ZXR knipperlicht knippert niet

!nZanE

MF veteraan
In memoriam
29 nov 2004
1.014
0
Iemand die mij kan helpen voordat ik een boete ontvangt :} .
Ik heb me laten vertellen dat het de relais zijn die stuk is, nou heb ik wat gezocht naar dat ding en heb dit gevonden
full
. Ik weet alleen niet zeker of dit wel de boosdoener is, is trouwens de enige dat tikt waneer ik mijn knipperlicht aanzet.

Mocht het dit zijn, waar kan ik ze kopen en wat mag dat kosten???

Alvast bedankt,
 
ja is knipperlicht relais :P maar als ie tikt dan is ie meestal niet kapot ;) kijk eerst draden en lampies na :)
 
ben vergeten te vertellen, hij wil wel aan het begin knipperen mah stop dan daarna direct en blijft dan gewoon aan. Enig idee hoeveel zoiets kost?
 
ben vergeten te vertellen, hij wil wel aan het begin knipperen mah stop dan daarna direct en blijft dan gewoon aan. Enig idee hoeveel zoiets kost?
zo'n relais (klingelateur)kost maar een paar knaken. Kan ook zijn dat de contacten binnenin vuil zijn. Dan klikt hij wel maar kan blijven plakken waardoor je licht aangaat.
 
Iemand die mij kan helpen voordat ik een boete ontvangt :} .
Ik heb me laten vertellen dat het de relais zijn die stuk is, nou heb ik wat gezocht naar dat ding en heb dit gevonden (Afbeelding). Ik weet alleen niet zeker of dit wel de boosdoener is, is trouwens de enige dat tikt waneer ik mijn knipperlicht aanzet.

Mocht het dit zijn, waar kan ik ze kopen en wat mag dat kosten???

Alvast bedankt,

Gewoon constant laten branden en als je naar links of rechts moet, ff met je hand er voor zwaaien, dan knippert hij ook :+
 
Met de hand zwaaien gaat soms moeilijk als je met 180km per uur raast en zonder kuipen rijdt(ik rij een streetfighter). ;)

Deze relais is toch gewoon overal te verkrijgen??? ff naar motoport gaan morgen dan ben ik er vanaf.

Ieman die nog naar SOT gaat a.s. zondag?
 
Met de hand zwaaien gaat soms moeilijk als je met 180km per uur raast en zonder kuipen rijdt(ik rij een streetfighter). ;)

Deze relais is toch gewoon overal te verkrijgen??? ff naar motoport gaan morgen dan ben ik er vanaf.

Ieman die nog naar SOT gaat a.s. zondag?
Heeft een knipperlicht zin dan met 180 km/uur :?
 
wel als je met je vrienden rijdt, is wel handig, tenminste dat vindt ik. En stel je voor dat je gepakt wordt, krijg je die bekeuring er ook nog bij dat niet van je knipperlicht gebruikt maakt.

Ach jah kerst is voor de deur, kan ik net zo goed kerst verlichting er op gooien die knippert tenminste genoeg. ;)
 
Zet gewoon 12VDC op de spoelpunten van je relais, als hij tikt sckakelt hij in iedergeval. Vervolgens nog even met een multimeter doormeten of hij ook daadwerkelijk goed schakeld.

Hij ziet er overigens wel beschadigd uit, ik zou hem gewoon vervangen. Als het achteraf niet nodig was noem je het gewoon preventief onderhoud ;)
 
Kan zijn dat t relais kapot is, had ik ook last van. Relais kun je in elke motorzaak kopen, ong. 20-30 euri. Kan ook zijn dat een lampje kapot is (heb ik ook gehad). Kijk je lampje dan ff na en vervangen (2 euri).

Veel succes!
 
Kan zijn dat t relais kapot is, had ik ook last van. Relais kun je in elke motorzaak kopen, ong. 20-30 euri. Kan ook zijn dat een lampje kapot is (heb ik ook gehad). Kijk je lampje dan ff na en vervangen (2 euri).

Veel succes!


Hey heb ik ff geluk gehad betaalde maar 6 eurie voor me nieuwe relais!!!

Ja hoor hij knippert weer, ik zal hem ophangen in me kerstboom aankomende kerst :Y
 
[offtopic] jij zoekt een kontje voor je zxr? moet dat van een zxr zijn, of mag het ook van een ander merk zijn, maar dat wel past, en super vet staat op je zxr? mail me maar voor meer info! [/offtopic]
 
[offtopic] jij zoekt een kontje voor je zxr? moet dat van een zxr zijn, of mag het ook van een ander merk zijn, maar dat wel past, en super vet staat op je zxr? mail me maar voor meer info! [/offtopic]

Ik heb wel interesse, hoeft niet precies een zxr kont te zijn als het maar past.

Wil je mailen mah kan niet op je adres achterkomen, dus hier is me mail cb_brusola@hotmail.com

ik hoor het wel

Alvast bedankt,
 
Terug
Bovenaan Onderaan