ZX9-R topic Het magische deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wes , zet mij maar bij de speciale zx9 vrienden .
Rijdt sinds 28 maart ook op zo`n bruut beest.

See you all 21 april
 
P3310056.jpg


asjeblieft })
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk afgeleverd :Y
Avondje circuit ofzo? :? Wat doet dat stukje rubber aan de bovenkant van die groeve? :?

:W
:Y

Het stukje rubber lag helemaal alleen op het asfalt en heb ik tijdens het rijden maar onder mijn hoede genomen en opgepakt :9 . Dat krijg je als je banden echt warm zijn.

@ Barn; ben een beetje jalours op je ;) . Wat een mooie fiets zeg. Bij mijn dealer heb ik er ook al een paar keer bij staan kwijlen :9~
 
Laatst bewerkt:
hey

Van de week ff een rondje wezen maken met iets meer tempo en iets meer toeren, maar nou vind ik de motor iets rauwer aanvoelen, heb dit al eerder opgemerkt bij een vorig ritje. heeft iemand hier een verklaring voor ?
Het olie pijl is hetzelfde gebleven.
 
mooie fiets Barn. Dat je hem maar met veel trots en passie over 's lands wegen mag sturen.
Klinkt ie nog een beetje?
 
Vanmiddag ff de 9 wegbrengen, toch maar een standaard pijp eronder voor Zolder volgende week maandag, gewoon voor de zekerheid, Hotcam met DB-killer je weet 't niet.

Gingen er nou ook nog mensen van hier heen?

Fijn weekend iedereen!

Oja Barn, leuk fietsie man :} , geniet ervan! :W
 
Vanmiddag ff de 9 wegbrengen, toch maar een standaard pijp eronder voor Zolder volgende week maandag, gewoon voor de zekerheid, Hotcam met DB-killer je weet 't niet.

Gingen er nou ook nog mensen van hier heen?

Fijn weekend iedereen!

Oja Barn, leuk fietsie man :} , geniet ervan! :W


de hotcam met db killer is stil genoeg,ik heb het idee dat ie stiller is dan orgineel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan