ZXR 750J 1991

MrB

Die hard MF'er
4 feb 2004
615
0
Breskens
Uiteindelijk moet hij dan toch weg, mijn ZXR uit '91.

Motor is compleet gereviseerd en overgespoten.
Voor alle duidelijkheid : De motor is niet overgespoten ivm schade o.i.d. maar puur omdat ik de orginele kleurstelling niet super vond.
Motorblok is vervangen ivm defecte versnellingsbak, tevens is dit blok gereviseerd. Hierbij zijn vervangen : Zuigers,klepseals,zuigerveren,kop en voetpakking,kleppendeskselpakking etc.

Banden zijn nog in goede staat, kettingset is redelijk.

De reden van verkoop is heel simpel, ik heb vorig jaar een Z1000 gekocht en de ZXR gehouden ivm alle kosten die ik er aan gemaakt heb.
Nu is het zo dat de ZXR al een hele poos niet meer fatsoenlijk bereden wordt en is het beter om hem te verkopen aan iemand die er wel op gaat rijden.

Motor wordt geleverd met orginele en open demper, extra achtervelg en voor de liefhebber een hele garage vol met blokdelen.
Denk hierbij aan onderblokken,krukassen,zuigers,nokkenassen,extra tank,dynamo,enz.

De partij onderdelen heb ik een paar jaar terug goedkoop gevonden op marktplaats en zodoende maar overgenomen voor het geval dat.

Foto's :

DPP_0001.jpg

DPP_0003.jpg

DPP_0004.jpg

DPP_0009.jpg

DPP_0006.jpg

DPP_0010.jpg

DPP_0023.jpg



Vraagprijs : € 1500,-
 
Laatst bewerkt:
Zie foto 2 , het zijn er nu iets meer , pak m beet 55.000.
Net even gekeken en het zijn er nog steeds net zo veel als op foto 2
Het blok is bij 53.000 vervangen, net daarna vond ik de Z1000 die ik nu heb.
 
Laatst bewerkt:
ruilen voor een 400, met bijleg van mijn kant?
1991 63.xxx?

Nee sorry. Als ik dat doe kan ik deze beter houden.

Ik heb ruimte in de schuur nodig en aangezien ik op de ZXR niet meer rijd moet deze dus wijken.

Toch bedankt voor je voorstel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan