zxr met zx7r kuipen kan dat???

pietert

Die hard MF'er
1 jul 2004
651
0
de goorn
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een schade zxr waarvan de zijkuipen en topkuip van vervangen moet worden. Nu vind ik de topkuip en de koplampen van een zxr niet erg mooi. Dus ik dacht, als ik dan toch bezig ben wil ik er eigenlijk wel een topkuip, en dus ook de koplampen van een zx7r op hebben.
Is dit mogelijk? een paar beugeltjes maken of verplaatsen, of ergens wat schroefdraad tappen enzo is niet zo'n probleem voor me.
En als dit mogelijk is, wat is dat wijsheid. Ook meteen de zijkappen van de zx7r nemen omdat die goed aansluiten op de topkuip van de zx7r? Of passen die niet op de zxr?

Kortom laat maar komen die briljante ideen en ervaringen :+
 
oh shit, ik zie nu pas dat ik hem in het 25kw gedeelte heb gezet. Welke mod wil er zo lief zijn om hem even naar algemeen te verplaatsen????
Daar kan je zelf om vragen door
exclamation.gif
aan te klikken bovenaan.
want hier krijg je idd niet veel nuttige antwoorden van de 25kw-ers :X
 
De zxr 750 en de zx7r zijn identiek. mits ze van hetzelfde bouwjaar en type zijn.

d.w.z. De K, L, M, serie.

Het verschil zit in de bestikkering.

De ZXR 750 werdt hoofdzakelijk voor de nederlandse (Europese)markt verkocht.
In de UK en de States was het de ZX7R.
 
De zx7r wordt volgens mij aangeduid met de letter P en is gemaakt vanaf 1996... dus na de zxr750. Ze zijn dus zeker niet exact hetzelfde.
Ondertussen vlot me projectje trouwens aardig... heb de topkuip en koplampen van de zx7r zitten. Nu de zijkuipen nog ergens zien te vinden. Als ie af is maak ik een topic van me project... met veel fotos :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan