Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mjah, ben ook nog niet begonnen over spanningsregelaars
je kan indd veel aanpassen aan een fiets, maar je kan beter op beide gaan rijden en dan kiezen... tenzij je 1 van de 2 echt spuuglelijk vind natuurlijk das grappig, die was ook in mijn rijtje van proefritten toendertijd
vond toen de tank niet lekker zitten... nu ik 13 kilo kwijt ben en er dit weekend weer op ben gaan zitten, voelde het al een heel stuk beter aan!
wat ik me kan herinneren van de mille, is dat ik veels teveel op m'n snelheid zat te letten...
het gaat hard en heel snel heel hard, maar door het (in vergelijking met de blade en de 9) laagtoerige blok merkte ik niet zo snel dat het heel hard ging...
dat zal waarschijnlijk wel wennen zijn
weet ik, daarom net zo doelloos als de zakkende cilinderbussenSpanningsregelaar + NAKS zijn op de 929 en de 954 gewoon goed
Wel een duidelijk hoorbaar motorblok door dunne wanden + luidruchtige injectie.
vooral licht
De 2003 blade weegt droog niet meer dan de cbr600rr van 2003
ZX9r weegt 185kg droog
CBR929 weegt 171kg droog
CBR954 weegt slecht 167kg!
Dat gebrek aan gewicht merk je: een 954 stuurt als een 600tje.
kijk ff hoeveel blade's er (te koop) staan, en hoeveel ZX9's.....
Blade zie je op elke hoek van de straat, bij de melkboer, supermarkt, etc. etc.
Wil je iets specialers, pak dan de ZX9.
Heeft sowieso meer power, en stuurt ook nog eens beter....
(heb ik van een honda-rijder horen zeggen die ff op mijn ouwe 9 mocht rijden)
Spanningsregelaar + NAKS zijn op de 929 en de 954 gewoon goed
Wel een duidelijk hoorbaar motorblok door dunne wanden + luidruchtige injectie.
Wat weet jij er nou van man!BLADE!
wat een hoop info allemaal,
maar wat bedoelen jullie met de aan uit reactie?
of nog ff doorsparen en deze kopen[afbeelding]