zxr(on) met polly en esther

Status
Niet open voor verdere reacties.
plaats ik 's eindelijk een paar foto's...word er hier gebackupt B|
gelukkig maar]

daar komt ie dan...hij zit erop *O*
full
 
en ze er ook alvast maar ingezet...in kawagroen natuurlijk 8-)
full


volgende aandachtspunten zijn het fabriceren van een bevestigingsbeugeldingetje voor mijn achterlichtje, mischien een undertail....moet er nog even over peinzen :)

oh ja...iemand zinvolle ideeën mbt de uitlaat?
 
WOOOOW echt mooi kontje :P kort, duits zonder boven de tank uit te komen :P lekker dik ook. uitlaat zelfde hoek als de kont en een mooi kuipje in de trand van unlimited en lucky gixxer die stijl ongeveer en je hebt een superfiets *O* owh en het geheel uiteraard kawa groen spuiten he :9
 
donderdag 28 september 2006 17:27 schreef flyingdutchy het volgende:[/b][/url]
WOOOOW echt mooi kontje :P kort, duits zonder boven de tank uit te komen :P lekker dik ook. uitlaat zelfde hoek als de kont en een mooi kuipje in de trand van unlimited en lucky gixxer die stijl ongeveer en je hebt een superfiets *O* owh en het geheel uiteraard kawa groen spuiten he :9

:( duits?....m'n opa is de oorlog 3 keer uit duitsland terug naar huis gelopen he :X

_O- _O- :+

maar bedankt voor je positieve reactie hoor, ik noem het gewoon zoetermeerse stijl he ;)
kuip van lucky is cool, maar daar zie ik er steeds meer van, hou 'm nog ff zo.
en de kleur... :? ..ben ik nog niet over uit.
uitlaat moet wel veranderen, maar ben ik ook nog niet helemaal over uit.
wacht gewoon jullie suggesties even af ;)
 
:( duits?....m'n opa is de oorlog 3 keer uit duitsland terug naar huis gelopen he :X

_O- _O- :+

maar bedankt voor je positieve reactie hoor, ik noem het gewoon zoetermeerse stijl he ;)
kuip van lucky is cool, maar daar zie ik er steeds meer van, hou 'm nog ff zo.
en de kleur... :? ..ben ik nog niet over uit.
uitlaat moet wel veranderen, maar ben ik ook nog niet helemaal over uit.
wacht gewoon jullie suggesties even af ;)

gewoon zo doen als op m'n racer;
full


Dat past wel mooi bij het kontje van je kawa denk ik?
 
mooi ding zeg :9~
maar ik denk dat ie dan nog voorbij m'n achterwiel komt, mijn kont is wat korter he. en het vervelendste is nog dat het zo'n bolt on modelletje is. dan kan ik niet ff een stukkie van de linkpijp afzagen want dan ben ik m'n bevestiging kwijt.
heb nog een mooie yoshi rs3 carbon liggen.
mischien die iets inkorten en dan de voorpijp iets knikken ofzo :?
 
ff een snel fotosoepje...
beetje lage kwaliteit foto als basis, maar goed...

Uitlaat in de juiste positie (naar mijn mening) gezet,
Uitlaat ingekort (was minder mooi op orginele lengte),
Kuipje vervangen voor hetzelfde type als unlimeted ook heeft.

full


Trouwens prachtige kont! erg orgineel! :}
maar maak hem ajb dicht!!!
Verder zou ik zelf de uitlaat verplaatsen en inkorten, die hugger dumpen of aanpassen, en een andere kuipje nemen. Maar wordt een gaaf ding!
 
ff een snel fotosoepje...
beetje lage kwaliteit foto als basis, maar goed...

Uitlaat in de juiste positie (naar mijn mening) gezet,
Uitlaat ingekort (was minder mooi op orginele lengte),
Kuipje vervangen voor hetzelfde type als unlimeted ook heeft.

(Afbeelding)

Trouwens prachtige kont! erg orgineel! :}
maar maak hem ajb dicht!!!
Verder zou ik zelf de uitlaat verplaatsen en inkorten, die hugger dumpen of aanpassen, en een andere kuipje nemen. Maar wordt een gaaf ding!
thanks *O*

de hoek lijkt me wel wat zo, aleen word de voorpijp me zo te lang denk ik.
hugger word inderdaad aangepast. kontje gaat wel dicht denk ik, ff kijken hoe ik uitkom met het achterlicht en m'n kentekenplaat. kuipje vind ik een beetje groot.
persoonlijk vind ik de voorvork dikker lijken met een kleiner kuipje.
maar wie weet maak ik zelf wel wat....ooit :)

@superkris: hoe goed ben jij met erwtensoep O-) ...als in zou je hem kawagroen kunnen soepen met een zwart frame :?
 
Laatst bewerkt:
kuipje is misschien iets te groot uitgevallen. had bij het kuipje geen referentie van hoe groot hij was.

Ik kan wel redenlijk wat met fotoshop, maar zwart is een erg lastige kleur. Het is heel lastig om van zwart een andere kleur te maken, en zo ook van een andere kleur zwart te maken. Het kan wel maar het resultaat wordt nooit echt heel erg realistisch. Wil het wel proberen maar dan moet ik wel een foto van erg goede kwaliteit hebben.
 
kuipje is misschien iets te groot uitgevallen. had bij het kuipje geen referentie van hoe groot hij was.

Ik kan wel redenlijk wat met fotoshop, maar zwart is een erg lastige kleur. Het is heel lastig om van zwart een andere kleur te maken, en zo ook van een andere kleur zwart te maken. Het kan wel maar het resultaat wordt nooit echt heel erg realistisch. Wil het wel proberen maar dan moet ik wel een foto van erg goede kwaliteit hebben.
ik zal er morgen eentje naar je mailen, staat nl op een andere pc. bij voorbaat dank in elk geval :}
 
ff een snel fotosoepje...
beetje lage kwaliteit foto als basis, maar goed...

Uitlaat in de juiste positie (naar mijn mening) gezet,
Uitlaat ingekort (was minder mooi op orginele lengte),
Kuipje vervangen voor hetzelfde type als unlimeted ook heeft.

(Afbeelding)

Trouwens prachtige kont! erg orgineel! :}
maar maak hem ajb dicht!!!
Verder zou ik zelf de uitlaat verplaatsen en inkorten, die hugger dumpen of aanpassen, en een andere kuipje nemen. Maar wordt een gaaf ding!

Uitlaat hoek is goed, alleen de link pijp nog iets inkorten zodat de demper iets naar beneden gaat.
Tussenstuk wordt idd te lang!

Maar verder wordt die
:9~ :9~ :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan