zx9r super deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ik mis in de lijst, dacht dat ik me er al eens voor had aan "aangemeld"

Bij deze,

Freez met een B1'tje uit 1994

kwak1.jpg


Freez
 
Goeie smorguss, :Z :Z :W :W :W :W

Hey kawasaki_chick, je bent er toch nog bij. :W
Had er van de week met Heavey nog over dat je de laatste tijd niets meer gepost had.
Hoe is't met de bike na je schuivertje en met je zelf, want je vertelde dat je toch nog ff naar de medicijnman zou gaan, maar daarna niets meer vernomen ???? :?
 
Goeie smorguss, :Z :Z :W :W :W :W

Hey kawasaki_chick, je bent er toch nog bij. :W
Had er van de week met Heavey nog over dat je de laatste tijd niets meer gepost had.
Hoe is't met de bike na je schuivertje en met je zelf, want je vertelde dat je toch nog ff naar de medicijnman zou gaan, maar daarna niets meer vernomen ???? :?

Hahaha oja? :P dan heb ik er zeker overheen geleze? :? (heb wel afentoe gekeken)

De lol is er beetje af voor mij:( ( binne 1 maand al:( )
Allemaal koste voor reparatie :(
Heb sticker en lak gekocht. sticker alleen al 124,- euries :(
Als ik nieuwe kuipdeel deed was ik 600 a 700 euries kwijt :( (zijkuip en onderkuip)
en kon ze niet 2dehands vinden.
mn pa is auto monteur geweest dus die weet er wel raad mee met opbrengen :)

Angst met remmen en rijden is wel bijna weg.
Heb alleen heel vaak een oshit moment als ik in een bepaalde situatie terecht kom. bang dat ik bijv weer val:(
Wheelies zie je me verlopig ook nie meer doen, en hard rijden alleen op de snelweg ;)
Dat vink echt jammer want rijden zo is nu minder leuk :)
 
Hahaha oja? :P dan heb ik er zeker overheen geleze? :? (heb wel afentoe gekeken)

De lol is er beetje af voor mij:( ( binne 1 maand al:( )
Allemaal koste voor reparatie :(
Heb sticker en lak gekocht. sticker alleen al 124,- euries :(
Als ik nieuwe kuipdeel deed was ik 600 a 700 euries kwijt :( (zijkuip en onderkuip)
en kon ze niet 2dehands vinden.
mn pa is auto monteur geweest dus die weet er wel raad mee met opbrengen :)

Angst met remmen en rijden is wel bijna weg.
Heb alleen heel vaak een oshit moment als ik in een bepaalde situatie terecht kom. bang dat ik bijv weer val:(
Wheelies zie je me verlopig ook nie meer doen, en hard rijden alleen op de snelweg ;)
Dat vink echt jammer want rijden zo is nu minder leuk :)



Kom op heej niet zo deprie ,het had veel erger kunnen wezen :Y ,en ja Geld uitgeven is nooit leuk :( maar het Seizoen moet nog volop beginnen,misschien is een kleine Meet &Greet bedenken en dan met een stelletje lekker rijden ,Knap je van op geloof me maar :Y :Y :Y :Y
:W :W
 
Kom op heej niet zo deprie ,het had veel erger kunnen wezen :Y ,en ja Geld uitgeven is nooit leuk :( maar het Seizoen moet nog volop beginnen,misschien is een kleine Meet &Greet bedenken en dan met een stelletje lekker rijden ,Knap je van op geloof me maar :Y :Y :Y :Y
:W :W


*O* *O* *O* yeah meet en greet in zeeland en joop organiseerd alles
 
Is dezelfde, alleen die van mij maakt wel geluid. :+
_O- _O-

Vind het geluid wel prima zo :Y . Genoeg geluid, mooie knallen uit de uitlaat als ik het gas dicht gooi en met dB killer geen gezeur op het circuit. Ik ben helemaal blij *O*
 
Laatst bewerkt:
Kom op heej niet zo deprie ,het had veel erger kunnen wezen :Y ,en ja Geld uitgeven is nooit leuk :( maar het Seizoen moet nog volop beginnen,misschien is een kleine Meet &Greet bedenken en dan met een stelletje lekker rijden ,Knap je van op geloof me maar :Y :Y :Y :Y
:W :W

Yeahhhh :P
maare deze week staat ie ff achterin mn tuin omdat mn pa aan het opknappe is... miss over 2 weekjes eens kijke? *O* *O* *O*
 
Vond vandaag brief op de mat, met als afzender "Ministerie van Justitie". :o
Dus ik dacht "Ojeetje" -O- , what the f..k is this?

Maak ik 'm open, is 't de verklaring van goed gedrag die ik aangevraagd had. _O-
:)
 
Was weer een enerverende dag vandaag zeg, pfff B|

Ga ik sportief wezen vandaag en ga een 60 km fietsen O-) (training voor de Ride for the Roses) en zie ik een eind voor me een vrouw ter aarde storten. Ik gestopt en geholpen (ben ehbo,er) en een klein half uur bij d'r gebleven voor de ambulance er was. |(
Bij thuis komst trof ik m'n dochter erg benauwd ademend aan. Direct maar met d'r naar de HAP(huisartsenpost) voor de gerust stelling.
Docter vertrouwde het niet en stuurde ons gelijk door naar de spoedeisende hulp. Na diverse onderzoeken is ze ter observatie opgenomen komende nacht. Volgens de kinderarts is het vermoedelijk een fikse longontsteking. '( '(
Lopend in het ziekenhuis aldaar kom ik de man van die vrouw die gevallen is tegen, bij navraag bleek de vrouw op 2 plaatsen d'r heup gebroken te hebben.
Al met al een dagje om snel te vergeten (of niet :N )
En uiteindelijk ligt nederland ook nog uit het toernooi |( |( |(
Kunnen de vlaggetjes ook weer uit de straat. *O*
 
Vond vandaag brief op de mat, met als afzender "Ministerie van Justitie". :o
Dus ik dacht "Ojeetje" -O- , what the f..k is this?

Maak ik 'm open, is 't de verklaring van goed gedrag die ik aangevraagd had. _O-
:)
Krijg jij deze verklaring :N . Met jouw staat van dienst :? . Schandalig :(
















:+
 
Was weer een enerverende dag vandaag zeg, pfff B|

Ga ik sportief wezen vandaag en ga een 60 km fietsen O-) (training voor de Ride for the Roses) en zie ik een eind voor me een vrouw ter aarde storten. Ik gestopt en geholpen (ben ehbo,er) en een klein half uur bij d'r gebleven voor de ambulance er was. |(
Bij thuis komst trof ik m'n dochter erg benauwd ademend aan. Direct maar met d'r naar de HAP(huisartsenpost) voor de gerust stelling.
Docter vertrouwde het niet en stuurde ons gelijk door naar de spoedeisende hulp. Na diverse onderzoeken is ze ter observatie opgenomen komende nacht. Volgens de kinderarts is het vermoedelijk een fikse longontsteking. '( '(
Lopend in het ziekenhuis aldaar kom ik de man van die vrouw die gevallen is tegen, bij navraag bleek de vrouw op 2 plaatsen d'r heup gebroken te hebben.
Al met al een dagje om snel te vergeten (of niet :N )
En uiteindelijk ligt nederland ook nog uit het toernooi |( |( |(
Kunnen de vlaggetjes ook weer uit de straat. *O*


tjeempie wat een ervaring rijker :o

en ja dat verliezen van oranje hoort gewoon dus bij jou dag :(

en dan wil joop een meet en greet daaro -O-












yes yes *O* *O* bolussen eten in zeeland *O* *O*

ik kom ook :+
 
Goedesmorgusssh All

@@Bert klote dag voor je geweest zo te lezen,ga straks Trainen zie je misschien wel :W :W

@@Hoi Erickje oude Bolusrocker Haha _O- _O- _O- _O- :W
 
Was weer een enerverende dag vandaag zeg, pfff B|

Ga ik sportief wezen vandaag en ga een 60 km fietsen O-) (training voor de Ride for the Roses) en zie ik een eind voor me een vrouw ter aarde storten. Ik gestopt en geholpen (ben ehbo,er) en een klein half uur bij d'r gebleven voor de ambulance er was. |(
Bij thuis komst trof ik m'n dochter erg benauwd ademend aan. Direct maar met d'r naar de HAP(huisartsenpost) voor de gerust stelling.
Docter vertrouwde het niet en stuurde ons gelijk door naar de spoedeisende hulp. Na diverse onderzoeken is ze ter observatie opgenomen komende nacht. Volgens de kinderarts is het vermoedelijk een fikse longontsteking. '( '(
Lopend in het ziekenhuis aldaar kom ik de man van die vrouw die gevallen is tegen, bij navraag bleek de vrouw op 2 plaatsen d'r heup gebroken te hebben.
Al met al een dagje om snel te vergeten (of niet :N )
En uiteindelijk ligt nederland ook nog uit het toernooi |( |( |(
Kunnen de vlaggetjes ook weer uit de straat. *O*


Nou is inderdaad een klote dag. Vervelend voor die vrouw maar nog veel vervelender voor je kleine meid. Ik hoop dat het vlug goed met d'r gaat. Dan is papa ook weer gerust.

En wat het nederlands elftal betreft :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( maar ik had het verwacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan