ZXR 750 BBQ!!!

Welke datum gaan we BBQ-en?

  • 16 juli

    Stemmen: 5 33,3%
  • 23 juli

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ik heb gisteren geprobeerd om weer auto te rijden :X , maar het intrappen van de koppeling wil nog niet :( . Ik hoop dat ik voor 16 juli dat wel kan en anders wel voor 23 juli. Wat betreft de BBQ. Ik betaal gewoon, en als ik toch niet kan komen dan trakteren jullie me maar een keer op een drankje tijdens een meeting.
 
;( ;( ;( ;( heelaas 16 juli kunne roelie en ik niet komen we zijn dat weekeinde druk met het leggen van een nieuwe laminaat vloer.
'( '( '( '( het spijt ons erg
 
Na een druk weekend klussen moet je zondagavond natuurlijk wel even ontspannen he ;)
Helemaal mee eens.

Wij proberen ook te komen direct na onze vakantie.

Groet Dave Nada

helemaal met jullie eens maar met roelie haar versleten knieen en slechte rug is het voor haar geen ontspanning om dan zondag nog van groningen naar oeken te rijden en mijn rug gaat daar ook niet accoord mee maat goed het is niet anders
;( ;(
 
helemaal met jullie eens maar met roelie haar versleten knieen en slechte rug is het voor haar geen ontspanning om dan zondag nog van groningen naar oeken te rijden en mijn rug gaat daar ook niet accoord mee maat goed het is niet anders
;( ;(
Je moet gewoon vragen of we een toerritje naar groningen maken en dan met zijn allen die vloer leggen. Daarna kunnen julie zonder rugpijn mee. :Y

Hopen dat de rest het er ook mee eens is. :9

Groet DAve Nada
 
Je moet gewoon vragen of we een toerritje naar groningen maken en dan met zijn allen die vloer leggen. Daarna kunnen julie zonder rugpijn mee. :Y

Hopen dat de rest het er ook mee eens is. :9

Groet DAve Nada

Rond Groningen heb je wel leuke op en afritjes...

Maar hoe kun je nou op zo'n comfortabele tourmotor als een ZXR last van je rug hebben :? :? :? _O- _O- _O-
 
Ik heb gisteren geprobeerd om weer auto te rijden :X , maar het intrappen van de koppeling wil nog niet :( . Ik hoop dat ik voor 16 juli dat wel kan en anders wel voor 23 juli. Wat betreft de BBQ. Ik betaal gewoon, en als ik toch niet kan komen dan trakteren jullie me maar een keer op een drankje tijdens een meeting.

Heeft er niemand een zijspan aan z'n ZXR??
 
kvind deze reacties heel erg geslaagt maar ons besluit staat vasten wij kunnen het baz en de asfalt tijger ook niet aan doen om helemaal naar groningen te laten komen in een trutte schuder en vooral niet tevergeten dorp oeken dat dan niet word verast met een stel ongeregeld op zxren met blaf pijpen en zijn beneden buuf die alles voor deze kawafielen zal regelen.
geert en roelie. :W :W :W :W :W :W :W
 
Hoi Jongens,

Ik hoor het wel of het de 16de door gaat helaas kunnen we niet vooraf betalen want we gaan nu op vakantie en komen vlak voor de Barbeque weer terug.

Voor het adres kun je mailen met nadinedavid@wanadoo.nl

Dus bij deze geniet van het weer en als het door gaat tot de 16 de.

Groet Dave Nada
 
tuurlijk gaat de 16e door en dan in augustus nog een keer.
het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten.
daar bij zijn er ook weer een aantal die nu wel kunnen. dus ik denk dat het wel goed komt.
 
Het gaat dus definitief door de 16e? Jojanneke kan dan niet, personeelsfeestje. Als het dus niet doorgaat moet ik me daarbij dus nog aanmelden. Een tweede BBQ of iets anders kan natuurlijk altijd nog. *O* *O* (Circuitrijden o.i.d.)
 
Ik moet helaas ook afzeggen, moet dus toch werken tot later en is dan te laat om nog langs te komen.

Ik zal dus toch voor de andere BBQ moeten gaan....
 
Bij deze moet ik oom helaas afzeggen..... de 16e komt echt niet uit . Moeten maar even kijken of er een 2e BBQ gepland kan worden... misschien net na de zomer vakantie is misschien iedereen wel beschikbaar :Y :W
 
Kom net terug van Jasper (giga regen gehad samen met AJS) en we hebben het even gehad over de BBQ. Ik ben een beetje de tel kwijt van wie er de 16e juli wel kunnen.

Het wordt als volgt geregeld:
We hebben de BBQ geregeld bij de kroeg waar Jasper boven woont.
De kosten zijn 10,75 per persoon voor het eten, de drankjes dienen apart af gerekend te worden bij de kroeg (Het is in Oeken, verwacht geen extreme prijzen)

Wat heb je dan?
4x vlees
Salade
sauzen
Stokbrood met kruidenboter.

Plan is om rond een uur of 4 daar af te spreken en dan een uurtje later te beginnen met de BBQ.

Stuur me nogmaals even een mailtje op fschothuis@hotmail.com, dan krijg je de betalingsgegevens en adres gegevens (van Jasper). Betalen moet dan gebeuren voor donderdag, en dan moeten we ook het definitieve aantal doorgeven.

Ik ga nu even de personen mailen die mij gemaild hebben.
 
Mensen: Laat even weten of je ook daadwerkelijk komt volgende week zondag!
 
Laatst bewerkt:
Unfo is er niet bij... ;( Unfo is op dit moment aan het verbouwen/verhuizen (heb eigen huisje!!) en me motor is voorlopig niet rijdbaar ;( Ik moet helaas overslaan, maar hoop er de volgende keer bij te zijn!
 
Zit een ratel in het blok.. waarschijnlijk nokkenasketting spannergedoe. Wordt binnenkort naar gekeken alleen woensdag is eerst mijn auto aan de beurt a la 350 euri en aangezien verhuizen ook niet niets kost gaat het geld een btje hard. Vandaar dat mijn motor even moet wachten..
 
zet toch maar ovb achter mijn naam, want waarschijnlijk gaan we proberen de racer weer in orde te krijgen voor de week erna -O-

ik laat het zsm weten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan