zxr 750 maakt raar geluid

derat19

Rookie
16 mrt 2005
10
0
dongen
Heey misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik ging net een stukkie rijden en toen ik mijn verlichting aanzette maakte hij een hard piepend geluid als ik stilsta bij het verkeerslicht. (net zoals je welis bij een auto hoort als de v-snaar aanloopt) Zet ik de verlichting uit is het weg. Ook als ik een paar keer flink gas geef is het weg.
Wel is laatst de snaar in mijn dynamo vervangen maar het is niet meteen daarna gekomen. Weet iemand wat dit kan zijn en kan het kwaad???
 
Ehh een zxr; met een daf 44 motorblokje erin :)

Ja; meneer; een zeldzame,maar hij lijkt wel op een bmw.

Luister beste; jongen ;ik verkoop je deze zeldzame zxr, voor een mooie prijs.

Maar let op; je moet af en toe even de snaartjes met talkpoeder in wrijven.

En garantie, heb je hier op papier,;zei de meneer van de garage,het viel me op dat deze z,on 1.90 lang, kaal, en aardig wat beschilderingen op zijn lichaam
had.
En zijn gezicht leek iets te hebben, als of deze ;met een hamer te zijn bewerkt, en oh ja had van die grote handen.

hij mompelde nog van; ehh,
behalve op onderdelen, en arbeids loon.

Kortom mocht je en snaartje hebben zoals, een auto ,dan vervangen, of beetje poeder erop.

Groet toontje :]
 
Heey misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik ging net een stukkie rijden en toen ik mijn verlichting aanzette maakte hij een hard piepend geluid als ik stilsta bij het verkeerslicht. (net zoals je welis bij een auto hoort als de v-snaar aanloopt) Zet ik de verlichting uit is het weg. Ook als ik een paar keer flink gas geef is het weg.
Wel is laatst de snaar in mijn dynamo vervangen maar het is niet meteen daarna gekomen. Weet iemand wat dit kan zijn en kan het kwaad???


LEG UIT !!! welke snaar?
 
Laat iedereen maar lachen, maar het kan best je V- snaar zijn.
In het model H uit 1989 en 1990 zit dus wel een v-snaar.
Hier een foto gepikt van Al-Bundy van het Forum.
full
 
tis ook officieel geen V-SNAAR, maar een multiriempje. zo zie je maar er valt altijd nog wat te leren op het MF....
Maar was inderdaad een zwak punt bij die ZXR's dus spannen of vernieuwen, let wel op dat je poeli groeven goed schoon zijn , verdient even wat aandacht
 
Mijn zxr is van'90 dus dan weet ik eigelijk wel genoeg. Het is dus gewoon die snaar die ze laatst vervangen hebben dan?
IK zei eigelijk alleen maar voor het idee van "die v-snaar" zodat jullie snappen wat voor geluid hij maakt. Maar sommige van die "koekebakkers" hier snappe dat blijkbaar niet. maar bedankt voor de tips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan