zxr400 doen of niet?

zxr4life

MF veteraan
17 sep 2004
6.670
86
Nijmegen
gister een zxr gevonden van 1999 met 20.500 op de klok. mag em meenemen voor 4900 euro.

doen of niet? foto heb ik bijgevoegd

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/128104/6a365fe29af19621278e91345190f4e4 (zxr.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat t nog een stuk goedkoper kan als je een oudere koopt, er zijn nog wel knappe 94'ers te vinden en de verschillen tussen een 99'er en '94 zijn nou niet bepaald de moeite waard...
 
4500 euro op de toonbank kwakken! (en zeggen met je meest zelfverzekerde stem) take it or leave it!.. de winter komt eraan ze willen hem echt wel kwijt, mooie fietsjes trouwens.
 
zo ziet er netjes uit. Iets afdingen (altijd proberen).
Of een beurtje ofzo erbij regelen of korting op een
pak ofzo. Er is altijd wel iets te regelen met die mannen.
 
Ik vind de prijs nog wel meevallen.
De zxr400 is nou eenmaal een motor die hoog in prijs blijft.

Ziet er ook strak uit!

Lijkt me idd geen slechte move om eenmalig € 4500 te bieden.
 
full


Beter kijken zo ;)

Erg mooi ding, of de prijs goed is weet ik niet...maar voor minder proberen kan geen kwaad...
 
Waarom eentje uit '99? Staan genoeg kilometers op. Er zijn er zat te vinden die wel wat ouder zijn en hetzelfde hebben gelopen voor aardig wat knaken minder...
 
Alleen de kleurstelling, voor de rest zijn de veranderingen echt minimaal. Een uit 99 loopt iig echt niet harder oid.
 
ik koop em het liefst bij een dealer in verband met de garantie enz. en liever niet in Duitsland.

ik kreeg sowieso al 300 euro korting, hij stond te koop voor 5190. ik had ook 4500 in gedachten om te bieden, als hij dan 4700 zegt is ie verkocht.

ik ben van plan om nog verder te kijken, ik zag ook zxr's met 6000 km staan, maar deze liep heel mooi en zag er als nieuw uit.

de reden dat ik graag een jonge machine wil hebben is de 25kw regeling en het verzekerings probleem
 
Als je de poen hebt waarom niet he. Maar koop dan een ZX6R, heb je later meer aan. Maar das weer mijn mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan