ZXR 400 als eerste motor, voor-nadelen?

Biede

Die hard MF'er
20 jan 2002
294
0
Amsterdam
Als de temepratuur weer wat aangenamere vormen gaat aannemen begin ik met motorrijlessen. Ik ben nu 28 en denk dat nu genoeg wijsheid te hebben om me op een tweewieler te gaan wagen. ( kwas zo\'n GTI 16v typetje...)

Na wat huiswerk gedaan te hebben is mijn oog op de zxr 400 gevallen, licht wendbaar en toch snel genoeg voor een rookie.

Hoe staan deze machientjes bekend? Zijn er bepaalde dingen waar je op moet letten bij de aanschaf van deze motor?

Alvast bedankt voor jullie reakties.

ff een usericoontje geplaatst
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je mooie aankoop!
Ik rijd er sinds oktober zelf ook een, en ik ben er echt heel wijs mee. Hij stuurt super, en is echt wel snel. Wel ff een laser uitlaat erop voor een ontzettend mooi geluid. Moet zelf van de week een nieuw achterbandje, neem de BT 90 scheelde me € 50,00 met de BT 010, aangezien bij mij ook nog de orginele eronder lag proobeer ik deze maar, schijnen heel licht te sturen. :]
Ook ik vraag me af hoe je hier een fotootje op krijgt?????? :( Veel plezier ermee!
Groetjes Sonja })
 
Leuk, die topics die zo af en toe eens
boven water komen.. :)

Nog gefeliciteerd met je fiets! :) :)

Hoe zit het ondertussen met je rijbewijs??

Ik heb sinds vanmiddag een BT-010 achter er op
laten zetten. E186 incl. montage en balanceren.
Waarom een BT-010?
Omdat ik niks dan lof hoor over deze band hier
voor sportief straatgebruik.
Ik denk dat ie morgen of overmorgen mooi ingereden
is om zelf eens te gaan proberen.. :]
 
Ha die Sonja, zeker lachen zo'n zxr 400!!

Afgelopen zaterdag heb ik er nog op gereden door Castricum e.o. samen met twee ervaren maten. Mensen uitkijken daar voor zo'n groen gifkikkertje... whehehe

A.s. zaterdag in Alkmaar een intake-les bij motorkamp.nl als ik het er goed vanaf breng ( TUUUURLIJK) dan wordt meteen examen aangevraagd. Eind juni lijkt reeel. Dus nog 2,5 maand wachten en af en toe ff rijden. *D

Voor plaatjes zie de faq: en zoek ( ctrl F) naar "img" dat lukt je wel.

Waar heb je die Lazer trouwens vandaan en wa kos da? ( lang leve de FBTO ;) )

Mzzl


misc.php
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan