ZXR 750 toertocht..

Is de zxr 750 cool?

  • Ja

    Stemmen: 2 14,3%
  • Fuck yeah!!!!!

    Stemmen: 12 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Hoi jongens,

Ik ga mijn best doen zoals ik in het zxr topic al gemeldt heb.
Euhhmm, mag ik nog een keer mee op de Yamama, sorry het is nog effe niet anders.

Groet Dave Nada


full



wat weer een zxrmeeting en weer geen kawa dave hoe doe je dat toch :o :o 8-)
 
Te veel op vakantie gaan.

Mijn broer belde of ik nog een weekje met hem weg wilde, en op schiphol aangekomen konden we last second naar Kreta voor 39 Euro. Daar zeg ik geen nee tegen. Maar goed nieuws eind oktober ben ik klaar met mijn studie.

Van het winter sleutelen en dan ......


Groet Dave Nada
 
Dus je komt wel????


kan nog geen ja zeggen, maar als het niet te ver rijden is vanaf Almelo, probeer ik er zeker bij te zijn.

Of Wim mee gaat weet ik nog niet. Ligt er allemaal aan hoe vlot alles verloopt met het huisje e.d.

nog ffies een ovb'tje dus O-)
 
[me]Cathje gaat morgen de pc verhuizen, en pas volgende week weer aansluiten B| [/me]

tot over een paar daagjes :W
 
Nou waar en wanneer... Rondje Veluwe/achterhoek, wanneer... 10 sept. dus. Ik zat te denken om bij de Mc Donalds Apeldoorn af te spreken om een uur of 12. Maar het definitieve laat ik hier weten.
 
Ben bang dat me moet afmelden...
Ben de 9e sept gastheer op een feestje bij mij thuis, waar ik niet uitsluit dat het één en ander uit de hand kan gaan lopen... :P . Kortom, ben de 10e niet in lichamelijke/geestelijke staat me van m'n beste kant te laten zien...

Bovedien staat de Rotterdamse derby/kraker op het programma
:Y
 
Ben bang dat me moet afmelden...
Ben de 9e sept gastheer op een feestje bij mij thuis, waar ik niet uitsluit dat het één en ander uit de hand kan gaan lopen... :P . Kortom, ben de 10e niet in lichamelijke/geestelijke staat me van m'n beste kant te laten zien...

Bovedien staat de Rotterdamse derby/kraker op het programma
:Y

A: gewoon niet teveel zuipen fris kan ook lekker zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!1

B: aan voetbal doen we niet als de zixxers een rit een meeting hebben !!!!!!!!!!!!!!!


dus sem het is gewoon een slecht excuus je komt gewoon anders
:W :W :W er wat.

full
 
heb de 9e ook een feestje, maar als alles meezit met de verhuizing, dan ben ik er wel bij!!!
 
Fris drinken en/of weinig drinken wordt niet getolereerd op feestjes in huize kawasem...dus dat zit er niet in...
Maar zo te horen zijn er nog meer bikkels hier die de volgende dag gewoon gaan rijden, dus ik zal mn best doen.
Als ik de 10e tijdens het rijden niet op mn tellers durf te kijken 8-) :r , dan moet ik helaas passen, anders kom ik gewoon langs 8-)
 
Fris drinken en/of weinig drinken wordt niet getolereerd op feestjes in huize kawasem...dus dat zit er niet in...
Maar zo te horen zijn er nog meer bikkels hier die de volgende dag gewoon gaan rijden, dus ik zal mn best doen.
Als ik de 10e tijdens het rijden niet op mn tellers durf te kijken 8-) :r , dan moet ik helaas passen, anders kom ik gewoon langs 8-)


Daar kom je pas achter als je aan het rijden bent, dus kun je net zo goed doorrijden. :+
 
Mijn Vriendin is ook jarig de 9e, *O* maar ik ben er wel de volgende dag! (brak waarschijnlijk) *D
Hé black dat is nu eens karakter :} :} :}





Fris drinken en/of weinig drinken wordt niet getolereerd op feestjes in huize kawasem...dus dat zit er niet in...
Maar zo te horen zijn er nog meer bikkels hier die de volgende dag gewoon gaan rijden, dus ik zal mn best doen.
Als ik de 10e tijdens het rijden niet op mn tellers durf te kijken 8-) :r , dan moet ik helaas passen, anders kom ik gewoon langs 8-)

Hé sem als je wakker wordt en de wereld draait ga alstublieft weer naar bed want aan ongelukken hebben we niets één maal een baz die zijn fiets plaat rijd (niet door drank trouws ) is meer dan genoeg hier we willen elkaar elk jaar weer in goede gezondheid kunnen spreken

















zxr geert op roelie haar account
 
Hé sem als je wakker wordt en de wereld draait ga alstublieft weer naar bed want aan ongelukken hebben we niets één maal een baz die zijn fiets plaat rijd (niet door drank trouws ) is meer dan genoeg hier we willen elkaar elk jaar weer in goede gezondheid kunnen spreken

Idd, ik ben hopenlijk de eerste en de laatste van ons cluppie (en van alle rijders trouwens) die zo zijn fiets heb plat gereden. Ik ben er trouwens ook bij, maar zonder fiets. Ik kom met de auto :X . Ik zal wel niet mee rijden met de rit maar kom zeker naar de verzamelplaats.
 
Jasper waar starten we nou volgende week????
Ik las iets over de Mac in Apeldoorn...is dat de Mac bij apeldoorn-noord aan de A1..
 
Terug
Bovenaan Onderaan