ZXR 750 NH-ritje + BBQ!!!

Wanneer?

  • 8 oktober

    Stemmen: 1 12,5%
  • 15 oktober

    Stemmen: 7 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
We hebben een leuke route bepaald! We gaan ons allemaal verzamelen om half 11 in de buurt van Amsterdam. En om precies te zijn, afslag 115 Durgerdam op de ring A10! Vanaf daar mooi over een lange dijkweg naar Hoorn om Baz op te pikken en dan nog een mooie rit door de kop van Noord-Holland!

Het zal vanaf Baz een ritje worden van 149km worden (volgens AJS z'n schatting en psychologische grens :+ ) We zijn van plan om een hapje te gaan eten aan het einde van de middag als we terug zijn in Hoorn een hapje eten bij een eetcafeetje. Vanuit daar kan iedereen weer goed terug naar huis, de noorderlingen kunnen over de afsluitdijk of de dijk naar Lelystad weer richting de eindeloze vlakten :P

Wat we dus wel even moeten weten is: Wie kan er absoluut niet mee eten! Dan kunnen we dit een beetje doorgeven als zijnde een reservering voor diegenen die wel gezellig een hapje blijven eten :Y

GEEF DUS FF DOOR OF JE ER WEL OF NIET BIJ BENT

Het wordt trouwens de 15e *D
 
We hebben een leuke route bepaald! We gaan ons allemaal verzamelen om half 11 in de buurt van Amsterdam. En om precies te zijn, afslag 115 Durgerdam op de ring A10! Vanaf daar mooi over een lange dijkweg naar Hoorn om Baz op te pikken en dan nog een mooie rit door de kop van Noord-Holland!

Het zal vanaf Baz een ritje worden van 149km worden (volgens AJS z'n schatting en psychologische grens :+ ) We zijn van plan om een hapje te gaan eten aan het einde van de middag als we terug zijn in Hoorn een hapje eten bij een eetcafeetje. Vanuit daar kan iedereen weer goed terug naar huis, de noorderlingen kunnen over de afsluitdijk of de dijk naar Lelystad weer richting de eindeloze vlakten :P

Wat we dus wel even moeten weten is: Wie kan er absoluut niet mee eten! Dan kunnen we dit een beetje doorgeven als zijnde een reservering voor diegenen die wel gezellig een hapje blijven eten :Y

GEEF DUS FF DOOR OF JE ER WEL OF NIET BIJ BENT

Het wordt trouwens de 15e *D
Denk dat ik ook wel mee rij.......kunnen we nog wat motors aanduwen })
 
hhmmmzzzz... i know...
maar vrees toch echt dat het te ver rijden is.
ik heb sinds de tourtocht niet meer echt gereden, nog maar 1x op wims VFR en 1x op mn eigen VFR -O-

te veel pijn '(
dan is het westen van het land toch erg ver B|

mn remleidingen zijn nu wel binnen, die moet ik volgende week ffies ophalen :Y
hoe is je rug op de Duo dan? we wonen toch heel dicht bij elkaar...........zou je altijd nog achterop kunnen :)
 
We hebben een leuke route bepaald! We gaan ons allemaal verzamelen om half 11 in de buurt van Amsterdam. En om precies te zijn, afslag 115 Durgerdam op de ring A10! Vanaf daar mooi over een lange dijkweg naar Hoorn om Baz op te pikken en dan nog een mooie rit door de kop van Noord-Holland!

Het zal vanaf Baz een ritje worden van 149km worden (volgens AJS z'n schatting en psychologische grens :+ ) We zijn van plan om een hapje te gaan eten aan het einde van de middag als we terug zijn in Hoorn een hapje eten bij een eetcafeetje. Vanuit daar kan iedereen weer goed terug naar huis, de noorderlingen kunnen over de afsluitdijk of de dijk naar Lelystad weer richting de eindeloze vlakten :P

Wat we dus wel even moeten weten is: Wie kan er absoluut niet mee eten! Dan kunnen we dit een beetje doorgeven als zijnde een reservering voor diegenen die wel gezellig een hapje blijven eten :Y

GEEF DUS FF DOOR OF JE ER WEL OF NIET BIJ BENT

Het wordt trouwens de 15e *D

wij eten zeker wel mee gezellige *O* :] :9
 
hhmmmzzzz... i know...
maar vrees toch echt dat het te ver rijden is.
ik heb sinds de tourtocht niet meer echt gereden, nog maar 1x op wims VFR en 1x op mn eigen VFR -O-

te veel pijn '(
dan is het westen van het land toch erg ver B|

mn remleidingen zijn nu wel binnen, die moet ik volgende week ffies ophalen :Y

jammer Cat maar als het niet gaat dan houd het op

dus het gaat weer wat minder met je meid jammer ja
 
We hebben een leuke route bepaald! We gaan ons allemaal verzamelen om half 11 in de buurt van Amsterdam. En om precies te zijn, afslag 115 Durgerdam op de ring A10! Vanaf daar mooi over een lange dijkweg naar Hoorn om Baz op te pikken en dan nog een mooie rit door de kop van Noord-Holland!

Het zal vanaf Baz een ritje worden van 149km worden (volgens AJS z'n schatting en psychologische grens :+ ) We zijn van plan om een hapje te gaan eten aan het einde van de middag als we terug zijn in Hoorn een hapje eten bij een eetcafeetje. Vanuit daar kan iedereen weer goed terug naar huis, de noorderlingen kunnen over de afsluitdijk of de dijk naar Lelystad weer richting de eindeloze vlakten :P

Wat we dus wel even moeten weten is: Wie kan er absoluut niet mee eten! Dan kunnen we dit een beetje doorgeven als zijnde een reservering voor diegenen die wel gezellig een hapje blijven eten :Y

GEEF DUS FF DOOR OF JE ER WEL OF NIET BIJ BENT

Het wordt trouwens de 15e *D

leuke route Frank

wij verheugen ons er zeer op :Y :]
 
*O* Leuk Frank, fijn een stukkie rijden met allemaal kwakkie's. *O*
*O* En ik ga ook mee eten met jullie. *O*
:Y Hoop wel dat ze snitsel's hebben, is mijn favoriete voedsel. :Y

:Y En de 15e is ook perfect. *O*
 
Laatst bewerkt:
@Frank, ben net thuis. Dikke wolkbreuk gehad (gelukkig zat ik in mijn autootje ;) ) tot aan de coentunnel en daarna gewoon "droog".

Wordt een leuke rit zeker weten. Alleen nog ff hopen dat het weer meezit.

@Jasper, kun je niet de 15de of gaat het om de motor? (ik heb er nog 1 die "nog" niet bereden wordt :P ) Hoor het wel ...

@Arnold, heb je msn gemist ;) ... waren druk druk druk bezig met eten ...eeeuuhhh route plannen :P
 
@Frank, ben net thuis. Dikke wolkbreuk gehad (gelukkig zat ik in mijn autootje ;) ) tot aan de coentunnel en daarna gewoon "droog".

Wordt een leuke rit zeker weten. Alleen nog ff hopen dat het weer meezit.

@Jasper, kun je niet de 15de of gaat het om de motor? (ik heb er nog 1 die "nog" niet bereden wordt :P ) Hoor het wel ...

@Arnold, heb je msn gemist ;) ... waren druk druk druk bezig met eten ...eeeuuhhh route plannen :P

Ik vond het ook erg gezellig gisteren! Ik was echt drijfnat van dat stukje terug fietsen. Kwam wel ff met bakken uit de lucht!

@Opa Aart, ik heb geen adres, zal wel ff voor je zoeken wat daar in de buurt zit. Kom ik dus nog ff op terug :Y

@JRO: Heb jij je brommert weer een beetje in orde? En lichamelijk ook weer van de kleine pijntjes af?
 
Laatst bewerkt:
die wolkbreuk kwam ik ook tegen.
altijd leuk als je de druppels door je pak heen voelt inslaan. :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Even een klein kaaartje van waar we dus af gaan spreken: Vanaf hier echt een heeeeeeeeeeel lang stuk dijkweg naar Hoorn toe :Y

@Opa Aart: Zet maar Durgerdammerdijk in je GPS apparaat, dat is iets verder dan de afgesproken plek dus dan kan het niet missen *D

Het is Afslag 115 op de Ring A10

full
 
Laatst bewerkt:
En de close up:

full


Bij de groene vlek zit een soort van bushalte/parkeerplaats, daar verzamelen
we *O* OM HALF 11 en bij goed weer

En de durgerdammerdijk zit nog weer iets verer naar onderen, dus kan niet missen Aart :P
 
*O* Bedankt Frank, hier kan ik wel iets mee hoop ik.

:Y Als er iemand een wereldster is in het verdwalen of de weg kwijtraken dan ben ik dat wel. :Y
 
@Frank, ben net thuis. Dikke wolkbreuk gehad (gelukkig zat ik in mijn autootje ;) ) tot aan de coentunnel en daarna gewoon "droog".

Wordt een leuke rit zeker weten. Alleen nog ff hopen dat het weer meezit.

@Jasper, kun je niet de 15de of gaat het om de motor? (ik heb er nog 1 die "nog" niet bereden wordt :P ) Hoor het wel ...

@Arnold, heb je msn gemist ;) ... waren druk druk druk bezig met eten ...eeeuuhhh route plannen :P

Hey Baz, euh ja het gaat om de motor, want ik kan wel maar om nou die honda weer mee te nemen zag ik niet zitten, nu heb ik een scootertje en ik kon een 70cc lenen, maar dat lijkt me ook niks... Dusse *D .. Ik hou me aanbevolen om je beestje even weer te laten wennen!! Maar mail me even je tel. nr dan bel ik je ff. En ga jij weer achteraop dan? Want de jouwe is tog een 1 zitter?
jasper.ruis@wanadoo.nl
En verder *O*

;)
 

Ik had graag willen komen, maar dat zit er voor die datum even niet in. Eerst even nieuw blok eronder douwen... :X

Voor diegene die wel gaan, uiteraard vele veilige en plezierige km's die dag! en geniet van de BBQ! *O*
 
Hey Baz, euh ja het gaat om de motor, want ik kan wel maar om nou die honda weer mee te nemen zag ik niet zitten, nu heb ik een scootertje en ik kon een 70cc lenen, maar dat lijkt me ook niks... Dusse *D .. Ik hou me aanbevolen om je beestje even weer te laten wennen!! Maar mail me even je tel. nr dan bel ik je ff. En ga jij weer achteraop dan? Want de jouwe is tog een 1 zitter?
jasper.ruis@wanadoo.nl
En verder *O*

;)

Wat zei de buurman trouwens van de achterband van de Honda? Die was mooi glad aan het einde van de dag _O-
 
Hey Baz, euh ja het gaat om de motor, want ik kan wel maar om nou die honda weer mee te nemen zag ik niet zitten, nu heb ik een scootertje en ik kon een 70cc lenen, maar dat lijkt me ook niks... Dusse *D .. Ik hou me aanbevolen om je beestje even weer te laten wennen!! Maar mail me even je tel. nr dan bel ik je ff. En ga jij weer achteraop dan? Want de jouwe is tog een 1 zitter?
jasper.ruis@wanadoo.nl
En verder *O*

;)

Scootertjes kunnen ons ook wel bijhouden op een dijk... :9 :9 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan