ZX9R of een ZX6R(636) wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX7RULES

MF veteraan
7 mrt 2005
12.815
0
LEEUWARDEN
Momenteel rij ik op een fijne ZX7R ,maar er zal ooit eens een andere komen
maar welke?.

Een zx9r van 2003 is voor een leuke prijs te koop(7 a 8000 euro)
en een zx6r(636) van 2003/2004 is er ook rond die prijs te koop

Maar wat is de betere fiets een zx6 stuurt misschien beter?, een zx9 heeft misschien een beter blok?.

Wat is jullie ervaring O-)
 
Geen van beide is beter... Vind je sturen leuker, neem de 6(36). Vind je meer power leuker, kies de 9. GA proefrijden en je weet het *O*
 
Wat is je lichaamslengte? De `nieuwere´ kawa´s zitten tog een beetje krap voor de langere persoon. En de zx6r is gwn mooier :9~
 
1.90 m

De zx6 is wel mooier :) maar van een 750 terug naar een 600 is het niet beter wat zwaarder te gaan rijden

Gewoon gaan proefrijden :Y
Of net als ik doen :+

Eerst een '98 zx-9 gehad.
Nu een 636 '02. Sinds vrijdag voor 1 tandje minder en achter 3 erbij.
Heeft nu trekvermogen van een 9 en de rijeigenschappen van een 6.
Alleen de tellers zijn nu fucked up :P
En de topsnelheid is lager ;)
 
Geen van beide is beter... Vind je sturen leuker, neem de 6(36). Vind je meer power leuker, kies de 9. GA proefrijden en je weet het *O*
ZX6r heb ik reeds op proef gereden (3 jaar geleden) O-)
De ZX10R is heftig uit ervaring en nog vrij prijzig :X helaas

ZX9 heb ik nooit mogen berijden -O-

 
Laatst bewerkt:
Kweet niet zeker of je lekker zaal passen op de 6je, maar ga gwn proefzitten. Wat het het beste aanvoelt, zal je keuze zijn.

Had jij niet die hhéééllééé móóóie zx7r (soort van replica)
 
Kweet niet zeker of je lekker zaal passen op de 6je, maar ga gwn proefzitten. Wat het het beste aanvoelt, zal je keuze zijn.

Had jij niet die hhéééllééé móóóie zx7r (soort van replica)
full
 
Een R1 of een Fireblade zou prijs technish ook wel wat zijn

Maar ik denk niet dat ik het over mijn hart kan krijgen(zonder Kawa)
 
nope, de '03 - '04 houdt echt wel op bij de 120 aan de kruk. En dan heb je al een erg gezond exemplaar.
:Y Dat zei Ruud Frederiks ook al

119 a 120 op het achterwiel *D

De 7 is natuurlijk wel even wat zwaarder dan de 6 ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de 636 pakken er staat er trouwens een mooie te koop sinds gisteren hier op het forum. eentje uit 2004 met 6000 km erop voor vraagprijs rond de 7750 ofzo. zoeken bij te koop aangeboden te koop zx6r 636 ninja van rubberinio. Succes!
 
Ik zou de 636 pakken er staat er trouwens een mooie te koop sinds gisteren hier op het forum. eentje uit 2004 met 6000 km erop voor vraagprijs rond de 7750 ofzo. zoeken bij te koop aangeboden te koop zx6r 636 ninja van rubberinio. Succes!
word dan volgend seizoen -O- ik heb het niet zo op leningen }) O-)
 
ik wist trouwens niet dat de ZX6R zo licht was (161 kg)... :? mijn gs 500 is zelfs 183kg l *O* en een zx7r in de 200 ? een zx9r is dus dan lichter als een 7r *O* kick :]
 
Laatst bewerkt:
Een 9 nemen natuurlijk sturen best goed en Power zat,en zitten doe je er ook goed op en als je wel eens duo rijd moet je zeker niet twijfelen gewoon de 9 doen *D *D *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan