zx9r super deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello Niners,

Na 9 jaar ZX9R gereden te hebben (en mede door een lullig schuivertje in Duitsland dit jaar) ben ik nu overgestapt op een 2006 model ZX10R.
Nu heb ik nog wel een aantal dingen over van de ZX9R die ik wil verkopen.
Hebben jullie er bezwaar tegen als ik die zaken in dit topic plaats?
 
Hello Niners,

Na 9 jaar ZX9R gereden te hebben (en mede door een lullig schuivertje in Duitsland dit jaar) ben ik nu overgestapt op een 2006 model ZX10R.
Nu heb ik nog wel een aantal dingen over van de ZX9R die ik wil verkopen.
Hebben jullie er bezwaar tegen als ik die zaken in dit topic plaats?


Nee tuurlijk niet, zo moeilijk zijn de meeste niet hoor :W
 
Laatst bewerkt:
Hello Niners,

Na 9 jaar ZX9R gereden te hebben (en mede door een lullig schuivertje in Duitsland dit jaar) ben ik nu overgestapt op een 2006 model ZX10R.
Nu heb ik nog wel een aantal dingen over van de ZX9R die ik wil verkopen.
Hebben jullie er bezwaar tegen als ik die zaken in dit topic plaats?

????

als er ergens aasgieren kopers te vinden zijn voor jouw ouwe meuk dan is het hier
dus waar wacht je nog op

je bent trouwens niet de enige ex-niner die is overgestapt op een 2006 ZX-10R
 
Omdat hier nog wel eens verdwaalde zx10r rijders komen..............

Te koop: Carbon BOS dempers ZX10R incl. Db-killers+Db-makers

8-)
Gaat hij toch weer voor een yoshimura-systeem? :?

Na 9 jaar ZX9R gereden te hebben (en mede door een lullig schuivertje in Duitsland dit jaar) ben ik nu overgestapt op een 2006 model ZX10R.
Nu heb ik nog wel een aantal dingen over van de ZX9R die ik wil verkopen.
Hebben jullie er bezwaar tegen als ik die zaken in dit topic plaats?

Laat maar komen. Ik neem aan dat het van die 2002 is. Dat past ook allemaal op mijn fietsje. :P
 
Laatst bewerkt:
Oké, komt de meuk aan dan ;)

Ik heb voor een blauw/paarse 2002 ZX9 te koop:
Een bagster tankhoes met bijpassende tas.
Een op maat gebouwd bagagerek.
Vraagprijs voor alles bij elkaar €125.00
Tankhoes en tas tezamen voor €75.00
Tankhoes los €50.00
Tanktas los €40.00
Bagagerek €50.00

Voor de montage van het bagagerek hoeft er niet door de kuip geboord te worden.

Wil je meer weten, stuur me dan een mailtje.
full
 
Ziet er allemaal goed uit. :Y Ik had alleen meer 2e hands huggers, tailguards, zwarte raampjes en zulk soort dingetjes in gedachte. Ik denk wel dat je de handel zo kwijt bent.
 
Ziet er allemaal goed uit. :Y Ik had alleen meer 2e hands huggers, tailguards, zwarte raampjes en zulk soort dingetjes in gedachte. Ik denk wel dat je de handel zo kwijt bent.

Tja, de motor is na een lullige schuiver in Duitsland totall loss gegaan op de kuipschade (en andere uitstekende delen uiteraard) en is opgekocht door Cama motorparts.
En die hadden geen interresse in het bagsterspul en het bagagerekje.

Ik hoop dat er iemand is die ik een plezier kan doen met die spullen...
 
Blijft een TOP weekend *O*

wat een avontuur hahaha

img0328sc1.jpg


van alles mee gemaakt dat weekend :Y

img0484ti0.jpg


leuk hoor om oude foto's terug te kijken en weer alles even voorbij zien komen *O* *O*
 
Zo, het "pimpgeld" voor het komende jaar is alvast uitgegeven :P . Vorige week een pakje gekocht :} , 1 keer mee gereden :] , maar nog geen piccie van gemaakt :/ . Voor de beeldvorming maar even een foto van het pak bij de vorige eigenaar (vind hij vast niet erg).

Helaas na het eerste ritje met het pak de motor bij thuiskomst op 1 oor gelegd :( . Gelukkig raakte alleen de spiegel de grond en heb ik samen met mijn meisje de motor weer voorzichtig op zijn wielen getild *O* .

Zie hier het pak. Zag er echt nog als nieuw uit *D

full
 
is dat het pak van Wooter of van Glenn:?

ziet er wel toppie uit *O*
Het is het pak van Wooter. Het pak van Glenn zegt me vaag iets (heb ik vast een keer naar gekeken). De Arlen Ness van Wouter paste perfect, zag er nog beter uit en ik ben er helemaal blij mee :Y ... en ben ook weer even blut :P . Overigens heb ik het pak kunnen kopen omdat mijn vrienden en al mijn vrienden geld hebben gegeven voor mijn verjaardag *D . Nu mijn oude Revit pak nog verkopen.

Edit: als ik mijn pak nou verkocht heb, kan ik misschien het bagagerekje van SuperFreezer kopen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan