Zx9r Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was mijn eerste gedachte. haha Ik dacht laat ik maar niet meteen gaan schelden, maar je trapt me behoorlijk op mijn groene hartje. Ik rij Kawasaki voor de kleur en het geluid. Als ik ooit een andere kleur dan groen ga rijden, ben ik van mijn merkgeloof gevallen.
dan moet je geen ZX10 gaan rijden :N :N :N

die klinkt niet meer als een "echte" Kawa '(
 
dan moet je geen ZX10 gaan rijden :N :N :N

die klinkt niet meer als een "echte" Kawa '(


smaken verschillen maar ik vind dat nog steeds een echte kawa hoor ....oke het is iets strakker en rammelt iets minder maar de tijd en techniek gaan ook verder.......maar de sound vind ik nog steeds met een beetje auspoof geweldig hoor :9~
 
OK, weer effe on topic :P

ik haalde mijn luchtfilterhuis open en toen zag ik dit tot mijn grote verassing:

full


het is een BMC luchtfilter, was er door de dealer ingezet en had het daarom zelf nog nooit gezien
ziet er wel racy uit

en nog effe wat anders: mijn balhoofdlagers zaten veel te strak :o
nu de voor vork poten eruit zijn kan ik duidelijk voelen dat het zaakje veel te strak stond
dus gelijk maar uit elkaar gehaald, gelukkig ziet alles er nog goed uit
maar op den duur kost het je natuurlijk wel je lagers
waarom doen ze dat bij kawasaki? :?
 
Laatst bewerkt:
OK, weer effe on topic :P

ik haalde mijn luchtfilterhuis open en toen zag ik dit tot mijn grote verassing:

[afbeelding]

het is een BMC luchtfilter, was er door de dealer ingezet en had het daarom zelf nog nooit gezien
ziet er wel racy uit

en nog effe wat anders: mijn balhoofdlagers zaten veel te strak :o
nu de voor vork poten eruit zijn kan ik duidelijk voelen dat het zaakje veel te strak stond
dus gelijk maar uit elkaar gehaald, gelukkig ziet alles er nog goed uit
maar op den duur kost het je natuurlijk wel je lagers
waarom doen ze dat bij kawasaki? :?
maar waarom heb jij dr een BMC filter in laten zetten dan?
 
smaken verschillen maar ik vind dat nog steeds een echte kawa hoor ....oke het is iets strakker en rammelt iets minder maar de tijd en techniek gaan ook verder.......maar de sound vind ik nog steeds met een beetje auspoof geweldig hoor :9~~
Neeh, ik mis nog iedere keer als ik de 10 start de sound van de 9......maaaaaaaaar waarschijnlijk is er iets moois op komst op hele korte termijn *O* *O* *O*
 
maar waarom heb jij dr een BMC filter in laten zetten dan?

ik wilde het goed doen
dus: full akra + dynojet kit + 'open' luchtfilter + afstellen op de bank
mij maakte het merk filter niet uit, molenaar koos voor BMC

Neeh, ik mis nog iedere keer als ik de 10 start de sound van de 9......maaaaaaaaar waarschijnlijk is er iets moois op komst op hele korte termijn *O* *O* *O*

ben benieuwd
 
Morgess meneer punt :9

hahaha ga je m toch maar blauw laten spuiten ;) ;)

ahh staat ook veel beter bij je hoor ...
 
Neeh, ik mis nog iedere keer als ik de 10 start de sound van de 9......maaaaaaaaar waarschijnlijk is er iets moois op komst op hele korte termijn *O* *O* *O*


Ga je van kwijlen hoor Mace :9~ :9~ :9~ 'k heb een sneak preview gehad van Joop
Oeioeioeioei was mooi man :} :} :} :}
full
 
jij hebt em al gezien................owowowowow wat oneerlijk allemaal *D

Nee hoor :N :N Joop was er nog niet helemaal mee klaar dus jij krijgt zelf vast en zeker de primeur van het geheel voltooide Heavey Kawasaki Industries ZX10R puupe(pijp) project :} :} :}
Maar ik kon er wel een beeld bij vormen hoe het er gaat uit zien enne...
full
 
Ga je van kwijlen hoor Mace :9~ :9~ :9~ 'k heb een sneak preview gehad van Joop
Oeioeioeioei was mooi man :} :} :} :}

ah! het gaat over dat geheimzinnige JSF-project van HKI

\
ik wilde het goed doen
dus: full akra + dynojet kit + 'open' luchtfilter + afstellen op de bank
mij maakte het merk filter niet uit, molenaar koos voor BMCow vandaar, zit wat in....maar de full akra is al pleitos toch?

Je zal hem waarschijnlijk eerder zien dan ik.
pleitos? hoe kom je daar nou weer bij???
die akra heeft hier al die tijd lekker in de huiskamer gelegen
.. en nu staat de 9 er naast :P
en eigenlijk vindt ik het wel mooi zo; kan ik de hele avond genieten van mijn mooie BLAUWE bike

oh ja, dit weekend bij Goedhart voor het eerst de duc 1098 in het echt gezien
en hij valt gewoon tegen, ik kan er serieus niets aan vinden
die achterbrug is wel mooi, maar voor de rest mwah
 
ah! het gaat over dat geheimzinnige JSF-project van HKIpleitos? hoe kom je daar nou weer bij???
die akra heeft hier al die tijd lekker in de huiskamer gelegen
.. en nu staat de 9 er naast :P
en eigenlijk vindt ik het wel mooi zo; kan ik de hele avond genieten van mijn mooie BLAUWE bike

oh ja, dit weekend bij Goedhart voor het eerst de duc 1098 in het echt gezien
en hij valt gewoon tegen, ik kan er serieus niets aan vinden
die achterbrug is wel mooi, maar voor de rest mwah
met pleitos bedoelde ik van je 9 af....ik zal binnenkort ook eens ff ergens loeren naar dat ding :Y
 
dan moet je geen ZX10 gaan rijden :N :N :N

die klinkt niet meer als een "echte" Kawa '(

Was ik toch al niet van plan. Ik rij op deze nog wel een jaar of 3 denk ik. Ik rij een 9 voor het formaat van de motor. Als ik voor het formaat van een 10 zou kiezen, ga ik net zo lief weer een zx6r rijden. Loopt hard genoeg voor op de openbare weg en jankt lekker hoog in de toeren.

Anders word het een Blade of een R1, maar nooit een Suzuki............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan