mrnqrv
MF'er
- 2 feb 2020
- 135
- 28
Wij kunnen deze week een ZXR-400 aanschaffen uit 2000. Zal wel een '99 zijn omdat 2000 niet bestaat in Europa? en we kunnen eigenlijk niet veel vinden m.b.t. koopadvies.
De motor heeft 55000km op de klok. Nu lezen we best veel over koppakkingen en 2e versnelling bug en ook nog iets over de nokkenasketting.
Waarschijnlijk gaat de koop wel door omdat wij vaker van die motoren hebben gehad die uiteindelijk net zo veel sleuteltijd als rijtijd vergde
Allebei vinden wij niet zo erg zolang de onderdelen maar verkrijgbaar zijn.
Mijn vraag is het volgende. Zijn er mensen hier met ervaring en hebben gedeald met deze vraag? Zijn de genoemde bugs gegarandeerd of kan het meevallen en is het sleutelen wel te doen?
Onderhoud is hier natuurlijk weer het sleutelwoord, maar meestal hoor je dan olie verversen en filter en nieuwe banden zijn gedaan
Echt motorisch blijft toch een gok. Ik hoor graag jullie gedachte over zo'n 400 giller.
De motor heeft 55000km op de klok. Nu lezen we best veel over koppakkingen en 2e versnelling bug en ook nog iets over de nokkenasketting.
Waarschijnlijk gaat de koop wel door omdat wij vaker van die motoren hebben gehad die uiteindelijk net zo veel sleuteltijd als rijtijd vergde
Allebei vinden wij niet zo erg zolang de onderdelen maar verkrijgbaar zijn.
Mijn vraag is het volgende. Zijn er mensen hier met ervaring en hebben gedeald met deze vraag? Zijn de genoemde bugs gegarandeerd of kan het meevallen en is het sleutelen wel te doen?
Onderhoud is hier natuurlijk weer het sleutelwoord, maar meestal hoor je dan olie verversen en filter en nieuwe banden zijn gedaan
Echt motorisch blijft toch een gok. Ik hoor graag jullie gedachte over zo'n 400 giller.