Zx9r Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die gaat er komen. Kost € 35,- meen ik..

Die lampenclip is er alleen voor de modellen tot 2001. Ik ben daar toen met mijn 2002 ook mee bezig geweest. Kon die niet vinden en heb toen maar een tailguard besteld. Van welk merk is die tailguard? Ik had er een van Ermax en die pastte perfect. Ik heb alweer geinformeerd wat een hugger en een tailguard met richtingaanwijzers kost bij Holland motorsport. Is €238+€190=€428-20%=€342,40+€11(verzendkosten) Is toch weer een dikke €350,- voor wat plastic. Ga zaterdag weer kijken naar een 2004 model. Iemand die weet waar het goedkoper kan en het liefst geen imitatie spul...........
 
-O- -O- Je 10 of je 9 ??
9
ligt nu toch uit elkaar en heb geen tijd om hem in elkaar te zetten
de belangrijkste reden is dat ik ook de dure all-risk verzekering kan opschorten

Gaan jullie dit weekend naar de ring????
:Y
op de 10 :+ *O*


Dank je, alleen balen dat ik vandaag mijn afdekkapje ben verloren op de snelweg. Ik denk dat ik het gisteren niet helemaal goed heb bevestigd. Ik voelde hem eraf vliegen en ben gestopt om 'm te pakken (hij vloog gelukkig meteen de berm in) maar hij is helemaal beschadigd. Puntje zijn stukjes af en overal krassen. Pfff... ben ik nog niet klaar..
ik ook
volgens de achterliggers vloog die best hoog :P
 
Die lampenclip is er alleen voor de modellen tot 2001. Ik ben daar toen met mijn 2002 ook mee bezig geweest. Kon die niet vinden en heb toen maar een tailguard besteld. Van welk merk is die tailguard? Ik had er een van Ermax en die pastte perfect. Ik heb alweer geinformeerd wat een hugger en een tailguard met richtingaanwijzers kost bij Holland motorsport. Is €238+€190=€428-20%=€342,40+€11(verzendkosten) Is toch weer een dikke €350,- voor wat plastic. Ga zaterdag weer kijken naar een 2004 model. Iemand die weet waar het goedkoper kan en het liefst geen imitatie spul...........

Mijn undertailtje kostte incl. verzendkosten en kentekenplaathouder €55,- op Ebay! moest er alleen nog €40,- bij een spuiter betalen. Loop je alleen de kans dat je iets bij moet werken zoals bij mij maar wat geeft dat? Het scheelt je wel een bom duiten. Mijn richtingaanwijzerset kostte € 60,- (titanium) + relais van ongeveer €10,-. Maar jij wil vast alles in je achterlichten. Het liefst had ik 't ook van Ermax besteld maar ik ga gewoon niet zoveel geld uitgeven voor zo'n undertailtje. Ik zal weleens opzoeken voor je waar ik die undertail gekocht heb op Ebay en desnoods kijk je een keer hoe het er bij mij uitziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan