Hun functieomschrijving heeft als hoofditem:Dat is helaas inherent aan hun beroep.
- branden blussen
- eerste hulpverlening
- verkeershandhaving
niet:
- schoonspuiten van een weg
- wegkrabben van stukjes schedel
- familie inlichten na ongeval
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hun functieomschrijving heeft als hoofditem:Dat is helaas inherent aan hun beroep.
Hun functieomschrijving heeft als hoofditem:
- branden blussen
- eerste hulpverlening
- verkeershandhaving
niet:
- schoonspuiten van een weg
- wegkrabben van stukjes schedel
- familie inlichten na ongeval
...en als ik mijn stuur niet goed vast heb zou het ook mis gaan denk ik, soort tankslap idee. Nu vroeg ik mij af:
..
Eum als je 270 rijdt, welk argument kun jij aandragen om je stuur dan NIET goed vast te houden?
Hey bekend stuken op het laatst, A35-> A1 richting Oldenzaal bij de Ikea en A1 te Hengelo; afslag Hasseler-es en Weerselo......Zijn zeker DL op de A1 richting Osnabruck gegaan......Trouwens, sommige stukken zijn slecht.....but who cares.......
Eum als je 270 rijdt, welk argument kun jij aandragen om je stuur dan NIET goed vast te houden?
Je komt zeker nooit in Duitsland op de autobahn?Alsof een pak bij die snelheid nog nut heeft...
BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor, maar ehm... hoelang is het nou leuk om met die snelheid je leven (en dat van anderen) in gevaar te brengen?
Leuk voor de mensen die dat dagelijks moeten opruimen...
Waarom doe je het dan?BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor
Alsof een pak bij die snelheid nog nut heeft...
BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor, maar ehm... hoelang is het nou leuk om met die snelheid je leven (en dat van anderen) in gevaar te brengen?
Leuk voor de mensen die dat dagelijks moeten opruimen...
Ik heb daar helemaal geen last van. Natuurlijk voel ik die richels ook wel maar niet dat de motor in onbalans raakt of dat het stuur gaat klapperen. Ik heb het vast wel eens met 270 gedaan en harder ook wel.... Misschien is een ZZR1100 zwaarder?
Kan prima aflopen hoor! 1948: Rollie Free op een Vincent Black Lightning bij 240 km/u
(Afbeelding)
Wel met helmpie op natuurlijk
ik heb drie r1 vrienden.......die lopen allemaal 299....en de toeren gaan verder.........raar dat die van jou bij 281 stopt
ZZR is sowieso zwaarder, misschien dat dit de stabilieteit ten goede komt. Bovendien ben ik een vedergewicht van 60 kilo
Maar komt iemand dat frameverhaal op de vorige pagina als acceptabel voor?
Alsof een pak bij die snelheid nog nut heeft...
BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor, maar ehm... hoelang is het nou leuk om met die snelheid je leven (en dat van anderen) in gevaar te brengen?
Leuk voor de mensen die dat dagelijks moeten opruimen...
Ja ik kan er ook zelf wel inkomen hoe het komt, maar ik vroeg me af of elke motor met deze snelheid dit soort hobbels niet meer kan opvangen.
Ik zat zelf namelijk te denken aan de voorvering? Maar hier kan ik zelf geen nuttig woord over zeggen, dus wat theorieen van mensen met veringervaring zou ook welkom zijn (te stug? te slap? of helemaal niet)
(het geeft trouwens wel een kick hoor om direct na de grens waar de heren in het blauw staan te kijken , 3 versnellingen terug te schakelen, en daarna vol gas er vandoor gaan)
Als ik bij Oldenzaal de grens over ga dan ik het meteen terug naar de 8 à 9.000 toeren en dan vol dooraccelereren tot de 299 tenzij je natuurlijk in de remmen moet voor een NEDERLANDER die zich op de Duistse Autobahn begeeft