zx9r naked bike?

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
de winter komt eraan, en de nieuwe ideeen dus ook weer. Nu zou ik van mijn zx9r (want dat ding geraakt toch niet verkocht :) ) een naked willen maken (eventueel met stuurkuipje)

nu heb ik enkele vragen daaromtrend:

- die stuurbikekits van LSL, veel geld, maar wat zit er dan allemaal bij, of beter gezegd, wat moet ik er nog bij kopen?

- de ramair inlaten, hoe kan ik de moto dan nog soepel laten lopen, heb 1 maal zonder gereden en die moto gin niet vooruit

- manieren om het koelvloeistof reservoir weg te werken?

- verzet ik dan best de voetsteunen of niet?

is ook wel omdat ik nog last heb van rug na lange ritten (ben een 21 jarige ouwe zak :) )
 
Laatst bewerkt:
dus van deze:
mini-zx9r_25%20001.jpg


naar zoiets (moto axtion days):
stunt%20028.jpg
 
wel stoer, z'n projectje, maar ik vind hem zo ook al mooi eigenlijk.

met zo'n naked heb je zo mischien geen rugpijn meer maar wel weer nekpijn. :P
 
Ben niet zo op de hoogte van de advertenties, maarruh.... mag dat kosten dan?
 
Goed idee, gewoon doen als je daar zin in hebt.
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar de streetfighter op de foto ziet er erg goed uit.
Misschien is het wel verstandig om te zorgen dat je je fiets altijd nog kunt terugbouwen in orginele staat.
Er zijn lsl sets te koop waarbij alle benodigde omderdelen geleverd worden ( zoals de kabels die langer moeten zijn enz.)
Ik vrees dat je na verwijderen van de ram-air intake een slecht lopende fiets hebt, misschien moet je bijv een Ruud Fredriks van Dynojet even om zijn mening vragen maar ik denk dat je hem toch een bezoek moet brengen na de verbouwing om hem weer goed aan het lopen te krijgen
Succes
 
Op een streetfighter heb je sneller last van je rug dan op de 9 denk ik.
Tenminsten ik wel.
Op de 9 zit je wat voorover zo dat een gedeelte van je bovenlichaam op je armen rust en zo wordt je rug wat ontlast.
Terwijl bij een wat rechtere zit positie je rug de volle mep krijgt, ook schokken worden directer door gegeven naar je rug.
Normaal heb ik er niet zo'n last van maar als mijn rug opspeeld zo als de laatste weken kan ik het goed merken.
 
Hoeveel je aan je fiets wilt verbouwen is voor iedereen anders.
Het is wel slim om het zo te doen, dat ie altijd weer makkelijk standaard is te maken (is al eerder gezegd)

Wat die ram air in slangen betreft, misschien dat het bij de 200 km per iets uit gaat maken, maar je motor gaat er echt niet slechter door draaien.
Zeker niet als je kuip er af is.

Dingen die je eigenlijk aan zou moeten passen om tot de streetfighters te kunnen behoren:

Kuip eraf (evt. vervangen door mini stuurkuipje)
evt. breder stuur
Achterkant iets ophogen.

opties:
Ander kontje monteren

Of gewoon met je standaard 9 blijven rijden (evt. stuur aanpassen)
 
Ben niet zo op de hoogte van de advertenties, maarruh.... mag dat kosten dan?

moet maar eens mailen moest je geinteresseerd zijn

Hoeveel je aan je fiets wilt verbouwen is voor iedereen anders.
Het is wel slim om het zo te doen, dat ie altijd weer makkelijk standaard is te maken (is al eerder gezegd)

Wat die ram air in slangen betreft, misschien dat het bij de 200 km per iets uit gaat maken, maar je motor gaat er echt niet slechter door draaien.
Zeker niet als je kuip er af is.

Dingen die je eigenlijk aan zou moeten passen om tot de streetfighters te kunnen behoren:

Kuip eraf (evt. vervangen door mini stuurkuipje)
evt. breder stuur
Achterkant iets ophogen.

opties:
Ander kontje monteren

Of gewoon met je standaard 9 blijven rijden (evt. stuur aanpassen)

is niet de bedoeling van streetfighter van te maken.gewoon andere zithouding en uiterlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan