ZX9R 1998 Blauw of Groen?

Greenmaster

MF'er
2 jan 2006
93
0
Groningen
Op dit moment, ga ik jullie een hele stomme vraag stellen:

Wat is mooier: een blauwe of een groene ZX9R uit 1998?

Ik wil binnekort 1 aanschaffen en kan er maar niet over uit. Ik heb altijd gevonden dat een echte kawa groen moet zijn. Ik reed ook al heel dapper op mijn suzuki gs500 rond met een groene lederen combi!

Maar nu ik de blauwe ZX9R heb gezien ben ik daar toch wel heel verliefd op geworden...
Moeilijke kwestie; wat vinden jullie?

En ja ik weet het: ' over smaak valt niet te twisten....' haha


 
wat denk jezelf :P :P groen natuurlijk.... ;) ;) (mijn mening :P)

maar goed als je een blauwe mooi vind...... koop je lekker een blauwe toch?


edit

ook wel weer jammer dat er dan "honda" boven die ene zx-9r staat :/
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment, ga ik jullie een hele stomme vraag stellen:

Wat is mooier: een blauwe of een groene ZX9R uit 1998?

Ik wil binnekort 1 aanschaffen en kan er maar niet over uit. Ik heb altijd gevonden dat een echte kawa groen moet zijn. Ik reed ook al heel dapper op mijn suzuki gs500 rond met een groene lederen combi!

~Maar nu ik de blauwe ZX9R heb gezien ben ik daar toch wel heel verliefd op geworden...~
Moeilijke kwestie; wat vinden jullie?

En ja ik weet het: ' over smaak valt niet te twisten....' haha

[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/249/blauwik1.png"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/7416/1998kawasakizx9rside2zj7.jpg"]afbeelding~][/URL]

Lijkt mij dus helemaal geen moeilijke kwestie :)
 
hahaha, ik vind de zx9r alleen een kale kleurstelling hebben, ik mis stickers etc...

Maar het zou wel goed uitkomen, hoef ik niet weer een hele nieuwe motor outfit erbij aan te schaffen!
 
Ow ja en dat wou ik nog vragen:
Waarom hebben de meeste zx9r in het groen: zwarte velgen?
Was dat destijds een optie?
Ik zie ze heel soms met groene velgen....
 
Ik vind ook dat een kawa groen moet zijn, aan de andere kant, als je een blauwe koopt val je weer iets meer op.

Weet je wat, koop ze gewoon allebei! :)
 
Op dit moment, ga ik jullie een hele stomme vraag stellen:

Wat is mooier: een blauwe of een groene ZX9R uit 1998?

Ik wil binnekort 1 aanschaffen en kan er maar niet over uit. Ik heb altijd gevonden dat een echte kawa groen moet zijn. Ik reed ook al heel dapper op mijn suzuki gs500 rond met een groene lederen combi!

Maar nu ik de blauwe ZX9R heb gezien ben ik daar toch wel heel verliefd op geworden...
Moeilijke kwestie; wat vinden jullie?

En ja ik weet het: ' over smaak valt niet te twisten....' haha

[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/249/blauwik1.png"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/7416/1998kawasakizx9rside2zj7.jpg"]afbeelding~][/URL]
er is maar 1 kleur voor een kawa: GROEN


Kawagroen, moet je doen!

(waarom hebben ze bij defensie eigenlijk geen kawasaki's?)
 
hahaha mooi...
Ben best wel beinvloedbaar en het feit dat ik al een groene combi heb, gebruik ik als excuus.
Gelul natuurlijk dat je een motor koopt omdat je nou eenmaal al een bijpassend pak hebt.

Eerst even m'n oude motor verkopen en dan komt er een GROENE Kawasaki ZX9R!!
Bedankt.....
 
deze blauwe heeft wel extras op de zijkant volgens mij. maar misschien is de motor die jij gezien hebt in real life in plaats van een plaatje. Succes met kiezen...en ik kies voor blauw
 
Al moet ik trouwens zeggen dat deze groene wel iets mist... hij is een beetje kaal.

De blauwe op de foto hierboven heeft ook blauwe velgen, en is qua bestickering niet zo kaal. Lastige keus idd, maar alsnog zou ik voor groen gaan.
 
dat is echt een hele stomme vraag
als je de blauwe mooier vind
dan ga je toch geen groene aan schaffen
darom dat wij zeggen je moet de groene nemen :N
 
dat is echt een hele stomme vraag
als je de blauwe mooier vind
dan ga je toch geen groene aan schaffen
darom dat wij zeggen je moet de groene nemen :N

Ben ook nogal verbaast ja.. is wel heel beïnvloedbaar. Het gaat er dus om wat de rest van de wereld mooi vind... Als de rest van de wereld mijn motor betaald, mogen ze het ook bepalen. :)
 
Ben ook nogal verbaast ja.. is wel heel beïnvloedbaar. Het gaat er dus om wat de rest van de wereld mooi vind... Als de rest van de wereld mijn motor betaald, mogen ze het ook bepalen. :)
ja als ze de mijne betalen dan wil ik nog wel op een pimpelpaarse rijden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan