Zxr400 25kw

73

Die hard MF'er
15 apr 2005
253
0
Eindelijk mag hij weg. Men brommertje. Omdat ik bijna zwaar mag gaan rijden en het slechte weer er weer aan zit te komen wil ik hem verkopen. In de winter pak ik lekker het koekblik. Ik heb hem met 19000 gekocht en heb er dus ongeveer 8000 mee gereden. Pas sinds dit jaar woon-werk verkeer ivm ander werk. Verder alleen touren.

Bouwjaar: 1999
Km stand: +/- 27000

Accesoires:

Laser demper
Kleine knippers
MRA double bouble ruitje
Buddy seat cover
Nieuwe BT20 achterband
Nieuwe distributiespanner

Originele onderdelen zijn nog aanwezig. De stepjes heb ik er zelf afgeschroefd.

De jongen waar ik hem van kocht verzekerde dat hij altijd bij de dealer is onderhouden. Het logo zit nog op het voorspatbord. Ik heb het alleen niet nagevraagt em heb gelooft op zijn woord.
Aan het begind van het seizoen heeft de fiets een beurt gehad. Ik heb hier de bonnetjes nog van.

Voor wat meer info of betere foto's kun je altijd mailen.

vraagprijs n.o.t.k. euro.

Prijs aangepast! Was eerst 3800,- Roep eens wat leuke prijzen!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/401825/f5b728a5246f4569cdd07af9d0ef3171 (PIC0032412.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
full
 
dankje! Dat ziet er al beter uit 8-)
 
Die van mij is/was uit '97. Had alleen iets meer KM's op de teller (52.000) en zag er verder identiek uit. Ook afdekkapje, alleen nog een open demper (lees ik hier niks over?)

Motor stond op vrij nieuwe banden en had net een grote beurt achter de rug. Deze ook aangezien de km-stand?

Ik begon met een vraagprijs van 3900 euro, en zakte uiteindelijk tot een vraagprijs van 3450, en kreeg een bod van 3100. Hij heeft best een poosje te koop gestaan voor ik dat bod kreeg.

Ik zeg niet dat hij het niet waard is, maar denk niet dat men het er voor wil geven.

Hele mooie motor, mooiste 25KW-er *O* :Y

Succes met de verkoop.
 
Dat weet ik, het is wat duur. Maar ik heb er maar vraagprijs van gemaakt. Ik wist niet wat ik er voor moest vragen. Als mensen een goed bod doen kan ik altijd nog kijken *O* .
 
Het is iid een open Laser demper zonder db killer. Ik heb de originele demper ook nog liggen.
 
Naja niemand interesse? Doe eens een leuk bod!
 
Bieden? Hou je maar vast. Heb net een laagterecord gekregen voor mijn SV1000 met 2000km van 2000 euro. Vond het zelfs niet de moeite om hierop te antwoorden.
Nu ja, je hebt nu een schopje. Sterkte en succes nog!
 
Jeetje dat is echt schandalig weinig. Bedankt voor de succes wensen denk ik dan. Ik zal ze nodig hebben :(

oh ja schopje
 
Jaja vaak poetsen!

Er kan altijd wat van de prijs af. Maar dan moet er wel blijk zijn van interesse. Die is er nu niet echt -O-
 
Hele vette motor :9~ Over 5 maanden koop ik hem van je, dan kan ik eindelijk voor m'n A'tje :P

Tevens een subtiel kickje, moet toch te verkopen zijn lijkt me :)
 
hey, heb zeker intresse in je nette bike, maar alleen als er wel echt iets van die prijs af kan. Misschien kun je me mailen als je hem nog wil verkopen?
 
Er kan zeker iets van de prijs af! Die 4000 heb ik als startprijs weggezet.
 
Hele vette motor :9~ Over 5 maanden koop ik hem van je, dan kan ik eindelijk voor m'n A'tje :P

Tevens een subtiel kickje, moet toch te verkopen zijn lijkt me :)

Nou als men fietsje over 5 maanden nog niet is verkocht istie van jou :Y
Hou ik je aan ;)
 
Nou als men fietsje over 5 maanden nog niet is verkocht istie van jou :Y
Hou ik je aan ;)

hahaha 8-) Zou het einde zijn, maar zo'n mooie fiets blijft echt geen 5 maanden staan. Of niemand van de beginners heeft smaak hier op t forum :9

Heb je hem al op marktplaats gezet? Trekt misschien nog wat meer volk?
 
Laatst bewerkt:
hahaha 8-) Zou het einde zijn, maar zo'n mooie fiets blijft echt geen 5 maanden staan. Of niemand van de beginners heeft smaak hier op t forum :9

Heb je hem al op marktplaats gezet? Trekt misschien nog wat meer volk?
Sooow loop niet zo te slijmen man :} Je weet nooit heh ;)
Maar nee ik heb hem niet op marktplaats gezet. Vind ik niet nodig. Maar je mag hem ook wel 5 maanden van te voren kopen hoor. Ik ga ook proberen dit jaar nog een andere te kopen. Kan ik zodra het beter weer wordt meteen rijden.
 
Sooow loop niet zo te slijmen man :} Je weet nooit heh ;)
Maar nee ik heb hem niet op marktplaats gezet. Vind ik niet nodig. Maar je mag hem ook wel 5 maanden van te voren kopen hoor. Ik ga ook proberen dit jaar nog een andere te kopen. Kan ik zodra het beter weer wordt meteen rijden.

Hahaha, ik ga hier niet zitten liegen ;) Ik zie de feiten gewoon (letterlijk) onder ogen 8-)

5 maanden van tevoren kopen begin ik maar niet aan :9 Wil wel ff proefrijden natuurlijk en bovendien vinden m'n ouders dat toch nooit goed ;( Denk maar niet dat ie dan 5 maanden onbereden in de schuur blijft staan als ik hem nu zou kopen :+ Man, wat haat ik dit. K wil ook rijden :]

Met deze reply tevens weer een kickje (we houden em hoog :9 )
 
Hahaha, ik ga hier niet zitten liegen ;) Ik zie de feiten gewoon (letterlijk) onder ogen 8-)

5 maanden van tevoren kopen begin ik maar niet aan :9 Wil wel ff proefrijden natuurlijk en bovendien vinden m'n ouders dat toch nooit goed ;( Denk maar niet dat ie dan 5 maanden onbereden in de schuur blijft staan als ik hem nu zou kopen :+ Man, wat haat ik dit. K wil ook rijden :]

Met deze reply tevens weer een kickje (we houden em hoog :9 )

Ik ken het. Zo zou het bij mij ook gaan. Maar je koopt een groot slot en geeft de sleutel aan je pa. Dan kan jij hem mooi poetsen ;) . Maar in de winter rij ik zoiezo niet. Dus dat is ook weer een paar maanden. Ik weet niet hoe jij dat wilt gaan doen? Vind de kou te koud en de pekel te zout. Ik rij voor men plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan