ZX7R poly kuip, velgen etc. voor bijv. circuitfiets, t.e.a.b

TL-Rev

MF veteraan
5 jun 2003
1.615
14
Zwijndrecht
Iemand nog interesse in een hooguit "mwoah"-kwaliteit polyesterkuip met wat werk (ik heb géén kontdelen meer over)? Gaat om de witte poly top- en onderkuip, bijv. als circuitkuipje te gebruiken (wel ff de lampgaten en een gaatje/scheurtje in het aanzuiggat dichten). Heb ook nog een extra setje velgen over voor bijv. regenbanden (lagers ws. aan vervanging toe), verroeste standaarduitlaat (compl. met demper), een ouwe tank met een mooie deuk en een subframe (achter).
Ga van mijn 7 een fighter maken, dus heb wat spul over....vandaar. Mag in 1 koop voor weinig weg, doe een bod of PM!

De -hier nog grijze- endurance kuip is op dit moment gemonteerd en die hou ik er zelf bij... In overleg wil ik nog wel afstand doen van het teller/topkuipframe en evt. de originele tellerbak en koplamp (in goede staat, topkuipframe gepoedercoat).

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Kont zit op mijn eigen motor, de delen die te koop zijn staan in de OP!

Velgen incl. roestige voorbochten en standaarddemper denk ik aan 85 euro. Moet wel echt allemaal gespoten worden als je het 'voor net' wilt gebruiken.

Set kuipwerk, velgen, uitlaat, tank en achtersubframe voor een evt. circuitbrommert 175 euro.

Topkuip/tellersteun incl. tellers en koplamp (nette staat)...75 euro ofzo...

Alles is wel bespreekbaar. Niet dat het in de weg ligt of brood vreet, maar het wordt simpelweg niet gebruikt en zal ook nooit meer gebruikt worden. Overweeg zelfs om de endurancekuip ook een trap te geven, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Heb ook nog andere delen on request. Extra elektronica, reserveblok, extra voorvork, nette velgen e.d. houd ik sowieso. Bij mij zit er nu een zx12r schokbreker onder, dus evt. heb ik nog een achterschokker in de aanbieding ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan