zx9 r start niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin72

Die hard MF'er
18 apr 2013
328
15
westmaas
Vorige week bezig geweest aan de jiffy schakelaar, die zat los en ging langs de zij standaard, weer goed vast gezet en alles werkte naar behoren. ( starten in zijn 1 zetten koppeling op laten komen en dan sloeg hij af) Vandaag na 1 week wilde ik de motor starten maar nu slaat hij niet aan, accu erop leeg gestart, maar hij slaat niet aan. Jiffy schakelaar blijft ook niet hangen ofzo. Nu de accu maar aan de lader gehangen en morgen nog eens proberen. Ik laat wel altijd benzinekraan open staan en de choke stond nog open van vorige week maar ik weet niet of dat erg is.

Iemand misschien een idee wat hier aan de hand is.
 
Ik zie het al!
Het contactslot is uitgelubberd en maakt inwendig een contact met de ontsteking in de Park-stand.


Vandaar dat TS een vonk ziet met het rammelen van de sleutel.

Ik zat hier al wel aan te denken, maar ik kon geen stroomschema vinden op internet, zonder te registreren.


Klopt inderdaad, heb de motor aan de praat gekregen, weer na het rommelen aan de sleutel.
Gisterenavond weer geprobeerd te starten en hij sloeg niet aan, na wat rommelen aan de sleutel was het gelijk lopen.
Heb nieuw contactslot besteld, komt als het goed is morgen binnen.
Dus word vervolgd.
 
Ik geloof dat ik botterik verkeerd heb begrepen, een paar dagen terug.
Dacht dat ie mij uitlachtte maar mijn snelle analyse in de pauze klopt dus wel?
En ik heb er geen fuck verstand van _O-
 
draadje volgen, dan zie je in het midden G op
voorbeeld%20-%20gdb.jpg

Oohhh, E is Earth? Hoe simpel kan het zijn8)7
 
Eh ja?
Bouwjaar 1996,
Ignition typeDigital with Kawasaki Throttle Responsive Ignition Control (K-TRIC)

Maar dat hebben ze allemaal.
De vraag was ook welk contactslot, verschillende uitschakel schakelingen .

Ajt niet erg vind denk ik der nog even over na?
 
Laatst bewerkt:
Bij problemen in de bedrading word de ontsteking onderbroken bij gas vol los, dit om motorschade te voorkomen.

Wat heeft dit nu weer te maken met het contactslot?
Ajt neet arg vind zeuk ik nog evn wieter.
 
Klopt inderdaad, heb de motor aan de praat gekregen, weer na het rommelen aan de sleutel.
Gisterenavond weer geprobeerd te starten en hij sloeg niet aan, na wat rommelen aan de sleutel was het gelijk lopen.
Heb nieuw contactslot besteld, komt als het goed is morgen binnen.
Dus word vervolgd.

Quoot vergeten.

En, is het gelukt jonge?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan