zxr 400 huren

pinda

Die hard MF'er
19 mrt 2004
275
0
veghel
mijn vriendin heeft bijna haar rijbewijs, nu gaan we voor haar volgend jaar een zxr 400 kopen in het voorjaar maar je snapt het al ze wil zo graag z'n ding huren of er in ieder geval mee rijden een dag of 2 a 3, weet iemand waar een 400 te huur is, het mag ook een cbr 400 zijn of een fzr 400 og een rvf 400,
ze is namelijk te klein voor een 600 cc dat hebben we al geprobeerd, ja dames kunnen niet allemaal bij de grond, oh nu lest ze op een fazer maar ze wil een racer huren .
wie weet het??
 
Kun je geen 2dehandse zxr fzr bij een motorzaak huren, als er 1 staat.
 
vol vermogen zullen er vast wel leuker racers te huur zijn, maar zal niet goedkoop worden. 25Kw lijkt het me haast onmogelijk om een racer te huren
 
Ze mag die van mij wel huren voor Euro 3800,- :P

Hoeft ze hem niet eens terug te brengen 0-)

Ontopic.... geen idee waar dat kan.
 
Beetje vrienden maken bij een goede motorzaak :X en ze lenen die ZXR vast wel een dagje uit als proefrit....?

Maar een dag of 2-3 zal moeilijk worden. Je rijdt dan ook met hun handelaren kenteken rond.
 
600 cc is te groot ??
Ik heb de cbr600f (98) van m'n vriendin laten verlagen. Door het (eenvoudig) vervangen van één of ander metalen geval (€ 94,-), kan de motor 4 cm lager worden gezet. Vier cm lijkt niet zo veel, maar het is echt een heel eind.

Mijn vriendin is 1.67 en kan nu met d'r voetjes plat op de grond.
 
ja dat klopt, is ook een optie maar om een motor te huren voordat wij zelf een motor gaan kopen dat lukt niet denk ik
 
Je kan ook kijken of je een zx6r van voor 1997 kan huren of lenen, deze heeft ook een lage zithoogte, mijn vriendin rijdt er op en zij is 1,65
 
Terug
Bovenaan Onderaan