ZXR 750 BBQ!!!

Welke datum gaan we BBQ-en?

  • 16 juli

    Stemmen: 5 33,3%
  • 23 juli

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.480
192
Offroad!
Van het voorjaar tijdens de meeting werd er al over gesproken, maar nu is het dan eindelijk zover:

De allereerste ZXR 750 BBQ wordt volgende maaand gehouden!!! *O* *O* *O*

HET IS 16 JULI GEWORDEN!
Dit ivm met een aantal redenen die AJS ergens later in dit topic noemt.

BBQ wordt geregeld door Asfalttijger, AJS en Duckman en nadere info zal nog volgen in het ZXR topic en in dit topic. We gaaan ervoor vlees, salade en stokbrood te regelen zodat iedereen goed verzorgd wordt. Voor drinken zal ook gezorgd worden, moeten we natuurlijk wel fris regelen want we moeten allemaal nog rijden _O- Behalve voor Asfalttijger want we gaan het bij hem in de tuin houden in het fantastische Oeken (Welbekend in de buurt van Zutphen :P )

Prijs wordt nog bekend gemaakt, hierover volgt nog even overleg tussen de organisatoren, maar heel extreem zal het wel niet worden. De manier van betaling zal ook nog volgen, maar dit wordt vooraf betalen voor een bepaalde datum en als je betaald hebt dan wordt er goed gezorgd voor je :Y


De deelnemers voor 16 juli:

1. Asfalttijger
2. AJS
3. Duckman
4. Baz (vooruit dan maar... je mag in koekblik :P )
5. Unfo
6. ZXR750Luni
7. Dave + Nada
9. Cathje + partner
11. ZXRBlack
12.


Laat nog even weten hier of in het ZXR750 topic of je de 16e komt!
 
Laatst bewerkt:
Yeah baby vreten!!!!!!!!! Maar ik woon in Oeken, dus geen Oenen, dat bestaat namelijk ook! Dus Oeken vlakbij Brummen en Zutphen!! Ik heb voor de 23e gestemt....


YOOO!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig :9



ow, solly, verkeerde topic :X


uhmz, ovb'tje voor mij?
ben nogal druk met BBQ's in juli O-)
 
helemaal top de bijrijder (word misschien kawaroelie) en ik komen op de zxr BBQ wat er ook gebeurd datum met heelveel voorkeur 23 juli ivm een BBQ van het groningen drenthe topic die heeft een datum 16 juli *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :W :W :W
 
helemaal top de bijrijder (word misschien kawaroelie) en ik komen op de zxr BBQ wat er ook gebeurd datum met heelveel voorkeur 23 juli ivm een BBQ van het groningen drenthe topic die heeft een datum 16 juli *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :W :W :W


16 juli???
ik heb nog niks besloten over een datum voor de GD BBQ. zat meer te denken aan de 30e voor die BBQ :?
 
Leuk idee :) Misschien mogelijk als een maatje van die GPZ750R (ZX750F, bijna hetzelfde ;) ) ook mee gaat? Voorkeur gaat naar de 23e uit.
 
Helaas kan ik niet...ben op vakantie dan. Had er wel graag bij willen zijn, beetje socializen met een gezicht erbij :)
Ander keertje maar...
 
Zet mij ook maar op de lijst, 16e of 23e maakt mij niet uit. Als er genoeg aanhang mee gaat, wil mijn vriendin misschien ook wel..... als dat tenminste de bedoeling is......(ze rijdt alleen op een bandit.....mag dat?......)
 
Lijkt mij ook gezellig als er partners bij zijn, durf alleen nog niet te zeggen of mijn vriendin er bij zal zijn ivm haar werk...
 
Zet mij ook maar op de lijst, 16e of 23e maakt mij niet uit. Als er genoeg aanhang mee gaat, wil mijn vriendin misschien ook wel..... als dat tenminste de bedoeling is......(ze rijdt alleen op een bandit.....mag dat?......)


zou juist leuk zijn, zoveel vrouwen zijn er niet onder de ZXR rijders O-)
enne, bandit is ook een motor :9
 
Kickje...

We zijn druk aan het overleggen over hoe en wat. We verwachten dat het de 23e gaat worden. De kosten zullen ergens in de buurt van de 15 euro komen te liggen en dan hoef je nergens nar om te kijken, alleen te komen :Y
 
Willen jullie ons (ik & partner Chris) ook op de lijst zetten? Ik heb voor de 23ste gekozen aangezien ik de 16de helaas moet werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan