[ZXR 750] Project Zixxer!

Kijk, dat zijn de projecten waar we op zitten te wachten! :}

Dat matzwarte ziet er errug goed uit zeg!

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.


En de wielen, die zou ik zo laten.

Doe je ZXRené een plezier mee...

:+
 
Kijk, dat zijn de projecten waar we op zitten te wachten! :}

Dat matzwarte ziet er errug goed uit zeg!

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.


En de wielen, die zou ik zo laten.

Doe je ZXRené een plezier mee...

:+
Hahaha als was het maar om te pesten bedoel je :+ Ik ken zijn smaak inmiddels wel een beetje :P

Maar ik ben er nog niet helemaal uit. Het mooie is dat ik 2 sets nu ben en dat ik op m'n gemak kan bedenken en maken wat ik wil en ondertussen nog lekker rijden. Dus voorlopig blijven ze nog even zo.
 
Ik heb daar ook aan zitten denken, maar dan zou ik Krissie weer gaan na-apen :P

Nee zonder dollen, ik zou ze dan denk ik wat meer richting de bordeaux rood kleur maken met gepolijste randen. Beetje metallic rood... geen gek idee nee!
 
Iemand nog ideetjes voor mijn NINJA velgjes ???
full
 
Ik heb daar ook aan zitten denken, maar dan zou ik Krissie weer gaan na-apen :P

Nee zonder dollen, ik zou ze dan denk ik wat meer richting de bordeaux rood kleur maken met gepolijste randen. Beetje metallic rood... geen gek idee nee!

gewoon doen! op een rode fiets, hoort maar 1 kleur velgen, ROOD!
Over die randen polijsten ben ik ook nog niet uit... Ik denk dat ik ze eerst maar gewoon helemaal rood ga laten spuiten. Polijsten kan dan altijd nog. Zeker als er verf op zit en geen powdercoat, heb je dat dan zo voor elkaar :)

Over velgen spuiten gesproken, Hoe zit het met verf aan de binnenkant van de velg? boet ik absoluut vermijden dat het daar komt, of kan een beetje verf daar geen kwaat? (iik bedoel dus he deel waar de band tegen de velg aan zit.
 
gewoon doen! op een rode fiets, hoort maar 1 kleur velgen, ROOD!
Over die randen polijsten ben ik ook nog niet uit... Ik denk dat ik ze eerst maar gewoon helemaal rood ga laten spuiten. Polijsten kan dan altijd nog. Zeker als er verf op zit en geen powdercoat, heb je dat dan zo voor elkaar :)

Over velgen spuiten gesproken, Hoe zit het met verf aan de binnenkant van de velg? boet ik absoluut vermijden dat het daar komt, of kan een beetje verf daar geen kwaat? (iik bedoel dus he deel waar de band tegen de velg aan zit.


maakt helemaal niks uit kan je gewoon helemaal spuiten die velgen
 
Vanmiddag de ZXR opgehaald bij ZRG, de Akra zit er nu eindelijk goed onder :9

Morgen als het weer licht is foto's!
 
Ok ok, zo goed? ;)
PA240001.JPG


PA240007.JPG


Er is alleen een veertje stuk :( Zou je die behalve bij Roelofs nog ergens anders gemakkelijk vandaan kunnen halen?
 
helaas.... er is maar 1 mogenlijkheid voor bij die motor...

GROEN SPUITEN EN DE RANDEN POLIJSTEN!!!

Helemaal mee eens!!
Dit was mijn eindresultaat na een dagje schuren poetsen en polijsten.
full


Maar het project ziet er zeker goed uit. Zo'n verslag mag ik graag lezen.
Ik ben met een soortgelijk project voor me zxr750 bezig en moet ook nog kuipen op de kop zien te tikken.
Waar heb je die van jou vandaan?? En wat heeft het spuiten gekost als ik vragen mag?

Ga zo door!! ik blijf je project volgen.
 
Kuipdelen.... ja gewoon veel zoeken! Je moet ze gewoon net tegen komen particulier, want sloperijen vragen vaak hoofdprijzen. Ook op Ebay gaan ze vaak voor schandalig hoge prijzen weg. Daarentegen heeft Karros.nl wel wat kuipdelen tegen schappelijke prijzen. Alleen topkuipen, dat is gewoon een moeilijke kwestie, kom je niet zo vaak tegen. Wat voor kuipdelen heb je nodig eigenlijk?

De spuiter is een goede kennis van me, dus doet dat ook voor kennissen prijsjes . Dat zou geen goede richtprijs voor je zijn. Ik denk dat je in de trend van 500 tot 700 euro moet denken voor al het kuipwerk, tank en nog wat accessoires.
 
Was ik bijna weer een update vergeten! Even een tussenstandje...

Hier is het kontje opnieuw gemonteerd:

PA240005.jpg


en de nieuwe kentekenplaathouder...

PA240015.jpg


uiteindelijk ziet het er dan zo uit!

PA240012.jpg
 
zozo lekker kontje hoor!! En een mooie auspuff :9~
Ik heb 2zijkuipen en een topkuip nodig. Alleen ben ik van plan de kuipen van een zx7r te nemen aangezien ik die koplampen echt bloedjemooi vind.
Dus dan heb ik ook automatisch die topkuip en zijkuipen nodig. Het zal nog wel ffies zoeken worden maar ik heb ook alle tijd.
Maar 500-700 euro is wel een bedrag waar ik wel al wat op rekende.
 
Een ZX-7R topkuip er op vind ik vrij gewaagd... is ook vrij lastig te doen, wil je het een beetje netjes maken. Welk type ZXR heb je? Dus van welk bouwjaar?

Je kunt ook een racekuip laten maken bij http://www.racingresearch.nl/ (Racing Research) voor je ZXR, moet je alleen nog wel gaten voor je koplampen er in maken meen ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan