focuspeppi
MF'er
- 17 okt 2010
- 191
- 0
raadsel!!
Beste mensen.
Heb een kawasaki zx9r van 99.
Na de winterstop en het jaarlijkse onderhoud (bougies vernieuwd, olie ververst en olie filter, K&N luchtfilter schoongemaakt met de k&n set en opnieuw geolied) houd de motor in bij hogere toeren.
Heb ook een nieuwe ketting+ tandwielen geplaatst maar dit lijkt me zeker het probleem niet.
Stationair loopt de motor gewoon perfect. En als ik rustig rijd ook, maar na de 4500 a 5000 toeren en ik schakel of gas los en weer gas geef dan smoord de motor effe.
En dan gaat die wel weer gewoon door tot het rode gebied.
schakellen doet die perfect voor de rest.
De motor knalt en geeft veel vlammen als ik gas los laat.
De bougies zijn ook steeds roet zwart. (zijn wel de goede bougies, zelfde als altijd).
verder heb ik wel nog een gaatje in mijn uitlaat gelast, en daarbij wel de kabels van mijn accu af gehaald.
Benzine pomp heb ik ook al gecontroleerd en deze doet het gewoon.
Wie weet wat het zou kunnen zijn?
alvast bedankt
Beste mensen.
Heb een kawasaki zx9r van 99.
Na de winterstop en het jaarlijkse onderhoud (bougies vernieuwd, olie ververst en olie filter, K&N luchtfilter schoongemaakt met de k&n set en opnieuw geolied) houd de motor in bij hogere toeren.
Heb ook een nieuwe ketting+ tandwielen geplaatst maar dit lijkt me zeker het probleem niet.
Stationair loopt de motor gewoon perfect. En als ik rustig rijd ook, maar na de 4500 a 5000 toeren en ik schakel of gas los en weer gas geef dan smoord de motor effe.
En dan gaat die wel weer gewoon door tot het rode gebied.
schakellen doet die perfect voor de rest.
De motor knalt en geeft veel vlammen als ik gas los laat.
De bougies zijn ook steeds roet zwart. (zijn wel de goede bougies, zelfde als altijd).
verder heb ik wel nog een gaatje in mijn uitlaat gelast, en daarbij wel de kabels van mijn accu af gehaald.
Benzine pomp heb ik ook al gecontroleerd en deze doet het gewoon.
Wie weet wat het zou kunnen zijn?
alvast bedankt