zx7rblok '97 onder ZXR750H???

K@w@dude

Rookie
29 jun 2006
9
0
Rotterdam
Ik heb een ZXR750H uit 90 met een blok waar steeds meer knikkers in lijken rond te zwerven :D, Ben dus naar een ander blok aan het zoeken. Heb er nu eentje gevonden van een ZX7R uit ' 97 Zou deze makkelijk passend te maken zijn?

Graag wat meningen hier over.

Vriendelijke groet,

Paul
 
Alles is pas te maken.
of het moeilijk of makkelijk is kan ook te maken hebben met hoe handig je bent en/of hoeveel tijd je erin wil steken :+
Mijn vermoeden is dat als je heeeeeeel handig bent en er veeeeeeeeeel tijd in wil steken dat het wel makkelijk is 8-)
Met andere woorden nee dus -O-
 
oke thanx voor de input :) geen strak plan dus -O-

Ben nu aan het kijken wat er aan dit blok aangepast kan worden. Ben met een kennis aan het onderzoeken geweest. Waarschijnlijk is de spanner van de distributieketting slecht en loopt die te rammelen. En bij een bepaald toerental ook de veer van de spanner. Binnenkort ketting en spanners vervangen dan hopelijk gerammel weg

iig bedankt voor de reacties

Paul
 
Blok van een zx7r is veel minder leuk dan van die oude kawa van je.

ja je hebt meer pk bij die zx7r. Maar dat wil niet zeggen dat de funfactor net zo leuk is.

Ik heb een ook een 89 kawa gehad, en ook een zx7r. Die zx7r werd pas leuk nadat ik er een ander uitlaatsysteem van Leovince sbk op had gezet. Bij die Oude kawa kwam het vermogen pas rond 7000 rpm. ( het bekende wheely moment) die zx7r die heeft over de hele powerband genoek power, maar wel een saai blok. De looks zeggen meer dan de rest van die fiets vindt ik.

hang er een oude olie koeler van een gsxr1100 onder of zo. die zijn wel fun! Ik heb die zx7r echt afgebeuld en moet zeggen een goedblok. ga je voor betrouwbaarheid dan is het een goede keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan