ZXR-400?

Azgi

MF'er
16 mei 2012
224
255
Oudenbosch
Duss, ik ben inmiddels bezig met mijn rijbewijs, en al een tijdje aan het speuren naar een mooie beginnersmotor. Vermogen hoeft niet denderend te zijn, wil toch geen 180 gaan rijden op de wegen die ik voornamelijk ga rijden.

Mijn budget is €1500,-
Ik wil heel graag een mooie groene Kawa, altijd een voorliefde voor gehad.

Deze punten samen, brengen mij tot een ZXR-400.
Wat zijn de voordelen, nadelen, kuipdelen, en onderdelen waar ik op moet letten?

Ook heb ik er 1 van marktplaats in de smiezen, en would like to get your opinion on it.
1:
http://motoren.marktplaats.nl/motor...oQEEPEb7+4V0EQomv9/sPimSGlA==&fta_ind=12&fs=1

ik weet dat t de goedkoopste ZXR is, maar hij voldoet aan mijn eisen.
is(voor zover ik kan lezen) nite begrensd op 25kw (tenzij lichte fites op vermogen slaat, ipv het totaalbeeld), hij is groen, weinig km, en ziet er lekker uit.

duss...
kom maar op!
 
Leuke beginnersfiets. Hoewel ik nu 5 jaar mijn rbw heb en nog altijd met plezier op mijn Honda VFR400R rijdt :)

Deze Kawa lijkt er goed uit te zien, op de foto's althans. De advertentie is m.i. waardeloos. Er staat niks bij over het onderhoud en de onderhoudsboekjes, garantie heb je niks aan want het is een autohandelaar en over de gehele staat van de motor staat ook niks.

Als je 'm graag wil hebben zal je moeten kijken en proefrijden. Weet je er zelf niks van, neem dan iemand mee die er wel wat vanaf weet. En niet kijkt door de roze bril van iemand die graag een mooie groene Kawa wil. En iemand die een beetje behoorlijk kan pingelen.

Succes met je rbw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan