :W _O- _O- _O- _O- _O-
 
121,5pk })
Heb je hem ook nog horen brullen?

(Afbeelding)

Hoe heb de jouwe ut gedaan? Dan heb ik jou ook nog gezien btw.

Ik heb hem zeker horen brullen, vooral die dikke vette Pop pop geluiden als het gas dicht gedraaid werd waren OK :Y (het zogenaamde backfiring)

Ik heb niet op de Dynobank gestaan, ik bedoelde niet het rijtje voor de Dynobank maar het rijtje met kawas van de meeting.

121,5 is helemaal niet slecht, standaard fiets????
 
Ik heb hem zeker horen brullen, vooral die dikke vette Pop pop geluiden als het gas dicht gedraaid werd waren OK :Y (het zogenaamde backfiring)

Ik heb niet op de Dynobank gestaan, ik bedoelde niet het rijtje voor de Dynobank maar het rijtje met kawas van de meeting.

121,5 is helemaal niet slecht, standaard fiets????

Geen idee wat er op zit, ik weet alleen dat er een leo vinci sbk uitlaatsysteem op zit en dat ie lekker veel herrie maakt :9

Als je me kawa heb horen brullen, dan heb je misschien ook nog wel me maten zien burnen bij de patatkraam *O*

Er stond ook een andere groene Kawa in de rij voor de dyno, ik dacht dat jij dat dan misschien was, maar die had inderdaad geen blauw ruitje nu je het zegt.

Ken jij misschien een programmaatje om mpg files te knippen, want dan kan ik het leukste stukje van de dynobank eruit knippen en op internet zetten...
 
Geen idee wat er op zit, ik weet alleen dat er een leo vinci sbk uitlaatsysteem op zit en dat ie lekker veel herrie maakt :9

Als je me kawa heb horen brullen, dan heb je misschien ook nog wel me maten zien burnen bij de patatkraam *O*

Er stond ook een andere groene Kawa in de rij voor de dyno, ik dacht dat jij dat dan misschien was, maar die had inderdaad geen blauw ruitje nu je het zegt.

Ken jij misschien een programmaatje om mpg files te knippen, want dan kan ik het leukste stukje van de dynobank eruit knippen en op internet zetten...

Doe mij ff die mpeg mailen op zx7r@tcpip.demon.nl, dan doe ik die morgen voor je knippen en terugmailen.
 
Imtrouble,
Je zei dat jij (ook) een Leovinci onder jouw motor hebt liggen. Nu is het zo dat er een bij mij onder word gezet, echter ik heb hem nog niet eens gezien... -O-
Kun je mij ook vertellen of deze voorzien zijn van (uitneembare) db killer?
Niet dat dit een must is, maar ben er eigenlijk wel benieuwd naar :+

Alvast bedankt, Koertmanz
 
Imtrouble,
Je zei dat jij (ook) een Leovinci onder jouw motor hebt liggen. Nu is het zo dat er een bij mij onder word gezet, echter ik heb hem nog niet eens gezien... -O-
Kun je mij ook vertellen of deze voorzien zijn van (uitneembare) db killer?
Niet dat dit een must is, maar ben er eigenlijk wel benieuwd naar :+

Alvast bedankt, Koertmanz

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten Koertmanz.
De motorfiets heb ik pas 3 maanden, maar als je me kunt vertellen waar ik naar moet kijken, dan wil ik wel even de schuur inlopen om te zien of dat er inderdaad op kan.
Als je echter ook het complete systeem van voor tot achter erop laat zetten, dan is dat geluid zo bruut :9~ , dat je waarschijnlijk je db-killer nooit zal willen gebruiken. :9
 
:9~ het word bij mij idd ook een compleet systeem, moet er alleen nog opgelegd worden...
Vaak bestaat een db killer uit een uitneembaar (of verwisselbaar) gedeelte, welke je helemaal op het eind van de demper kan schroeven.
Ikzelf zal hem uiteindelijk toch waarschijnlijk niet vaak "killen" maar is altijd handig om te weten voor bijvoorbeeld evenementen en derg... of als ik eens bijtijds de straat uit wil zonder te hoeven duwen, of een partij moordzuchtige buren achter me aan te krijgen B|
(Nu hoor ik je al denken: Hij is toch sneller dan zijn buren?! Das waar, maar bij koude start is dat nie zo goed voor mijn grote trots O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan