ZX9-R topic Het magische deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen Joop !!

And to all of the other niners ! :P

En die paar verdwaalde tieners .... ;)
 
Laatst bewerkt:
Wes zet deze maar in de OP is alvast een begin



[afbeelding]

Misschien wel een leuk ideetje Joop, zo'n aangepaste luchthapper met tandjes erin. :)
Zou wel heel origineel zijn. :Y



Wessel, op zich moet 't niet zo'n probleem zijn lijkt me (kweenie hoe handig je bent met dit soort dingen, best wel lijkt me (ik in ieder geval niet :+ ), iedereen moet alleen even z'n foto's en bijbehorende mods opnieuw aanleveren. Bij de meeste van die foto's is wel duidelijk wie bij wat hoort, toch?
 
Vandaag eindelijk de schoonheid weer ophalen *O* , vanavond ermee naar m'n werk.
Detail: ik had een ongespoten hugger, die ik zwart gespoten wilde hebben, kom ik gisteren op de zaak, blijkt ie groen gespoten te zijn :? weet niet zo goed wat ik hiervan denken moet...

Verder, rvs remleidingen erop, wit geïntegreerd achterlicht, nieuwe Dunlops Qualifier RR erop, en andere steppies. De hotcam zit er nog op, ga deze binnenkort eens proberen te vervangen door de Heavey B, kijken of me dat lukt (zal toch wel? :+ )
 
Vandaag eindelijk de schoonheid weer ophalen *O* , vanavond ermee naar m'n werk.
Detail: ik had een ongespoten hugger, die ik zwart gespoten wilde hebben, kom ik gisteren op de zaak, blijkt ie groen gespoten te zijn :? weet niet zo goed wat ik hiervan denken moet...

Verder, rvs remleidingen erop, wit geïntegreerd achterlicht, nieuwe Dunlops Qualifier RR erop, en andere steppies. De hotcam zit er nog op, ga deze binnenkort eens proberen te vervangen door de Heavey B, kijken of me dat lukt (zal toch wel? :+ )


En waar blijven de foto's dan????
 
Misschien wel een leuk ideetje Joop, zo'n aangepaste luchthapper met tandjes erin. :)
Zou wel heel origineel zijn. :Y



Wessel, op zich moet 't niet zo'n probleem zijn lijkt me (kweenie hoe handig je bent met dit soort dingen, best wel lijkt me (ik in ieder geval niet :+ ), iedereen moet alleen even z'n foto's en bijbehorende mods opnieuw aanleveren. Bij de meeste van die foto's is wel duidelijk wie bij wat hoort, toch?

Zal eens kijken welke ik herken en er een naam bijzetten :W
 
Vandaag eindelijk de schoonheid weer ophalen *O* , vanavond ermee naar m'n werk.
Detail: ik had een ongespoten hugger, die ik zwart gespoten wilde hebben, kom ik gisteren op de zaak, blijkt ie groen gespoten te zijn :? weet niet zo goed wat ik hiervan denken moet...

Verder, rvs remleidingen erop, wit geïntegreerd achterlicht, nieuwe Dunlops Qualifier RR erop, en andere steppies. De hotcam zit er nog op, ga deze binnenkort eens proberen te vervangen door de Heavey B, kijken of me dat lukt (zal toch wel? :+ )


foto's!!!!!!!!! moggel all
 
Dan ik ook moggel.
Eigenlijk middag,'k heb m'n werkdag er al weer opzitten :Y :z (word je toch knetterbek van)
En ja ik ben van transploft................... _O- _O- _O-


Was 't maar waar ;(
full
 
full


heb je er een gezicht bij, weet niet of je daar blij mee moet zijn .... :X (of ik ..)
 
Laatst bewerkt:
Heren de OP is aangepast. Als je foto erbij moet post hem dan ff dan kan ik hem erbij zetten. :W
 
Laatst bewerkt:
Miggel :W

Ik post hier niet zo vaak, maar lees geregeld mee.
Zou deze foto in de op kunnen?

Groet,
Maus75
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan