ZX7R op hoge snelheid

lijkt me logisch dat de boel ff 1 of 2 seconde heen en weer wiebbelt als je met zon rotgang over een deukje/hobbeltje in de weg knalt. Een motor heeft maar 2 wielen in tegenstelling tot een auto.

Beetje loze vraag vind ik dit |(
 
281 op een yamaha......en ook nog eens stabiel!!! :+

FILMPJE

Hey bekend stuken op het laatst, A35-> A1 richting Oldenzaal bij de Ikea en A1 te Hengelo; afslag Hasseler-es en Weerselo......Zijn zeker DL op de A1 richting Osnabruck gegaan......Trouwens, sommige stukken zijn slecht.....but who cares.......
 
Laatst bewerkt:
Hey bekend stuken op het laatst, A35-> A1 richting Oldenzaal bij de Ikea en A1 te Hengelo; afslag Hasseler-es en Weerselo......Zijn zeker DL op de A1 richting Osnabruck gegaan......Trouwens, sommige stukken zijn slecht.....but who cares.......


Heel goed :Y

U gaat door naar ronde nr.2
Ik maak het iets moeilijker......herkent u de volgende stukken weg ook.

FILMPJE nr2

Dit filmpje is trouwens ook iets recenter.
En ja ik heb de R1 ingeruild voor een R6.....Zo'n R1 gaat ook veels te hard. :9
 
Heb inmiddels vernomen dat het ook het frame zou kunnen zijn geweest. Ofwel een speedwobble. Frame zou te slap zijn en dergelijke trillingen met die snelheden niet meer kunnen verwerken.
 
Alsof een pak bij die snelheid nog nut heeft... :?

BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor, maar ehm... hoelang is het nou leuk om met die snelheid je leven (en dat van anderen) in gevaar te brengen?

Leuk voor de mensen die dat dagelijks moeten opruimen... :r
Je komt zeker nooit in Duitsland op de autobahn? :Z

Zeikerd. :r
 
Ik heb daar helemaal geen last van. Natuurlijk voel ik die richels ook wel maar niet dat de motor in onbalans raakt of dat het stuur gaat klapperen. Ik heb het vast wel eens met 270 gedaan en harder ook wel.... Misschien is een ZZR1100 zwaarder?
 
Alsof een pak bij die snelheid nog nut heeft... :?

BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor, maar ehm... hoelang is het nou leuk om met die snelheid je leven (en dat van anderen) in gevaar te brengen?

Leuk voor de mensen die dat dagelijks moeten opruimen... :r


Als het niet gevaarlijk zou zijn dan was het ook niet zo leuk om te doen. O-)

Maar een pak heeft met die snelheden zeker nog nut....in de MotoGP zijn er voorbeelden genoeg geweest. Je moet alleen niks tegenkomen tijdens het glijden. :X
 
Kan prima aflopen hoor! 1948: Rollie Free op een Vincent Black Lightning bij 240 km/u :)

full


Wel met helmpie op natuurlijk :}
 
Ik heb daar helemaal geen last van. Natuurlijk voel ik die richels ook wel maar niet dat de motor in onbalans raakt of dat het stuur gaat klapperen. Ik heb het vast wel eens met 270 gedaan en harder ook wel.... Misschien is een ZZR1100 zwaarder?

ZZR is sowieso zwaarder, misschien dat dit de stabiliteit ten goede komt. Bovendien ben ik een vedergewicht van 60 kilo :X


Maar komt iemand dat frameverhaal op de vorige pagina als acceptabel voor?
 
Laatst bewerkt:
ik heb drie r1 vrienden.......die lopen allemaal 299....en de toeren gaan verder.........raar dat die van jou bij 281 stopt


Daarom heb ik m ook weg gedaan.....pruts ding.

Dit was ER1 uit 1999....misschien zit daar het verschil?

Zonder kamera loopt ie ook harder (kan ik beter op de motor liggen) maar dan haalt ie nog geen 299....scheelt ongeveer 10km/u
 
ZZR is sowieso zwaarder, misschien dat dit de stabilieteit ten goede komt. Bovendien ben ik een vedergewicht van 60 kilo :X


Maar komt iemand dat frameverhaal op de vorige pagina als acceptabel voor?

Nee.

Maar zo'n ZX7R is natuurlijk gemaakt voor het snellere bochtenwerk en daar zal de hoek van de voorvork op afgestemd zijn. Dat gaat dan ten koste van de rechtuit stabiliteit en als je dan met 270 wat raakt, raakt ie eerder uit balans. Maar hij corrigeert zichzelf (heb je in de praktijk bewezen), dus no sweat zou ik zeggen :)
 
Alsof een pak bij die snelheid nog nut heeft... :?

BTW: Ik wil niet de moraalridder uithangen hoor, maar ehm... hoelang is het nou leuk om met die snelheid je leven (en dat van anderen) in gevaar te brengen?

Leuk voor de mensen die dat dagelijks moeten opruimen... :r


Dit vind ik nou van die vreselijk waardeloze opmerkingen.

Zeg jij dit ook tegen bergbeklimmers die het risico lopen naar beneden te flikkeren, of boksers die een knal voor hun kop kunnen krijgen, of artsen:
functieomschrijving arts:

Mensen GENEZEN
Veel poen verdienen
lekker op je reet je geld verdienen


Niet:
In de reet van een ander porren (al vinden sommige dat lekker)
mensen vertellen dat ze ongenezelijk ziek zijn
"s nachts uit bed gebeld worden


Zo kan ik voor elk beroep de leuke kanten en de minder leuke kanten wel opsommen, maar in Duitsland MAG je rijden zonder beperking, net als dat je in zwitserland een berg mag beklimmen, en je hier mag gaan boksen, dus kom AUB niet zeiken over hardrijden in DLD, want dan ben gewoon een moraalridder.
(het geeft trouwens wel een kick hoor om direct na de grens waar de heren in het blauw staan te kijken , 3 versnellingen terug te schakelen, en daarna vol gas er vandoor gaan)

Oh ja btw KAWA_fan Is mijn zoon hoor, dus ik besef heel goed waar hij mee bezig is
 
Ja ik kan er ook zelf wel inkomen hoe het komt, maar ik vroeg me af of elke motor met deze snelheid dit soort hobbels niet meer kan opvangen.

Ik zat zelf namelijk te denken aan de voorvering? Maar hier kan ik zelf geen nuttig woord over zeggen, dus wat theorieen van mensen met veringervaring zou ook welkom zijn (te stug? te slap? of helemaal niet)

Ik heb er met m'n 1000rr geen last van.
Natuurlijk zit daar wel een stuurdemper op, dus dat zal het verschil wel maken :Y


(het geeft trouwens wel een kick hoor om direct na de grens waar de heren in het blauw staan te kijken , 3 versnellingen terug te schakelen, en daarna vol gas er vandoor gaan)

YES, YES, YES *O*
Helemaal mee eens.

Ik woon zelf dicht bij Duitsland.
Als ik bij Oldenzaal de grens over ga dan ik het meteen terug naar de 8 à 9.000 toeren en dan vol dooraccelereren tot de 299 :9 tenzij je natuurlijk in de remmen moet voor een NEDERLANDER die zich op de Duistse Autobahn begeeft :(
 
Laatst bewerkt:
Als ik bij Oldenzaal de grens over ga dan ik het meteen terug naar de 8 à 9.000 toeren en dan vol dooraccelereren tot de 299 tenzij je natuurlijk in de remmen moet voor een NEDERLANDER die zich op de Duistse Autobahn begeeft

Of een R1 die maar 281 haalt. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan