ZXR 400 te koop 2.750,=

Jake23

Rookie
23 feb 2006
5
0
Valkenswaard
Bouwjaar 1991
Km stand 45.000

Carbon sportuitl van BOS, nwe afstelbare schokbreker van Techno Flex, nwe Bridgestone banden voor/achter, nwe luchtfilter, nwe olie/filter, nwe remblokken, buddyseat met cover. Jaarlijks een beurt gehad. Goed onderhouden en altijd binnen gestaan. Strak in de lak. Prachtige fiets, erg sportief rijgedrag, lekker fel maar perfect beheersbaar.
Zeer fijne motor voor beginner en gevorderde.
Reeds 7 jaar in mijn bezit.

Bij interesse kun je me ff bellen of mailen voor een fotootje, of kijk op marktplaats. (kreeg de pic niet klein genoeg om hier te posten.)

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&q=ZXR+400++.....een+nog+veel+mooiere.+%28600+750%29

Robert
06-41503706
zxr_400rr@hotmail.com
 
Thanx. En hij rijd nog lekkerder dan dat hij eruit ziet.
Bochtjes rijden wordt met een zxr400 een echte leuke sport ;)

...als iemand dan voor een 600 of 750 zoekt, komt mijn advertentie ook te voorschijn ;)
inventief vind je niet. Ha
 
Thanx. En hij rijd nog lekkerder dan dat hij eruit ziet.
Bochtjes rijden wordt met een zxr400 een echte leuke sport ;)

...als iemand dan voor een 600 of 750 zoekt, komt mijn advertentie ook te voorschijn ;)
inventief vind je niet. Ha

euh |(

doe gewoon een stuk tekst onderaan je advertentie...


bv.:
********************************************
Zoekfunctie: Inventief he, 600, 750, motor
********************************************


Werkt een stuk makkelijker hoor...


;)





*D
 
nee dat werkt onvoldoende, de marktplaats search maakt onderscheid tussen de titel en inhoud van de advertentie. :)
 
ah jah joh, had ik kunnen doen als uitleg, maar ging ervan uit dat alle motorfreaks wel zo vindingrijk zijn :)

Maar goed.....Interesse????? :]
 
hey jake :W

zeker een leuke motor, het lijkt me wel wat maar ik wil niet meer bieden dan 1900 eurie.
Ik zal je vertellen waarom. Ik had namelijk nog eentje gevonden met minder kilometers en die jonger was en daar werd minder voor gevraagd. dus vandaar dat ik je niet meer wil nieden dan 1900 euro.

mvg. jelle ;)
 
hey jake :W

zeker een leuke motor, het lijkt me wel wat maar ik wil niet meer bieden dan 1900 eurie.
Ik zal je vertellen waarom. Ik had namelijk nog eentje gevonden met minder kilometers en die jonger was en daar werd minder voor gevraagd. dus vandaar dat ik je niet meer wil nieden dan 1900 euro.

mvg. jelle ;)

En dan bied je op deze????? Ik heb niet 1 gevonden die veel voordeliger is. Je bent tevens overboden. Ik bied 1950,- Vanaf volgende week heb ik mijn xsara 1.8 16v op g3 te koop staan. We hebben hem niet meer nodig ivm de nieuwe baan van mijn vriendin.
 
Als je bij: te koop aangeboden kijkt dan zie je dat er net eentje is verkocht waar 2300 voor gevraagd werd dus zo ver hoef je ook weer niet te zoeken hoor ;)
:W :W :W
 
OK..OK :} :} :} Ik vind het een rare manier van doen maar dan bied ik 2000 euro. :Y :Y

ik wil toch wel graag :] van de zomer.

Ik neem mijn woorden terug. Toch iets te voorbarig geweest. Je hebt daadwerkelijk gelijk en het was een supermooie machine. Tevens een hele goede keus om voor een zxr 400 te gaan. De mooiste motoren zijn in die jaartallen toch daadwerkelijk door kawa gemaakt. Suc6 met de koop!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan