zx7r

Voor de duidelijkheid, het hele topic gaat over deze foto:

full
 
ja ik weet het ,het is geen ZXR,was ook mijn 1e keus, maar deze kwam toevallig op mijn pad en heb er geen spijt van, er stond nog een wazige foto op,zodoende.
iedereen is op zijn manier blij met wat hij heeft,maar wel fijn dat er gereageerd
wordt.
 
Henrie, ziet er goed uit. Maar dat wist je al.

Heb de kroonplaatcover besteld. Zit alleen vijf weken levertijd op. ff wachten dus.
 
hoi,ook weer terug , 5 weken is wel erg lang maar het is iig onderweg. weet jij of er nog mensen uit de buurt naar de KAWAdag in spa gaan
 
hoi,ook weer terug , 5 weken is wel erg lang maar het is iig onderweg. weet jij of er nog mensen uit de buurt naar de KAWAdag in spa gaan
Sanderberg en gewoonkevin hadden het erover om te gaan, maar die wonen niet echt de buurt. Misschien ff vragen in het topic scheuren in Zwolle.

Als ik tijd had was ik wel gegaan. Ga je ook op het circuit rijden? Vorige bij ons bezoekje aan de ardennen op het circuit geweest. Wat een mooie baan. Vanaf het rechte stuk gaat de eerst de bocht stijl ophoog, lijkt alof je tegen een muur rijdt.
 
het circuit ken ik wel,hoor nog wel even hier en daar,is wel heftig alles in 1 dag, maar lijkt me wel mooi. ga iig niet circuit rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan