zx9r ombouwen

petjebla82

Rookie
24 jul 2012
10
0
den haag
hallo allemaal ,

ik wil graag mijn zx9r ombouwen , maar heb er zelf niet echt veel kaas van gegeten ..
dus vroeg ik me af of er omgeving den haag iemand was die mij daar miss mee zou kunnen helpen ?:)
heb al redelijk wat topic's gelezen en heb gezien dat er heel wat moois van te maken is .

patrick
 
Ben zelf ook bezig met een project, maar heb er zelf ook niet veel kaas van gegeten.
Zou gewoon beginnen en kijken waar je tegenaan loopt, doe ik ook. Mocht je dan ff vastlopen, dan zijn er vast wel gasten die adresjes/kennissen hebben die daar wel raad mee weten :Y

Heb je al ideeën qua verbouwing (andere kont, voorpartij, enz enz)?
 
Laatst bewerkt:
Veel plaatjes zoeken van dingen die je mooi vindt en hopen dat je handen kunnen maken wat je ogen zien...

Welk bouwjaar heb je? Zijn momenteel 2 projectjes met een '94/'97-er aan de gang op dit forum.
 
ja ik heb al wel de nodige ideeen ,al heel veel plaatjes bekeken ,,,,
en veel topics gelezen ...
mijn kawa komt uit '99 ,en die 2 projecten ben ik ook al een beetje aan het volgen .

En bassie , hoever ben jij al?
 
full

full

full


'98 met z1000 kuipje en ducati 1098 kont.
 
ja ik heb al wel de nodige ideeen ,al heel veel plaatjes bekeken ,,,,
en veel topics gelezen ...
mijn kawa komt uit '99 ,en die 2 projecten ben ik ook al een beetje aan het volgen .

En bassie , hoever ben jij al?
Ik ben al aardig op weg, de digitale teller is besteld en onderweg. Als die binnen is, dan is de kabelboom aan de beurt. En geloof mij, als ik daar zelf mee aan de bak ga, gaat dat niet goed komen :N Daar heb ik gelukkig ook hulp voor :)

Die van mij staat er nu zo bij...
full


Project Ghetto Blade

Veel projecten, ook van andere merken bekijken, kan je veel ideeën van opdoen... :Y
 
Laatst bewerkt:
zo dat ziet er al goed uit , mooie achterbrug ..... veel voor moeten aanpassen ?
zo drastische waren mijn ideeen niet eens :((

ik ga indd maar gewoon beginnen met alle kappen eraf te trekken .

zal wel ff beginnen met foto's hoe hij er nu bijstaat ..
piotter , waar heb jij zon stuur aangeschaft ?
 
Achterbrug is wat breder dan het frame, daar moest wat afgefreesd worden. Maar het bleek dat degene die 'm met mij zou overzetten nog een aangepaste achterbrug had liggen op zijn Ludolf-zolder, geluk moet je hebben :P
Het subframe is ook door een lasser aangepast, de grote dingen heb ik uitbesteed, een lampje oid monteren of kleine dingen kan ik zelf wel...

Ik heb mijn stuur hier vandaan, voor de kroonplaat heb ik ebay afgespeurd ;)
http://www.motodeluxe.be/pd/679/nl-BE/sturen-en-stuuronderdelen/WRP-Streetbar?prodid=679
 
Mooi stuurtje Ghetto Bassie, zoiets zoek ik ook.
De site heb ik al gevonden door de link die je hebt toegevoegd.
Heb je de 75mm hoge of 110mm hoge uitvoering op de kawa zitten?
 
Ik heb voor mijn eigen project ooit een zx9r tank gekocht waarin gaten gemaakt zijn voor de km teller en de toerenteller. Nu gebruik ik toch weer een andere tank dus heb ik hem in de schuurliggen.

Gaat om een zwarte tank (netjes gespoten). Mocht je zo iets willen gebruiken... pm/ mail me maar.

Voor 75,00 (vaste prijs) mag je hem kopen. Is met tankdop/sleutel en benzinekraan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan