Zx9r Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zo, alweer deeltje 6. Ben er weer bij.

Wat betreft Malmedy, gewoon aanmelden die hap. 3 dagen feest en heerlijk sturen in de Ardennen. Zijn maar 60 plaatsen en meer dan 400 zx9r rijders op de club aangemeld. Dus wie het eerst komt .................

........dat is de instelling...........vol maken die hokjes op de lijst en zo snel mogelijk....lijkt me niet moeilijk om zo lang voooruit een weekend te plannen......mensen plannen vakanties ook al jaar vooruit......... toch?
maar misschien zijn alle rijders in winterslaap ;) ;)

|( |( wakker worden.........

@joop .....dat is niet voor jou hoor :z :z jij was vannacht nog laat bezig aan deeltje 6 _O-


:W
 
Ardenne ligt naast de deur voor mij! En rijden naar malmedy is VET! Ben ik deze zomer ook nog geweest met een vriend van me, en GODVERDOMME wat gaat ut hard als we daar zijn :P

Het eerste stuk zijn langere rechte stukken met flauwe bochten (high speed :P), en daarna een stuk met alleen maar vette bochten!! Goed strak zoab op dat stuk met die vette bochten ook. Heerlijk rijden, en dat op half uurtje van mijn huis!

Maaruh, gaan jullie daar een toerrit rijden ofzo?
 
Ardenne ligt naast de deur voor mij! En rijden naar malmedy is VET! Ben ik deze zomer ook nog geweest met een vriend van me, en GODVERDOMME wat gaat ut hard als we daar zijn :P

Het eerste stuk zijn langere rechte stukken met flauwe bochten (high speed :P), en daarna een stuk met alleen maar vette bochten!! Goed strak zoab op dat stuk met die vette bochten ook. Heerlijk rijden, en dat op half uurtje van mijn huis!

Maaruh, gaan jullie daar een toerrit rijden ofzo?

G..VER....ME=tjongejongejongejonge op deze tweede kerstdag _O- _O-
 
Sorry Dave zet je er gelijk bij



Zoooohhhhhooooo nachtbraker _O- _O- _O- _O-

Was 't kerstdineetje nog gezellig met de kids??
full
 
Ja ik ben ook weer van de partij. Iedereen nog fijne kerstdagen en een geweldig 2007 met veel goed weer en veel veilige kilometers toegewenst.

@ Joop en Robert: Mij een een beetje gek maken :( om lekker te gaan rijden terwijl mijn dochter jarig is en ik een kot vol visite heb bedankt he :P :W :W :W


Sorry Wessel was niet de bedoeling hoor :N :N . Congrats met je dochter en volgende keer mag je mee hoor. We moesten gewoon allebei even uitgelaten worden(was gewoon ff nodig _O- _O- )
full
 
Zo het vreetfestijn zit er weer op voor dit jaar. Nu nog het zuipen met o&n, en dan op naar de lente. Want ik wil wel weer ff een lekker stukkie sturen :] .

Zijn er nog mensen vrij deze dagen of is iedereen de lul dat ie moet werken. Is nog vroeg nu, zal daar wel aanliggen dat er nu niemand repost na gistermiddag. :W
 
Zo het vreetfestijn zit er weer op voor dit jaar. Nu nog het zuipen met o&n, en dan op naar de lente. Want ik wil wel weer ff een lekker stukkie sturen :] .

Zijn er nog mensen vrij deze dagen of is iedereen de lul dat ie moet werken. Is nog vroeg nu, zal daar wel aanliggen dat er nu niemand repost na gistermiddag. :W
vrij :Y :Y :Y
 
Zo het vreetfestijn zit er weer op voor dit jaar. Nu nog het zuipen met o&n, en dan op naar de lente. Want ik wil wel weer ff een lekker stukkie sturen :] .

Zijn er nog mensen vrij deze dagen of is iedereen de lul dat ie moet werken. Is nog vroeg nu, zal daar wel aanliggen dat er nu niemand repost na gistermiddag. :W

IK moet heel de week werken tot en met nieuwjaarsdag dan kom ik uit de nacht. Dus ik vier oud en nieuw op mijn werk lekker gezellig. één troost als ik 's ochtends thuis kom ben ik 20 miljoen euro rijker door de staatsloterij *O* *O* _O- _O- .
 
IK moet heel de week werken tot en met nieuwjaarsdag dan kom ik uit de nacht. Dus ik vier oud en nieuw op mijn werk lekker gezellig. één troost als ik 's ochtends thuis kom ben ik 20 miljoen euro rijker door de staatsloterij *O* *O* _O- _O- .


krijg in dan die akra's voor mijn verjaardag van je :9 :9 :9 ..................o ja.....
moet nog ff lot kopen :} :}
 
Zo het vreetfestijn zit er weer op voor dit jaar. Nu nog het zuipen met o&n, en dan op naar de lente. Want ik wil wel weer ff een lekker stukkie sturen :] .

Zijn er nog mensen vrij deze dagen of is iedereen de lul dat ie moet werken. Is nog vroeg nu, zal daar wel aanliggen dat er nu niemand repost na gistermiddag. :W


Druk druk druk druk. Tjongejongejongejonge wat een klus om al dat spul voor het zuipfestijn van Ed in de winkels te kijgen. Maarre er gaat nog flink bij gevreten worden ook hoor Eddepet :Y :Y :Y :Y
full
 
@rein: wat zie ik? 13770 km in iets meer dan een half jaar??
respekt man :} jij moet wel een heeeeel goede fiets hebben


ik had de afgelopen dagen wel de tijd om aan mijn ZX-9R te werken
na het vele poetsen valt op hoe goed dat ding er nog uit ziet; je kan duidelijk merken dat hij altijd in een verwarmde schuur heeft gestaan
en vooral die mooie metallic blauwe kuip, damned wat is dat toch mooi :9

gister ook even de 10 bekeken en wat valt die doffe groene kleur dan tegen; wat een spuuglelijke, saaie, kut kleur is dat toch :r

volgende winter gaat de 10 naar de spuiter en wordt ie metallic blauw
 
@rein: wat zie ik? 13770 km in iets meer dan een half jaar??
respekt man :} jij moet wel een heeeeel goede fiets hebben


ik had de afgelopen dagen wel de tijd om aan mijn ZX-9R te werken
na het vele poetsen valt op hoe goed dat ding er nog uit ziet; je kan duidelijk merken dat hij altijd in een verwarmde schuur heeft gestaan
en vooral die mooie metallic blauwe kuip, damned wat is dat toch mooi :9

gister ook even de 10 bekeken en wat valt die doffe groene kleur dan tegen; wat een spuuglelijke, saaie, kut kleur is dat toch :r

volgende winter gaat de 10 naar de spuiter en wordt ie metallic blauw


Hoe zei je dat nou ook weer Punt?? Ik laat 'm zoals ie is,'k ga 'm niet verder "pimpen" _O- _O- _O- . Maakt niet uit hoor :N :N :N personaliseer 'm maar jongen *O* *O* *O*
Ieder z'n eigen smaak/mening/ ideeën enz. O-) O-)

Maarre groen, spuuglelijke,saaie ,KUT kleur??? 'k heb nog nooit zo'n dingetje in 't groen gezien hoor(als dat ooit een keer groen zou zijn daar ging ik toch over het celibaat na denken, Getver) _O- _O- _O- hahahaha

En ik vind groen toch het mooist op 'n Kawa :Y :Y :Y
full
 
@rein: wat zie ik? 13770 km in iets meer dan een half jaar??
respekt man :} jij moet wel een heeeeel goede fiets hebben


i
gister ook even de 10 bekeken en wat valt die doffe groene kleur dan tegen; wat een spuuglelijke, saaie, kut kleur is dat toch :r

Ik zou een ferrari ook roze spuiten................... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan