ZXR USD voorvork in CBR balhoofd?

met ze te zien op foto schiet me ineens te binnen waarom deze zo goedkoop zijn.
t'zijn goei vorken maar de coatinglaag (de goudkleur dus) op de binnenpoten slijt nogal snel en dan gaan ze lekken.
ik hoop dat je het ni aan de hand krijgt of toch zeker niet direct maar hou het in de gaten en probeer zeker te voorkomen dat er vuil of zand tussen de stofkap en de poot geraakt want deze zijn der redelijk gevoelig aan.
 
dat klopt mijne waren ook gaan lekken,nieuwe keeringen erin,en heb toen gelijk plaatjes gemaakt op mijn spatbord,zodat er geen vuil bij bij komt(tegen aan komt)

en die T-stuk wordt een piece of cake,andere lager schalen en lagers.
dus meten is weten ;)
 
okee beadankt voor de tip!!!

@gixxeron
gaat dus makkelijk passen.
andere lagers en lagerschalen? :?
hier ben ik niet bekend mee met dit soort dingen.....
is hier ergens een FAQ van?
of kan er mischien een gemaakt worden?
of kan je me in het kort uitleggen wat ik moet doen enz.......
 
okee beadankt voor de tip!!!

@gixxeron
gaat dus makkelijk passen.
andere lagers en lagerschalen? :?
hier ben ik niet bekend mee met dit soort dingen.....
is hier ergens een FAQ van?
of kan er mischien een gemaakt worden?
of kan je me in het kort uitleggen wat ik moet doen enz.......
je haald eerst je lager schalen uit je balhoofd onder en boven,en dan ga je alles meten.
dus het zou mooi wezen als je een lagerschaal vind die om het lager past die nu om het T-stuk zit,en die dan ook weer strak in je balhoofd passen.
en dan dus boven en beneden.

je kan ook het T-stuk meenemen naar een lagerboer en dan daar een lagerschaal gaan passen,zo heb ik het ook gedaan bij een vorig project en dat gaat altijd goed.
ik had trouwens de lagers ook vervangen,anders zit je met nieuwe lagerschalen met oude lagers,maar dat weet zo'n lagerboer ook.
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook nog hoogste bieder op e-bay....... :+
kan mijn bod niet intrekken

betreft een ZXR400 UDS uit 1992.....
nog 10 uur en nog niemand heeft me overboden :)

oeps :+
 
ik ben ook nog hoogste bieder op e-bay....... :+
kan mijn bod niet intrekken

betreft een ZXR400 UDS uit 1992.....
nog 10 uur en nog niemand heeft me overboden :)

oeps :+

als je hem erg goedkoop hebt wil ik hem misschien wel overnemen... 1 van mijn afstelschroefsjes zit muurvast...

edit: even gekeken, die gaat echt niet voor dat geld weg hoor!
 
als je hem erg goedkoop hebt wil ik hem misschien wel overnemen... 1 van mijn afstelschroefsjes zit muurvast...

edit: even gekeken, die gaat echt niet voor dat geld weg hoor!

we zullen wel zien...........
mischien wel?
dan is het wel een leuk bedrag!
lets pray :}
 
heb ook nog ff geboden :+

door ons heeft die arme jongen hem nu veel duurder :o

sorry ;) maar ach, tis natuurlijk nog geen geld he...

Luister zealot, ik heb een leuk voorstel: jij hebt die vork voor 93, ik neem aan dat je hem niet gaat gebruiken... (mocht je dat wel doen gaan we eens over die gixxer poten babbelen) Maar ik zou graag (als die vork helemala recht is) de poten, het t-stuk en de linker clipon met je willen ruilen. (met bijbetaling) Bij die van mij zijn namenlijk net de keeringen vervangen, maar toen kwam ik er dus achter dat de stelschoef van 1 van mijn poten vast zit... Opzich geen ramp, dit is nu opgelost door dikkere olie er in, en de vork doet het nu goed, maar ik zou het toch graag gefixt zien. ook hebben mijn poten wat optiche slijtage, niets ernstigs, maar toch jammer. op mijn linker clipon ziten ook wat krassen. Als ik deze nou met jou wissel, en daar bijvoorbeel 50 euro bij leg, heb jij die vork voor 43 euro! zeker weten dat jij die dan weer met een leuek winst kan doorverkopen!!!!

wat zeg je er van?
 
door ons heeft die arme jongen hem nu veel duurder :o

sorry ;) maar ach, tis natuurlijk nog geen geld he...

Ik dacht hij heeft geen twee voorvorken nodig dus ik bieden maar hij bleef de hoogste bieder.
Tip voor de volgende keer niet gelijk een te hoog bedrag bieden anders loop je kans dat het bedrag onnodig te hoog wordt.
 
Als je nog ZXR 400 wielen en schijven zoekt, ik heb nog een setje liggen!

CBRenen: you got mail :)

@ kris lijkt me een goede deal, maar ik moet even kijken hoe de poten eruit zien?
mischien zijn die krengen wel krom? ;(

als ik dus dat wiel kan krijgen, dan moet ik er goed ofver na denken of ik de ZXR of de GSX-R poten ga gebruiken.............
oftewel we babbelen zeker nog wel een keertje daarover.....
maar ik wacht eerst nog even op de ZiXXeR vork, en ondertussendenk ik dan even goed na wat ik ga doen..........

enuh. bedankt voor het bieden :+ hij was 64 euro ;(
door jullie opbieden is het heel wat duurder geworden.........maarja :o
 
Ik dacht hij heeft geen twee voorvorken nodig dus ik bieden maar hij bleef de hoogste bieder.
Tip voor de volgende keer niet gelijk een te hoog bedrag bieden anders loop je kans dat het bedrag onnodig te hoog wordt.

joooh :+

ik was er van overtuigt dat ik deze vork ging kopen!(ik vond t m het mooist)
totdat ik de GSX-R voorvork tegen kwam en voor een leuk prijsje kon kopen!

ik kon mijn bod niet meer intrekken....als jullie niet haden geboden had ik hem NOG goedkoper kunnen wegdoen.......
 
En bedankt zeg je dan...


Nooit zo ver van te voren teveel bieden...

Wel gave gsxr poten!


ja bedankt........ :o :+

ik had een max ingevuld , ik was er van overtuigt dat ik deze poten ging kopen!
totdat ik (een dag van tevoren die GSX-R poten voor niet te veel kon kopen!!!
die zijn veel mooier en die heb ik toen gehaald,

maarje e-bay bod een beetje ontglipt, en ik d8 die wordt wel overboden maar NET niet dus helaas :+

heb ik er 2 is ook niet erg... :}
 
CBRenen: you got mail :)

@ kris lijkt me een goede deal, maar ik moet even kijken hoe de poten eruit zien?
mischien zijn die krengen wel krom? ;(

als ik dus dat wiel kan krijgen, dan moet ik er goed ofver na denken of ik de ZXR of de GSX-R poten ga gebruiken.............
oftewel we babbelen zeker nog wel een keertje daarover.....
maar ik wacht eerst nog even op de ZiXXeR vork, en ondertussendenk ik dan even goed na wat ik ga doen..........

enuh. bedankt voor het bieden :+ hij was 64 euro ;(
door jullie opbieden is het heel wat duurder geworden.........maarja :o

had je ff moeten zeggen tot hoe ver je wou gaan met bieden he ;) maar ik denk dat we er wel uit komen qua poten ;) ik vrees aleen dat ik nu nog ff geen geld heb voor die gixxer poten, dus heb voorlopig nog ff de meeste intresse in die ZXR poten.. maar dat heeft geen haasst hoor, die van mij zijn gewoon goed op wat kleine beschadigingen en die kapotte afstelling van 1 poot na, maar daar heb ik geen last van nu want hij staat nog goed afgesteld...
 
Als je nog ZXR 400 wielen en schijven zoekt, ik heb nog een setje liggen!


ik heb je meerderekeeren gemailt cbrene..........
komen mijn mailtjes wel aan :?

ik ben geintreseerd in een voorwiel met schijven aangezien ik en zixxer voorvork heb gekocht :)
 
had je ff moeten zeggen tot hoe ver je wou gaan met bieden he ;) maar ik denk dat we er wel uit komen qua poten ;) ik vrees aleen dat ik nu nog ff geen geld heb voor die gixxer poten, dus heb voorlopig nog ff de meeste intresse in die ZXR poten.. maar dat heeft geen haasst hoor, die van mij zijn gewoon goed op wat kleine beschadigingen en die kapotte afstelling van 1 poot na, maar daar heb ik geen last van nu want hij staat nog goed afgesteld...


ik moet ook nog zien wat ik ga doen.............
we zien wel.
komt wel goed, eerst maar kijken wat we krijgen.....uit duitsland
mischien zijn ze wel harstike krom.....
je weet het niet.....
i'll keep ya informed,we kunnen zowiezo wel wat regelen met die clip-ons! :)

owja, dat van dat bieden kan me niet veel schelen toch nogwel voor en leuk prijsje gekocht.......

marals een van jullie nu 6 euro mer had geboden :P :+ had een van jullie m gewonnen :+ haha
 
ik moet ook nog zien wat ik ga doen.............
we zien wel.
komt wel goed, eerst maar kijken wat we krijgen.....uit duitsland
mischien zijn ze wel harstike krom.....
je weet het niet.....
i'll keep ya informed,we kunnen zowiezo wel wat regelen met die clip-ons! :)

owja, dat van dat bieden kan me niet veel schelen toch nogwel voor en leuk prijsje gekocht.......

marals een van jullie nu 6 euro mer had geboden :P :+ had een van jullie m gewonnen :+ haha


Sorry...niet mijn target...
 
Terug
Bovenaan Onderaan