ZXR sportdemper aanpassen

zxrkees

Rookie
30 sep 2004
26
0
Enkhuizen
Hallo bikers, even een vraagje,ik heb op mijn zxr750 een Remus sport demper (eerg mooi met twee van die pijpjes) maar ik vind het geluid veel te braaf.
En er zit geen losse DBkiller in dus die kan er niet uit en het eenigste wat ik volgens mij kan doen is er een aantal gaten in boren, wat denken jullie?
Gr ZXRKEES
 
Als ie van voor 91 is dan zit er voor de demper ook in de pijp die de demper in gaat nog een stuk isolatie, dat kun je er dan ook wel uithalen. Word niet luid maar wel beter :)
 
Ik heb hier nog wel een aluminium Kawasaki racekit-uitlaatdemper (slip-on) liggen die je mag hebben voor een krat bier :9

Ziet er niet uit (ik zeg het je maar vast, deuken butsen en krassen), maar een herrie uit da ding :} Verder is ie gewoon goed!!
 
He Black Ninja,
Een foto maken van de binnenzijde van mijn demper wordt moeilijk (zal het proberen) maar ik heb ongeveer dertig gaten 4mm in het tussen schot gedoord met een hele lange boor en ik heb daarna 7 gaten opgeboord met 10mm.
Als je bij mij in de regio woond dan kan je de boren wel lenen of bij mij in de garage de gaten boren, ik woon in Enkhuizen NH.
Gr ZXRKEES
 
Terug
Bovenaan Onderaan