zx9r super deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom op heej niet zo deprie ,het had veel erger kunnen wezen :Y ,en ja Geld uitgeven is nooit leuk :( maar het Seizoen moet nog volop beginnen,misschien is een kleine Meet &Greet bedenken en dan met een stelletje lekker rijden ,Knap je van op geloof me maar :Y :Y :Y :Y
:W :W

Hooo....wanneer gaat dat plaatsvinden?..begin juli nog??? ben ik er bij..Volgende week TT dus dan effe niet maar daarna ben ik wel weer wat weekendjes available :9~
 
Yep *O* *O* *O* *O*

De 6e heb ik wel een verjaardag maar ze kunnen me misschien wel een
middagje missen. _O-
Ben benieuwd welke route Wessel voor ons in petto heeft :? :? :?
Hoor niets anders dan positieve berichten over z'n organisatoriche kunde. :} :}

Dus dat gaat helemaal goed komen :} :} :} *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :W :W Hey Wessel :} :} :} :} :} :}




:9 :9 :9 Wil ik wel voor de roomboter zorgen :9 :9 :9 :W :W :W



_O- _O- _O- _O- _O- Denk maar niet dat ik dat allemaal ga regelen hoor. Ik zou echt niet weten waar we zouden moeten rijden hoor. Ik wil best helpen maar heb echt geen idee waar we moeten rijden. Maar 6 juli zal ik wel van de partij. Ik weet toevallig dat joop met dit soort dingen heel veel ervaring heeft. Dus mischien wil joop me een beetje helpen dan sta ik ervoor open *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- _O- _O- Denk maar niet dat ik dat allemaal ga regelen hoor. Ik zou echt niet weten waar we zouden moeten rijden hoor. Ik wil best helpen maar heb echt geen idee waar we moeten rijden. Maar 6 juni zal ik wel van de partij. Ik weet toevallig dat joop met dit soort dingen heel veel ervaring heeft. Dus mischien wil joop me een beetje helpen dan sta ik ervoor open *O* *O*


Wessel 6 juni is al geweest,en natuurlijk wil ik je helpen geen probleem *O* *O* *O* *O*
 
Klinkt erg aanlokkelijk, misschien dat ik ook wel bij ben dan :P (als da mag O-) )
maar wel lief zijn dan tegen de nieuweling he? :$
 
goedemorgen all hierbij some pic`s van wat ik vanmorgen heb uitgespookt O-) :Y
full
 
Laatst bewerkt:
moet alleen een x naar goes ff wat probleemen verhelpen eerst ff sparen heb net een nieuw pak en laarzen en eerst nieuwe banden en ruud fr ik kom er aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan