Zxr400 25kw

1000 views gepasseerd en nog niemand interesse :(
 
Ja de interesse valt tegen hier helaas... :N Je hebt echt pech dat ik nog niet mag want anders was je hem na een dag al kwijt :9

Heeft die vriend van me je al gemaild? Zou hij toch een dezer dagen doen anders ga ik er wel weer even achter aan O-)
 
Ja ik moet inderdaad nog eens langskomen. Ik had je al eens zien lopen in de eetzaal. Ik moet nog wel een goeie smoes verzinnen. O-) Maar bedankt voor je reactie! Zal binnenkort ook weer eens naar de speeltuin komen.

Kan ik jou daar ergens bereiken op een toestel ofzo? Dan maken we er n date van ;)
Heb daar op het dok geen foon , maar het toeval wil dat mijn maat daar een zxr400 zoekt hij heet Marcel v d poel , hij wil met alle geweld een zxr400
dus sla je slag
greetz
 
Heb daar op het dok geen foon , maar het toeval wil dat mijn maat daar een zxr400 zoekt hij heet Marcel v d poel , hij wil met alle geweld een zxr400
dus sla je slag
greetz

Hoe zit je volgende week met je dienst dan? Men baas is niet zo op bezoekjes. Maar die heeft het nogal eens druk volgende week volgens mij ;) . Maar als Marcel wat informatie wil kan hij me altijd bellen of emailen. Of als je mij zijn nummer kan geven. Bedankt voor de reclame ;)

men nr: 0612893494
 
Hoe zit je volgende week met je dienst dan? Men baas is niet zo op bezoekjes. Maar die heeft het nogal eens druk volgende week volgens mij ;) . Maar als Marcel wat informatie wil kan hij me altijd bellen of emailen. Of als je mij zijn nummer kan geven. Bedankt voor de reclame ;)

men nr: 0612893494
Volgendeweek weer dagdienst van 7:30 tot 16:00
mijn nummer is 06-23016261 je komt niet meer zo de hangaar in zit een wacht bij de ingang.
Greetz
 
Volgendeweek weer dagdienst van 7:30 tot 16:00
mijn nummer is 06-23016261 je komt niet meer zo de hangaar in zit een wacht bij de ingang.
Greetz

Kijk dat komt beter uit. Zal ik even kijken wanneer het goed uitkomt. Ik had hier ook al gehoord dat er een wacht zat ja. Dan moet je me gewoon als bezoek aanmelden zeker?
 
Harde trap voor deze fiets! Hij moet weg :P
 
Als iemand interesse heeft dan poets ik hem nog vd week! *O*
 
geduld hebben, bij mij duurde het ook wel een tijdje voordat ik hem verkocht had, alleen ik had er toen geen haast mee

ik heb trouwens nog steeds die zx-6r uit 2003, zal binnenkort wel een paar foto's voor je maken, heb namelijk het hele frame en blokdelen, eigenlijk alles in black chrome laten spuiten

ook weer een schopje voor je

groeten lennart
 
geduld hebben, bij mij duurde het ook wel een tijdje voordat ik hem verkocht had, alleen ik had er toen geen haast mee

ik heb trouwens nog steeds die zx-6r uit 2003, zal binnenkort wel een paar foto's voor je maken, heb namelijk het hele frame en blokdelen, eigenlijk alles in black chrome laten spuiten

ook weer een schopje voor je

groeten lennart

Ik heb er ook geen haast mee hoor. Ik mag pas volgend jaar april groot rijden. Dus ik heb de tijd. Vindt het alleen jammer dat het zolang duurt. Ik heb weinig geduld ;) . Zou het wel lekker vinden als ik alles dit jaar rond heb.
Die fiets van jou was ook echt vet ja. Die wilde je toch ook verkopen? Ben benieuwd naar de foto's.
 
Gisteren heb ik hem gewassen oor *O*

Dus een schopje!
 
Mooie fiets
En 3800 is een redelijke prijs,
alleen jammer dat niet veel mensen zo veel geld hebben
(die op een 25kw moeten)
 
Ja ik weet het maar het is afwachten. Er zal er heus wel 1 zijn die hem wil hebben.

Ik doe het kapje niet afzonderlijk weg sorry. Het kostte me teveel moeite om het zo te krijgen.

Toch bedankt voor de schopjes! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan