[ZXR 750] Project Zixxer!

Wel een goed idee, een vriendin die niet bij je thuis woont, weten ze ook niet van de vriendinnen die jij weer mee naar huis neemt (voor een ritje op de motor).
:9
Dave
Alsof ik het zelf verzonnen had :+

Heb toch maar even geboden op een setje 6-zuiger Tokico's aangezien als het ff mee zit deze nog goedkoper zijn dan wanneer ik de huidige wil laten poedercoaten (wat ik al van plan was).
 
Alsof ik het zelf verzonnen had :+

Heb toch maar even geboden op een setje 6-zuiger Tokico's aangezien als het ff mee zit deze nog goedkoper zijn dan wanneer ik de huidige wil laten poedercoaten (wat ik al van plan was).

Volgens mij ligt je server op z'n gat Marco? al je foto's en je avatar doen het niet meer?

Ik zal vandaag vragen of Tuupke die spacers wil maken voor de gixxer reklauwen ;)
 
Hij HEB ze nog niet. Dat Tuup maar eerst voor MIJ de skates in elkaar knutselt :+

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4503448002&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT

:Z


Volgens mij ligt je server op z'n gat Marco? al je foto's en je avatar doen het niet meer?

Ik zal vandaag vragen of Tuupke die spacers wil maken voor de gixxer reklauwen ;)

En en en en? :P Enneh, we (Tiscali) hebben er wel vaker last van dat de homeservers bij andere providers niet te zien zijn :( Zal het morgen wel ff fixen.
 
Als ik het uur ervoor nog gereden heb zit je wel ff een dagje of 2 in een benzinegeur ja. Als je motor een dag niet gereden zou hebben en je duwt em daarna naar binnen ruik je ook niets (zoals bij mij deze keer)
 
Mja... denk dat het ook verschilt per motor of zo? Ik heb toch best een gevoelig reukorgaan zover ik weet :P
 
Mja, ik dacht eerst dat die spiegels niet echt zouden staan aangezien de motor bol en rond is. Maar samen met de knippers achter staat het nog wel aardig, al zeg ik het zelf :)
 
Ziet er goed uit man, echt heel dik

Waar heb je trouwens die leuke witte achterknippers vandaan???? ;)
 
Mja maar jij verkoopt em toch? Jammer... '(

Klopt, ik ga behoorlijk wat woon- werk kilometers maken en dat is met mijn 2 meter niet te doen op mijn ZXR.

Als ik het kon betalen dan hield ik deze erbij voor nog meer fun :9

Life is all about choices....
 
Mja, daar zit wat in. Na een middagje stoplichten rijden heb ik ook wel pijn aan m'n polsen (en dan ben ik nog maar 1.87m)
 
Nog ff een vraag: Waar het je die universele undertrayd gekocht en voor hoeveel ik zou het ook graag op mn VFR400R nc30 maken zodoende :P
En is het trouwends beetje goed te zagen en op maat te maken :9

Groeten V4 power----Robert

Morgen motorrijexamen :] 7-dec
 
Undertray heb ik bij Racing Bikes vandaan, 55 eurootjes.

Is erg makkelijk te zagen, heb het zelf met een heel licht dun getand zaagje in een decoupeerzaag gedaan. Zet wel ff een stofkapje op want rondvliegend glasvezel is erg slecht voor je longen!
 
Look what Santa brought us :)

PC180008.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan