ZXR400

!RCO!

Die hard MF'er
2 feb 2002
474
0
Beste motorfreaks,

Ik vind de zxr 400 een te gekke motor :9~ en ben er naar 1 op zoek.

Ik heb in Duitsland een zxr400 te koop zien staan. Het is een \'94er en heeft 20000 km gereden. De prijs is 2500 euro.

Ik weet dat ik voor het invoeren BPM moet betalen. Daar heb ik al rekening mee gehouden.

Is het verstandig om in Duitsland zo\'n motor te kopen en waar moet je vooral op letten bij de aankoop van een zxr400?

Een ZXR 400 is niet al te groot. Ik ben zelf 1.83m. Natuurlijk moet ik het een keer proberen door erop te rijden. Maar wat is jullie ervaring? Heb je genoeg ruimte op een zxr 400 als je 1.83 m bent?

Hoe zit het met onderhoud aan een zxr400?

Hmmmm, ik geloof dat het nogal wat vragen zijn.

Hopelijk kan iemand mij van advies dienen.


Groetuh
 
Nou , ik heb er een , ben zelf 1.80 m
Past precies , denk dat je met 3 cm meer ook wel moet kunnen passen.
En importeren uit Duitsland , tja.
Het is niet veel geld voor zo\'n fiets , mits ie in goede staat is , en de km-stand is heel netjes.
Zorg alleen dat je geen fiets krijgt waarmee op het circuit geracet is , slijtage is dan nogal hoog en je vervangingen duur.
Wens je vast veel plezier , ik heb het zeker met de mijne ;) :}
Succes
 
ok thnx voor de tips.

Ik ga eens een proefrit maken op een zxr 400.
 
Zorg alleen dat je geen fiets krijgt waarmee op het circuit geracet is , slijtage is dan nogal hoog en je vervangingen duur.

Ik denk dat een zxr400 1 van de minst geziene circuitfietsen is hoor. (ken er niks van dus vermoed dat maar)
Stuurt als een mesje maar mist toch echt wel het vermogen voor circuit dat een niet veel duurdere 600\'er wel heeft.
 
Vroeger reden er veel rond in de supersport 400, een klasse die nu niet meer bestaat. (in nederland)
 
Terug
Bovenaan Onderaan