Zxr400 25kw

Ik ken het. Zo zou het bij mij ook gaan. Maar je koopt een groot slot en geeft de sleutel aan je pa. Dan kan jij hem mooi poetsen ;) . Maar in de winter rij ik zoiezo niet. Dus dat is ook weer een paar maanden. Ik weet niet hoe jij dat wilt gaan doen? Vind de kou te koud en de pekel te zout. Ik rij voor men plezier.

Tsjah, wachten is moeilijk... Had ik eerst ook met m'n DNA (waar ik nu op rij), had m'n certificaat nog niet (#%$% wachttijden) en het ding stond al te blinken in de schuur, ik ging bij wijze van spreken dood :X , en dat was voor 6 dagen :9 ....

Ik ga denk ik ook in de winter rijden, voorlopig zou ik hem gebruiken voor ritjes naar school (8 km). Combineer ik verplichtingen met plezier :) De kou boeit me niet zo alleen die pekel... Denk dat ik na elke rit de hoge druk spuit maar even voorzichtig onderlangs haal ofzo O-)

Ik ga wel ff rondvragen of er nog mensen zijn die hem willen kopen, ken nog wel een paar motorrijders in spe 8-)

p.s. werk je trouwens op luchtmachtbasis woensdrecht? :)
 
Laatst bewerkt:
Tsjah, wachten is moeilijk... Had ik eerst ook met m'n DNA (waar ik nu op rij), had m'n certificaat nog niet (#%$% wachttijden) en het ding stond al te blinken in de schuur, ik ging bij wijze van spreken dood :X , en dat was voor 6 dagen :9 ....

Ik ga denk ik ook in de winter rijden, voorlopig zou ik hem gebruiken voor ritjes naar school (8 km). Combineer ik verplichtingen met plezier :) De kou boeit me niet zo alleen die pekel... Denk dat ik na elke rit de hoge druk spuit maar even voorzichtig onderlangs haal ofzo O-)

Ik ga wel ff rondvragen of er nog mensen zijn die hem willen kopen, ken nog wel een paar motorrijders in spe 8-)

p.s. werk je trouwens op luchtmachtbasis woensdrecht? :)

Ja ik ken het. Kan altijd niet wachten tot de winter voorbij is. Lekker motorrijden. Als je een goed pak hebt is de kou iid niet erg. Maar het is ook nog eens glad. En dat is ook klote. En om nou elke dag men motor af te spuiten ziek ook niet zitten. Zeker niet id winter. Ik poetse men motor ook na elke rit. Todat ik er elke dag mee ging rijden. Dat is dan echt onzin ;)

Ja vraag maar eens rond. Ik kan je best wat foto's toesturen oor als je dat wilt.

Ik werk inderdaad op vliegbasis woensdrecht hoezo?
 
Ja ik ken het. Kan altijd niet wachten tot de winter voorbij is. Lekker motorrijden. Als je een goed pak hebt is de kou iid niet erg. Maar het is ook nog eens glad. En dat is ook klote. En om nou elke dag men motor af te spuiten ziek ook niet zitten. Zeker niet id winter. Ik poetse men motor ook na elke rit. Todat ik er elke dag mee ging rijden. Dat is dan echt onzin ;)

Ja vraag maar eens rond. Ik kan je best wat foto's toesturen oor als je dat wilt.

Ik werk inderdaad op vliegbasis woensdrecht hoezo?

Ja daar heb je gelijk in. Glad is het gelukkig niet altijd glad en anders word t fietsen. :(
Haha, zo gaat dat inderdaad altijd, als je hem net nieuw hebt elke dag ff poetsen, maar daarna ga je pas poetsen als het echt weer eens tijd wordt ;)

Paar extra foto's zouden top zijn, stuur maar naar Maarten_Janssen88 at hotmail punt com.

Heb al je advertentie aan iemand laten zien en die is aan het overleggen met vriendin/ouders dus wordt aan gewerkt. Is natuurlijk ook stukje eigenbelang O-) , als iemand hem hier koopt mag ik er vast ook een keertje op rijden :+ :9

Een kennis van me die wordt binnenkort overgeplaatst vanuit De Kooi (den helder) en misschien wel naar Woensdrecht. Dus vandaar ;)
 
Ja daar heb je gelijk in. Glad is het gelukkig niet altijd glad en anders word t fietsen. :(
Haha, zo gaat dat inderdaad altijd, als je hem net nieuw hebt elke dag ff poetsen, maar daarna ga je pas poetsen als het echt weer eens tijd wordt ;)

Paar extra foto's zouden top zijn, stuur maar naar Maarten_Janssen88 at hotmail punt com.

Heb al je advertentie aan iemand laten zien en die is aan het overleggen met vriendin/ouders dus wordt aan gewerkt. Is natuurlijk ook stukje eigenbelang O-) , als iemand hem hier koopt mag ik er vast ook een keertje op rijden :+ :9

Een kennis van me die wordt binnenkort overgeplaatst vanuit De Kooi (den helder) en misschien wel naar Woensdrecht. Dus vandaar ;)

Bedankt voor de reclame heh :) Ik heb je net een mail gestuurd met wat foto's. Dan komt hij beter tot zn recht vind ik.

Als je n motor hebt moet je poetsen heh. Maar ik vind het echt niet erg. Het resultaat is zo mooi.
 
Loop men klanten niet te jatten joh :P
 
Ik dacht ik ben lief voor dr, btje kickjes geve enzo doe je dit ;) Btje jammer ;)
 
Hahaha, geen ruzie maken jullie :9 Het is op het forum de laatste tijd algemen ZXR400 uitverkoop (staan er nu al 4 ofzo) dus er is wat concurrentie ;)

@ Bikerider,

Ja ik zal eens vragen, maar ik kan niks beloven ;)

@ TS,

Als het goed is krijg je vanavond mail van diegene wie ik het gevraagd heb. Mooie foto's trouwens, dankjewel, hielpen weer een beetje mee te overtuigen :)

Tevens een ochtend kickje :Z
 
Hahaha, geen ruzie maken jullie :9 Het is op het forum de laatste tijd algemen ZXR400 uitverkoop (staan er nu al 4 ofzo) dus er is wat concurrentie ;)

@ Bikerider,

Ja ik zal eens vragen, maar ik kan niks beloven ;)

@ TS,

Als het goed is krijg je vanavond mail van diegene wie ik het gevraagd heb. Mooie foto's trouwens, dankjewel, hielpen weer een beetje mee te overtuigen :)

Tevens een ochtend kickje :Z

Neej bikerider is lief :}

Het is iid erg druk met de zxrren. Maar ach dat komt wel goed.

Nogmaals bedankt voor de reclame! Jullie mogen ook altijd eens komen kijken hoor. Kan je hem ook horen. Moet hem alleen nog poetsen dan
;)
 
Neej bikerider is lief :}

Het is iid erg druk met de zxrren. Maar ach dat komt wel goed.

Nogmaals bedankt voor de reclame! Jullie mogen ook altijd eens komen kijken hoor. Kan je hem ook horen. Moet hem alleen nog poetsen dan
;)

Hahah oke ;)

Graag gedaan hoor :) Zal wel eerst veel mailen worden, we wonen in Alkmaar dus dan is het een aardig eindje naar jou toe om te komen kijken ;) Maar als hij hem wil hebben komt ie hem zo halen ;)
 
Ja iid. Alkmaar is een endje weg. Eerst maar mailen dan. Ik heb hem net onder Utrecht gekocht. Dat was ook een flink end rijden. Maar wel de moeite waard gewist.
 
bikerider is een mannetje hoor zijn vriendin zit als eerste plaatje op de motor. _O- Is je humeur nu verpest of blijven we elkaar nog wel beetje helpen?
Tevens een kick
 
Whaha nee hoor. Ik vind je nog steeds lief ;) Ik had nog niet in je profiel gekeken.
 
Het leek me ook al niks een vrouw op een supermotart. Had ik het toch goed *O*
 
he,

na veel plezier gehad te hebben van de kawa ga je hem toch verkopen.

wat wil je er nu voor terug kopen of heb je al een nieuwe

veel succes met de verkoop

groeten lennart (vorige eigenaar van deze zxr400)
 
he,

na veel plezier gehad te hebben van de kawa ga je hem toch verkopen.

wat wil je er nu voor terug kopen of heb je al een nieuwe

veel succes met de verkoop

groeten lennart (vorige eigenaar van deze zxr400)

Hey lennart,

ja ik mag volgend jaar april op vol vermogen heh. Dus ik doe hem weg. Ik ga kijken voor een zx636. Er zit 1 goede kandidaad tussen. Dus als ik hem heb verkocht doe ik hem weg.

groetjes!
 
schopje! Als er interesse is kan er altijd gepraat worden over de prijs!
 
Nou ik doe ff een prijsaanpasschopje *O*
 
Ja ik ken het. Kan altijd niet wachten tot de winter voorbij is. Lekker motorrijden. Als je een goed pak hebt is de kou iid niet erg. Maar het is ook nog eens glad. En dat is ook klote. En om nou elke dag men motor af te spuiten ziek ook niet zitten. Zeker niet id winter. Ik poetse men motor ook na elke rit. Todat ik er elke dag mee ging rijden. Dat is dan echt onzin ;)

Ja vraag maar eens rond. Ik kan je best wat foto's toesturen oor als je dat wilt.

Ik werk inderdaad op vliegbasis woensdrecht hoezo?
Ik ook in h 374 bij dew F16 kom eens langs ? heb nu avonddienst
Greetz Kees
 
Ik ook in h 374 bij dew F16 kom eens langs ? heb nu avonddienst
Greetz Kees

Ja ik moet inderdaad nog eens langskomen. Ik had je al eens zien lopen in de eetzaal. Ik moet nog wel een goeie smoes verzinnen. O-) Maar bedankt voor je reactie! Zal binnenkort ook weer eens naar de speeltuin komen.

Kan ik jou daar ergens bereiken op een toestel ofzo? Dan maken we er n date van ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan