Zxr400 25kw

bedankt jonge! Zal jou ook eerst is n trap verkope
 
en jahoor hij is er nog steeds! *O*
 
Neej iid het schiet nie op :P En ik heb hem nog wel half naakt staan wassen! Dat krikt de prijs toch wel omhoog! :}
 
Ik wil hem toch graag verkopen. Ik weet wat het teveel geld is.

Wat denken jullie dat hij nog waard is? Of voor hoeveel geld zou je hem willen kopen?
 
Ik wil hem toch graag verkopen. Ik weet wat het teveel geld is.

Wat denken jullie dat hij nog waard is? Of voor hoeveel geld zou je hem willen kopen?

Nog niet kwijt? :?

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar had t druk met vanalles en nog wat (school, werk enz), maar die kennis van me heeft er toch vanaf moeten zien, gaat waarschijnlijk studeren.

Het is trouwens toch ook zo dat het 99 model gewoon weer naar vol vermogen op kenteken kan mocht je dat willen? Vanaf dat bouwjaar zou hij een 2e typegoedkeuring moeten hebben. Of is hij geimporteerd?

Ik vind hem nog steeds heel erg mooi 8-) Nog 3 maanden en dan ben ik 18. Ik denk dat ik er tegen die tijd 3000 voor zou bieden. Niet dat ik dat nu heb maar daar wordt (letterlijk) hard aan gewerkt :)

Tevens een kickje voor deze mooie fiets! :Y
 
Nee ik ben hem helaas nog niet kwijt. Ik hem men dealer gevraagt om ook eens rond te kijken voor inruil. Misschien is dat ook aantrekkelijk.

Hij kan zeker nog terug naar vol vermogen. Maar wat een type keuring is weet ik niet. Maar hij is niet geimporteerd dat ik weet.

Naja 3000 over 3 maanden vind ik toch een beetje te weinig :P Werk is door verdomme! *O*
 
Nee ik ben hem helaas nog niet kwijt. Ik hem men dealer gevraagt om ook eens rond te kijken voor inruil. Misschien is dat ook aantrekkelijk.

Hij kan zeker nog terug naar vol vermogen. Maar wat een type keuring is weet ik niet. Maar hij is niet geimporteerd dat ik weet.

Naja 3000 over 3 maanden vind ik toch een beetje te weinig :P Werk is door verdomme! *O*

Hahaha, harde luchtmachter :+ Je moest eens weten hoeveel ik werk :P Deze week 33,5 uur naast m'n VWO opleiding. Verdien nu 220 in een week, d'as best veel voor een 17-jarige *O*

Als hij niet geimporteerd is kan hij zo op vol vermogen op kenteken. Dat is in ieder geval mooi en een groot voordeel *D

Maar 3000 is inderdaad wat aan de lage kant. 3500 is heel redelijk denk ik. :9
Maar voordat ik eenmaal een motor kan kopen is het toch februarie volgend jaar ofzo... Moet eerst even dat roze papiertje halen met een snelcursus, maar of het allemaal op korte termijn lukt vanaf 8 december?.?.? Ga in ieder geval m'n best doen ;)
 
Pfff opschepper ;)

Ik werk 40 uur naast al men hobbys! Moet je nagaan!

Inderdaad 3500 vind ik al goed in de buurt.

Ja je moet is een beetje opschieten met dat rijbewijs joh. 8 december 1e les en de 18de afrijden!
 
Pfff opschepper ;)

Ik werk 40 uur naast al men hobbys! Moet je nagaan!

Inderdaad 3500 vind ik al goed in de buurt.

Ja je moet is een beetje opschieten met dat rijbewijs joh. 8 december 1e les en de 18de afrijden!


Hahahaha _O-

Maar zit jij ook nog dagelijks van half 9 tot 3 op school? :9

3500 lijkt me inderdaad redelijk. De concurrentie vraagt ook zoiets ;)

Ga zeker van te voren alvast regelen dat ik op m'n 18e meteen kan beginnen met lessen. Kan echt niet wachten. Gister nog met iemand zitten babbelen met een Ducati 916, daarna even z'n motor bekeken en beluisterd, wat een geluid joh he! :}

Maar goed, tevens weer een schopje :)
 
Hahahaha _O-

Maar zit jij ook nog dagelijks van half 9 tot 3 op school? :9

3500 lijkt me inderdaad redelijk. De concurrentie vraagt ook zoiets ;)

Ga zeker van te voren alvast regelen dat ik op m'n 18e meteen kan beginnen met lessen. Kan echt niet wachten. Gister nog met iemand zitten babbelen met een Ducati 916, daarna even z'n motor bekeken en beluisterd, wat een geluid joh he! :}

Maar goed, tevens weer een schopje :)

School?! Daar heb ik helemaal geen tijd voor! Er moet brood op de plank heh! Opleidingen kosten alleen maar geld.

Ik heb eerst mijn autorijbewijs gehaald. En ik ben toen gaan sparen voor de motor. Een maatje van me heeft een TL1000 das ook van dat geile geluid. Naja zoals ik al zei je mag hem ook een tijdje in je garage laten staan en poetsen heh.
 
Zeker een geile motor zoiets wil ik ook, en ben ook zoekende!! Vorige week het papiertje in ontvangst mogen nemen.. Maja ik ben ook maar een student dat zijn papiertje net heeft en hier dus helaas nog geen dikke inkomsten voor heeft! Zoals je weet studenten zijn arm en het studentenleventje is duur!! })
 
Zeker een geile motor zoiets wil ik ook, en ben ook zoekende!! Vorige week het papiertje in ontvangst mogen nemen.. Maja ik ben ook maar een student dat zijn papiertje net heeft en hier dus helaas nog geen dikke inkomsten voor heeft! Zoals je weet studenten zijn arm en het studentenleventje is duur!! })

Kijk dat is mooi. Mensen zoals jou zoek ik! Hoeveel heb je te spenderen? }) Ik vind het moeilijk in te schatten wat ik kan vragen. Maar als je meer foto's wilt of meer informatie moet je me maar even mailen. Over de prijs praten kan altijd.
 
bedankt :)

Jij ook succes met de verkoop heh!

Er komt trouwens een nieuwe BT20 achterband op en de distributiespanner wordt vervangen!
 
Klein schopje. Ik sta open voor een leuk bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan