ZX7R topic part 7

Thanks!

Ik kan voor 35-50 euro een ZX7R 2001 krijgen in zo te zien nette staat.

Andere optie is een ZX12R shock uit hetzelfde jaar, deze kosten tussen de 35-80 euro, schijnen beter instelbaar te zijn, de juiste lengte te hebben en op de bovenste boutmaat na (10 versus 12mm) identiek qua inbouw maten

Hoe is de originele shock normaal? Ik heb geen vergelijking omdat toen ik deze motor kocht de shock al kapot was.
Op max preload en max compressie als zo zacht als een pongo stick
Durf ik niet te zeggen , heb zelf nooit geen 7 gehad maar bij Boonstra liggen er 5 voor een 7 , je kan eens kijken of ze er voor een 12 ook hebben en eens goed informeren of het past .
 
Kick!

Heeft iemand hier misschien een linker voorknipperlicht liggen en een linker clipon? Mijn clipon is blijkbaar gebogen (nu snap ik dat mijn stuur een beetje scheef stond) en ik ben met m'n knie tegen de knipperlicht gelopen waardoor het brosse rubber is gescheurd ;(
 
Eindelijk is ie klaar.... Mijn Akira Yanagawa WSBK 2000 replica

Outlaw Racing Products High Pressure Radiator Cap
Slingshot Racing Keyless Fuel Cap
Pro-Tek OC10 Oil Filler Cap
Samco Coolant Hoses
Brembo Serie Oro Brake discs front and rear
Aluminium clock/screen/radiator brackets
Ohlins KA802 rear shock
Ohlins Linear Fork Springs 9.5 (08646-95)
Sebimoto Carbon side and top fairing
Shido lithium battery
Brembo Gold Front Brake caliper conversion kit with Brembo P34 calipers
Brembo RCS14 clutch master cylinder
Brembo RCS19 Corsa Corta radial brake master cylinder
World of QB Carbon Air tubes
King Carbon rear hugger and front mudguard
HEL Performance braided brake and clutch lines
Oberon CLU2700 clutch slave cylinder
All engine bolts, stem-nut, sprocket nuts, rear-axle bolt and fasteners Pro-Bolt titanium
Pro-Bolt aluminium valve dust caps
Dymag CA5 carbon wheels
Metzeler M9RR tires
NGK CR9EIX Iridium spark plugs
K&N Air Filter
Motul 300V motor oil
Akira Yanagawa WorldSBK replica wrapping and stickering by
MotorWrap
Gilles AS31GT adjustable rear sets
Renthal G149 rubber grips
PP Tuning clip-ons
Dynatek Performance 3 ohm ignition coils
MRA double bubble screen
Akrapovic full 4-in-1 exhaust system
RK XW-RING 525 chain
4 degree ignition advancer
 

Bijlagen

  • IMG_20201127_115700.jpg
    IMG_20201127_115700.jpg
    317,1 KB · Weergaven: 52
  • IMG_20201119_165729.jpg
    IMG_20201119_165729.jpg
    189,2 KB · Weergaven: 53
  • IMG_3364.jpg
    IMG_3364.jpg
    252 KB · Weergaven: 52
  • IMG_3373.jpg
    IMG_3373.jpg
    243,3 KB · Weergaven: 50
  • IMG_3418.jpg
    IMG_3418.jpg
    461,3 KB · Weergaven: 51
  • IMG_20201127_115716.jpg
    IMG_20201127_115716.jpg
    262,9 KB · Weergaven: 53
  • image0.jpeg
    image0.jpeg
    354,6 KB · Weergaven: 35
60+km, ik heb hem sinds september volgens mij. Nog niet zo lang.

Is mijn droommotor sinds kleins af aan maar nooit gekocht omdat het totaal niet praktisch is. Ik zit liever rechter op. Maar toen mijn KTM Adventure kapot liep van de zomer moest er wat nieuws komen en kwam deze schitterende droommotor op mijn pad.

Zit en rijdt natuurlijk totaal anders dan de KTM maar ja, ik moest en zou hem hebben. Flink achterstallig onderhoud (banden uit 2005 bijvoorbeeld) maakte het een mooi corona project. Maar een nieuw project is gevonden waar ik wel lekker op zit dus deze ga ik afmaken en gaat weer de verkoop in.

Ik heb hem gehad, ik kan hem afvinken en heb na ruim 20jaar eindelijk rust in mijn hoofd!

Nou ja, een 996 is ook nog een droommotor maar ik heb echt niets met rijden op een racer heb ik geleerd :+
 
Weet iemand het artikelnr van de keerring van de koppelingstift. Ik heb daar een lekkage. Ik kan het op de parts tekening niet duidelijk zien waar deze zit.
Alvast bedankt
 
Ziet er op de foto's inderdaad nog wel goed uit. Het is alleen een L1 en niet het door Arnold gevraagde L2 of L3 model.
Geen idee of dat de pret mag drukken maar ik dacht, ik post 'm toch maar even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan